kapubanner for mobile

168 cikk a(z) outsourcing címkével - 3. oldal

Csocsó és tájfun asztal - ilyen irodát béreljen egy SSC?

9 éve Azt szokták mondani, az otthonunk berendezései nem csak külsőségek kifejezésére, díszletnek szolgálnak, hanem azok valójában személyiségünk, kultúránk és hovatartozásunk kifejező eszközei. Ma már egyre inkább így gondolkodunk a munkahelyünkről is. De mi történik akkor, ha egy helyen több száz, esetleg több ezer fiatal dolgozik? A versenyképes irodákról, a hazai szolgáltató központok mindennapjairól Mazsaroff Katával, a Colliers International ingatlan-tanácsadó cég magyarországi irodájának bérlőképviseleti vezetőjével és Besnyi Lóránttal, az Avis Budget Group BSC pénzügyi szolgáltatások vezetőjével beszélgettünk. Teljes cikk...


Meddig marad Budapest a legvonzóbb SSC beruházási helyszín?

9 éve Magas fluktuációval és munkaerőhiánnyal küzdenek az üzleti szolgáltató központok (SSC). A hektikus jogalkotás, a folyamatosan változó adózási és szabályozási környezet, az iparosításra épülő gazdaságpolitika, az oktatási rendszer átalakítása sem kedvez a szektor befektetői megítélésének. Ha a hazai munkaerőpiac nem tudja kielégíteni a dinamikusan, évi 8-10 százalékkal növekedni kívánó iparág igényeit, akkor esélyes, hogy elfordulnak Magyarországtól a szolgáltató központok. Suhajda Attila, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) elnöke szerint gazdaságpolitikai intézkedésekre van szükség ahhoz, hogy Budapest továbbra is a legvonzóbb SSC beruházási helyszín maradjon Kelet-Közép-Európában. A szövetség elnökét a HR Portal kérdezte. Teljes cikk...


Szakmai közösségi oldal indult a szolgáltató központosoknak

10 éve SSC Heroes néven a hazai szolgáltató központok (Shared Service Center) érintettjeit összegyűjtő közösségi portál indult, amely a szektor ismertségét hivatott növelni, és a szakma kommunikációját támogatni. Teljes cikk...


Megfordultak a trendek az IT-outsourcingban

10 éve A klasszikus outsourcing-modell legfényesebb napjainak azonban vége, a menedzsmenteknek kényszerűen új megoldások után kell nézniük – írja a Computerworld.hu cikke. Teljes cikk...


Az outsourcing különleges sikerhez és katasztrófához egyaránt vezethet

10 éve Nem egy vállalkozás komoly anyagi veszteségeket szenvedett már el, mert olcsóbban akart dolgoztatni valahol a világ másik szegletében. A kiszervezés nagyon jól is működhet, azonban ehhez nem árt megfontolni néhány dolgot. Teljes cikk...


A CIG megszünteti a CIG Pannónia Szolgáltató Központ Kft.-t

10 éve A CIG Pannónia Életbiztosító Nyrt. igazgatósága döntött a 100 százalékos tulajdonában álló CIG Pannónia Szolgáltató Központ Kft. végelszámolás formájában történő jogutód nélküli megszüntetéséről – közölte a cég a Budapesti Értéktőzsde honlapján hétfőn. Teljes cikk...


Így megy az outsourcing a gyakorlatban

10 éve Outsourcingról beszélünk, amikor egy adott tevékenység magas színvonalú ellátását külső szolgáltató oldja meg és ezáltal a vállalat alaptevékenységének magas szintű ellátására koncentrálhat. Magyarország legnagyobb ICT munkaadója, az IT Services Hungary Kft. ügyvezető HR-igazgatója, Forgács Judit osztotta meg velünk gondolatait az outsourcingról valamint az ICT szolgáltató központ HR-tevékenységéről. Teljes cikk...


Szigorúbban fogják az indiai szolgáltató központokat

10 éve Az USA jegybankja, a Federal Reserve (Fed) olyan új outsourcing normákat fogadott el, amelyek szorosabb ellenőrzést hozhatnak az indiai informatikai szolgáltató központokra, ugyanis ezentúl a kiszervező cég vezetőjét még nagyobb felelősség terheli megbízottjai tevékenységéért – írta a The Economic Times. Teljes cikk...


Tíz szereplő fedi le a bérszámfejtési piac csaknem 90 százalékát

10 éve Az IDC Hungary a közelmúltban publikálta azt a tanulmányát, amely a magyar bérügyviteli piac összehasonlításáról, trendjeinek kutatásáról nyújt átfogó képet. Az eredmények azt mutatják, hogy a NEXON a bérügyviteli piac legstabilabb és meghatározó szereplője. Teljes cikk...


Outsourcing a háztartásban - kiszervezzük-e a mosogatást?

10 éve Jon Steinssonnak és Emi Nakamurának közel sincs annyi ideje, mint amennyire szükségük volna. Ők ugyanis egyrészt a Columbia Egyetem nemrég felfedezett, egyre magasabbra törő sztárjai, másrészt egy kisgyermek szülei. De megvan a titkos fegyverük, ami segíti őket a priorizálásban: az Econ 101 - mutat rá a The New York Times írása. Teljes cikk...


Költséghatékonyság és erősödő partner szerep: ez volt az év a HR-ben

10 éve Milyen volt a 2013-as év a HR-szakma szempontjából? Ezt kérdeztük év végén a szakma ismerőjétől. Csaposs Noémi, a Személyzeti Tanácsadók Magyarországi Szövetségének elnöke szerint nehéz év áll mögöttünk, hiszen a HR-rel szemben egyre komolyabb elvárás, hogy a vállalati célokkal szigorú összhangban működjön. És ha eszközeit, lehetőségeit csökkentik, azaz kevésbé tud béremelést, jutalmat adni, mindent házon belül kell megoldania, akkor nem biztos, hogy a cég legnépszerűbb embere lesz a HR-es. Teljes cikk...


Szakemberhiány lassíthatja a szolgáltatóközpontok hazai terjedését

10 éve A nemzetközi szolgáltatóközpontok (SSC - Shared Service Center) hazai szerepének növelése a magyar gazdaságpolitika egyik sarkalatos törekvése. Ennek a célkitűzésnek a megvalósulását azonban mind erőteljesebben akadályozza az a tény, hogy egyre nehezebb megfelelő szakembert találni ezekre a speciális készségeket igénylő pozíciókra. A BDO Magyarország álláspontja szerint a megoldást a fiatal munkavállalók pálya-reorientációs felkészítése, illetve a szabályozási környezet rugalmasságának további fokozása jelentheti. Teljes cikk...


Benchmark kutatás a magyarországi SSC-kről

10 éve A szolgáltatóiparági piackutatást a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) azzal a céllal készítette, hogy átfogó képet adhasson a magyar gazdaság egyik legdinamikusabban növekvő szektoráról. Teljes cikk...


Felnőttkorba ért az SSC-szektor Magyarországon

10 éve Magyarországra már inkább a magasabb hozzáadott értékű szolgáltatások érkeznek. Ez a piac fejlődése. Új centereket azonban nem igazán tudtunk bevonzani, míg például Lengyelországban egyre több központ nyílik - derül ki az eddigi legnagyobb kitöltő számú és egyben az első hazai benchmark SSC-felmérés tanulságaiból. A Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) kutatásáról, a hazai szolgáltató központi piac fejlődési stádiumáról Pintér Mónikával, a HOA elnökségi tagjával beszélgettünk. Teljes cikk...


HR-adminisztráció kiszervezve, házon belül koordinálva

11 éve Elsőre talán luxusnak tűnik, ha egy cég a kiszervezett bérszámfejtése mellé helyszíni HR-adminisztrátort is igénybe vesz. Azonban, ha jobban megvizsgáljuk, könnyen lehet, hogy mindez egy jól átgondolt stratégia egyik legfontosabb eleme. Teljes cikk...


Kiszervezve egységben van a céges kommunikáció ereje

11 éve Telefon és internet, közösségi oldal és céges kommunikációs csatorna, magán- és üzleti tartalmak tárhelye olvadhat egybe a nagyobb hatékonyság érdekében a közeljövőben. Teljes cikk...


HR szolgáltatások stabilizációja, avagy a HR SSC elindításának folyamata

11 éve Korábbi cikkünkben a HR szolgáltató központok bevezetési lehetőségéről, működéséről kérdeztük Szende Csabát, a Vodafone budapesti székhelyű HR szolgáltató központjának vezetőjét. Jelen cikkünkben ismét a szakértőhöz fordulunk, és segítségével sorra vesszük, hogy milyen teendők vannak egy HR szolgáltató központban, hogyan lehet az SSC szolgáltatási folyamatokat stabilizálni, valamint miként teljesíti az SSC az elvárásokat. Teljes cikk...


A Synergon informatikai outsourcing céget vesz

11 éve A Synergon cégcsoport 515 millió forintért megvásárolja a Navigátor Informatika Zrt.-t, valamint annak 100 százalékos leányvállalatát, a Vilati Zrt.-t - közölte a Synergon kedden a Budapesti Értéktőzsde honlapján. Teljes cikk...


A HR szolgáltató központ, mint a HR jövőjének egyik alternatívája

11 éve A szolgáltató központ (SSC) ötlete az USA-ból indult el, nálunk az 1980-as években jelent meg, majd a 2000-es évek óta pozíciója egyre erősödik. Célja a szolgáltatások javítása, valamint az adminisztratív költségek csökkentése. Kezdetben a pénzügy, IT és beszerzési területeken alkalmazták ezt a modellt, mára azonban nyilvánvalóvá vált, hogy a HR területén is be lehet vezetni. A bevezetés lehetőségeiről és a központ működéséről Szende Csabát, a Vodafone budapesti székhelyű HR szolgáltató központjának vezetőjét kérdeztük. Teljes cikk...


Trendek a fehérgalléros munkatársak kölcsönzésében

11 éve Fehérgalléros munkaerő kölcsönzésével foglalkozó céget vásárolt fel a Job Kft. - jelentette be Hadi László, a munkapiaci szolgáltatásokkal foglalkozó cég ügyvezető igazgatója, aki az új trendekről is beszámolt. Teljes cikk...


/cimkek/outsourcing.html