kapubanner for mobile

47 cikk a(z) PR címkével - 3. oldal

A vállalati márka támogatása, mint stratégiai HR-feladat

16 éve A vállalat azonosítására, értékrendjének közvetítésére a vállalati márka szolgál. Minden cégnek van saját elképzelése arról, hogy milyen szerepet tölt be a piacon, a társadalomban, hogy milyen fogyasztói igényeket elégít ki. A vállalati márkát a szervezet filozófiája, műszaki, technikai fejlettsége, termékeinek imázsa, kultúrája, humánpolitikája, kommunikációja határozza meg. Teljes cikk...


Frissült a Ferling PR vezetése

16 éve Újabb fiatalokat igazolt csapatába az év elején a Ferling PR. Markó Ildikó és Knausz Beáta ügyfélkapcsolati aszisztensként kapcsolódott be az ügynökség munkájába, amelynél korábban szakmai gyakorlatukat is töltötték. Teljes cikk...


PR-szakértő szakirányú továbbképzési szak a BDF-en

16 éve PR-szakértő szakirányú továbbképzési szakot indít a szombathelyi Berzsenyi Dániel Főiskola Kommunikáció- és Médiatudomány Tanszéke, melyre december 15-ig lehet jelentkezni. Teljes cikk...


A PR, mint a HR új területe

17 éve Nem csak a HR- és a PR-vezetői poszt összevonása és más költségcsökkentő okok indokolják, hogy az emberierőforrás-gazdálkodás területén dolgozók felelőssége egyre nagyobb a munkaadói imázs kialakításában, illetve növelésében. De mi köze egymáshoz a HR-nek és a PR-nak? Teljes cikk...


A márka a vállalati célok teljesítésében ösztönzi a dolgozókat

17 éve Sok nagyvállalat alkalmazza a vállalati márkastratégia módszerét, hogy minőségi munkaerőhöz jusson, és azt meg is tartsa - derül ki "A márka szerepe a toborzásban" című tanulmányból, amelyet a The Conference Board ipari tanácsadó szervezet jelentetett meg 2001-ben. Teljes cikk...


Hogyan erősíthetjük a vállalati márkát?

17 éve Akkor hoztuk létre a márkakultúrát, ha a szervezet minden munkatársa "a márka én vagyok" szellemében gondolkodik és cselekszik. Ahhoz, hogy ezt elérjük, először szerezzünk alapos ismereteket a márkákról, márkaépítésről, a vállalat márkastratégiájáról, marketingkommunikációjáról és reklámtevékenységéről. Teljes cikk...


Nem leányálom a szóvivői munka

17 éve Az utóbbi hetekben reflektorfénybe került a szóvivői szakma főként Demcsák Zsuzsa kormányszóvivői posztra való felkérése, majd visszalépése ürügyén. Szóvivők nem csupán a közszférában, hanem a vállalatoknál is dolgoznak. Két céges szóvivőt kérdeztünk munkájuk nehézségeiről, kihívásairól, egy átlagos vagy átlag feletti munkanapjukról. Amint kiderül: a szóvivőség jó előiskolája az újságírói munka. Teljes cikk...


/cimkek/pr.html