kapubanner for mobile

28 cikk a(z) shared service center címkével - 2. oldal

Erre kell hangsúlyosan figyelni külföldiek foglalkoztatása esetén

11 éve Jogszerű foglalkoztatás csak az engedélyben megjelölt feltételekkel valósulhat meg, illetve a shared service centerek esetében a külföldiek foglalkoztatása külön odafigyelést és gondos előkészítést igényel - olvasható a DLA Piper Advocatus címmel futó blogján. Teljes cikk...


A British Telecom szolgáltató központjának debreceni tapasztalatai

11 éve Nem véletlen, hogy 2008 februárjában a British Telecom (BT) - a főváros mellett - Debrecenben is megnyitotta európai szolgáltató központját (SSC). A "cívisváros" évek óta dinamikusan fejlődik, kiváló az összhang a városvezetés, az egyetem, valamint a befektetők között és nem utolsósorban jól képzett fiatalok hada várja, hogy tudásukat a nemzetközi nagyvállalati kultúrával felvértezve igazi gyakorlatias szakemberekké váljanak. A Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség a „"HOA menjek" program keretében Debrecenben is céglátogatást szervezett középiskolásoknak. Ennek kapcsán készült interjú Grócz Máriával, a BT Global Services HR vezetőjével, a HOA képzési munkacsoportjának egyik alapító tagjával. Teljes cikk...


Mennyit fizetnek a multik ügyféltámogató központjai?

12 éve Az utóbbi 10 évben több száz multinacionális vállalat helyezte a kelet-közép-európai régióba - így például Budapestre - regionális ügyféltámogató központját. Több tízezer fős, nyelveket beszélő munkaerőt alkalmaznak. Mennyiért is? Teljes cikk...


Karrierstart üzlettámogató központban

13 éve Nemzetközi csapat, jó munkakörnyezet, versenyképes fizetés. Személyzeti szakemberek ezeket a tényezőket emelik ki, miért jó multinacionális cég üzlettámogató központjában (angol rövidítéssel: ssc) dolgozni. Az utóbbi tíz évben közel 80 ilyen egység létesült Magyarországon, és körülbelül 35 ezren keresik itt a kenyerüket. Mi kell a bejutáshoz? Milyen árnyoldalai vannak az ilyen munkának? Teljes cikk...


Ilyen munkavállalókra lesz szükség évek múlva

13 éve A jövő a tanult, alkalmazkodásra és együttműködésre képes munkavállalóké lesz - derül ki az IBM Fehér Könyvéből. Néhány év múlva ugyanis az új munkahelyek 30 százalékánál felsőfokú, 50 százalékánál pedig középfokú végzettséget várnak el és az állások döntő részét a szolgáltató szektor kínálja majd. Ezzel a folyamattal értelmetlen szembemenni, mert versenyképességünk csökkenését eredményezheti - nyilatkozta portálunknak a kötetet gondozó Suhajda Attila, az IBM kormányzati kapcsolatokért felelős igazgatója. Teljes cikk...


Drágul az új munkaerő

16 éve A vállalatoknak világszerte fel kell készülniük arra, hogy a következő tíz évben iparágtól függően akár a munkaerő felét is érintheti a nyugdíjazás problémája. Ez maga után vonja a tehetségek számának csökkenését is, amely által drágábbá válik az új munkaerő - szól a prognózis a Napi Gazdaság cikkében. Teljes cikk...


Óriás szolgáltatóközpont 1700 dolgozóval

16 éve Hazánk legnagyobb szolgáltatóközpontját hozza létre a T-Systems. A német társaság hazai leányvállalata, az IT Services Hungary a fővárosban mintegy 700, Debrecenben pedig ezer embert készül foglalkoztatni. A cég a munkaerő-utánpótlás érdekében képzéseket indít középiskolásoknak és egyetemistáknak. Emellett a vállalat friss diplomásoknak szervez nyári egyetemet, és tanulmányi ösztöndíjat is ad. Teljes cikk...


/cimkek/shared-service-center.html