130 cikk a(z) SSC címkével - 2. oldal

A Disney+ már tavasszal Magyarországon? Gőzerővel keresik budapesti munkatársaikat

4 éve A video-streaming piac legújabb szereplője, a Disney legkorábban ősszel indítja el magyarországi szolgáltatását, ám a valóságban hamarabb jön Magyarországra és kicsit másképp. A HR Portál megtudta, hogy január vége óta gőzerővel zajlik a munkaerő-toborzás az új budapesti ügyfélszolgálati központba. 250 munkatárs Budapestről végzi majd a Disney szolgáltatással kapcsolatos ügyintézést. Úgy tudjuk, hogy a budapesti csapat már részben tőlünk szolgálja ki a Disney március 24-re tervezett nyugat-európai piacra lépését. Teljes cikk...


Többségben a nők, a dolgozók hatoda külföldi - SSC világ Magyarországon

4 éve Továbbra is Budapest-központú a piac, Debrecen a második helyen. Az átlagos dolgozó 32 éves, a felvételi idő kezdő pozícióra 39 nap, a fluktuáció 18 százalék. Néhány eredmény a magyarországi üzleti szolgáltató központokról készült közelmúltbeli átfogó felmérésből. Teljes cikk...


Új trendek az SSC szektorban

4 éve A Kinnarpsnál tartották szakmai összegzésüket az SSC szektor résztvevői és döntéshozói. Fókuszban a szektort érintő új trendek voltak, az automatizáció, RPA, a jövő irodája és munkavállalója, generációk együttműködése a munkahelyeken és az elengedhetetlen employee engagement - írják sajtóközleményükben. Teljes cikk...


Új szolgáltató központok Miskolcon

5 éve Miskolc egy új piacra készül betörni: új szolgáltató központok, SSC-k (Shared Service Centerek) számára kínál komplex lehetőségeket - írja a hellovidek.hu oldal. Teljes cikk...


10 év a hazai iroda designban

5 éve Nemzetközi kutatások egyértelműen bizonyítják, hogy az Y, Z generációs munkavállalók számára a munkabér és karrier mellett mára az inspiratív környezet a legfontosabb elvárás a munkáltatóval szemben, amit egyre több cég ismer fel. Különösen a Shared Service Centerek (SSC) esetében igaz ez, ahol a munkaerő fluktuáció rendkívül magas más ágazatokkal összehasonlítva. Az elmúlt egy évtized munkaerőpiaci elmozdulásai így jelentős változásokat eredményeztek nemcsak a munkahelyi kultúra, hanem az irodákkal szemben támasztott követelmények terén is. A Stay In Hungary Kft. szakemberei összegyűjtötték az elmúlt tíz év legfontosabb irodatervezés megoldásait, melyet három kiemelt korszakon és irodamodellen keresztül szemléltetnek. Teljes cikk...


A közeljövőben csak egyszerű feladatokat vesznek át gépek a magyar ügyfélszolgálaton

5 éve 160 ezer ügyfélszolgálatos van Magyarországon, és most egy kutatás eredményeit látva sokkal többet tudunk róluk, mint korábban. A pénzügyi területen tanácsadó jellegű ügyfélszolgálatot működtető Cofidis a szektort elsőként feltérképező országos, reprezentatív kutatásából kiderül nem várható nagy létszámcsökkenés, sőt, a pillanatnyi trendek alapján létszámnövekedés van. Az automatizáció a következő 1-2 évben átstrukturálja a feladatokat, de ez nem feltétlenül jelenik meg egyből a létszámban. Teljes cikk...


A szakértelemben hisznek az ügyfélszolgálatok?

5 éve 2019. 01. 17., Budapest - A Cofidis Magyarország hiánypótló szakmai napot szervez az ügyfélszolgálatok, a Shared Service Center-ek (Szolgáltató Központok) helyzetéről és jövőjéről Szakértő Ügyfélszolgálat címmel. A HR- és ügyfélszolgálati vezetőknek szánt konferencia fókuszában az átalakuló ügyfélszolgálati munka és a munkavállalók szakmai felkészítésének kérdései állnak. A rendezvény keretét egy országos, reprezentatív kutatás alapozta meg, amely elsőként ad teljes iparági körképet az ügyfélszolgálati munkakörben dolgozókról és az őket alkalmazó cégek várakozásairól. A fél napos ingyenes szakmai esemény Budapesten a Dürer Rendezvényházban kerül megrendezésre 2019. január 29-én. Korlátozott számban még vannak helyek, regisztrálni a konferencia oldalán lehet. Teljes cikk...


Bővülnek a szolgáltatóközpontok

5 éve Tovább nőhet a szolgáltató központok szerepe a magyar gazdaságban az elkövetkező két évben, így az ágazat az ország egyik legjelentősebb foglalkoztatója lehet. Jelenleg több mint 80 szolgáltató központ működik Magyarországon 30 ezer munkavállalót foglalkoztatva. A következő két évben mintegy kétezer fővel bővülhet az ágazatban dolgozók száma – írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Újabb munkahelyek várhatók a magyar SSC szektorban

5 éve Tulajdonosaik elégedettek meglévő kelet-európai szolgáltató központjukkal, s többségük gondolkodik a bővítésen - derült ki a stuttgarti központú IFUA Horváth & Partners vezetési tanácsadó cég felméréséből. Nagy gond viszont a magas fluktuáció, ám ebben Magyarország viszonylag jól áll - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Biztos munkahely idegen nyelveket beszélőknek

5 éve Míg a 25 év alattiak közül minden harmadik munkanélküli, egyre több fiatal dolgozik szolgáltató központokban. Az SSC-k az átlagnál jobb juttatásokat biztosítanak a pénzügyi vagy informatikai ismerettel rendelkező, nyelveket beszélő pályakezdőknek, ráadásul folyamatosan bővülnek, ami az uniós elvárások teljesítését segítheti. Teljes cikk...


Újabb szolgáltató központ, 180 munkahely

5 éve A Nokia Siemens Networks (NSN) Kft. 180 munkavállalót foglalkoztató pénzügyi szolgáltató központot nyitott Budapesten, amely több kontinensen, közel 50 ország számára lát el cégen belüli számviteli, könyvelési feladatokat Teljes cikk...


Így vesz fel informatikusokat a Morgan Stanley

5 éve Az utóbbi tíz évben közel 70 multinacionális cég helyezte Magyarországra üzlettámogató központját, a szaknyelvben shared service centerét. Körülbelül 40 ezren dolgoznak ebben a szektorban és folyamatosak a bővülések. A közelmúltban a Morgan Stanley pénzügyi szolgáltató avatott be bennünket, ők hogyan veszik fel a munkaerőt. Főleg informatikusokat keresnek. Teljes cikk...


7 ezer új munkahelyet hozhatnak a szolgáltatóközpontok

5 éve A kormány elkötelezett azon cégek támogatása mellett, amelyek szolgáltatóközpontot (SSC) szeretnének Magyarországra hozni, a Nemzeti Külgazdasági Hivatal (HITA) 25 olyan projektet kezel, amely SSC-k magyarországi megnyitásával vagy bővítésével kapcsolatos - mondta Szijjártó Péter, a Miniszterelnökség külügyi és külgazdasági államtitkára szerdán Budapesten a Deloitte 15. Shared Services & BPO konferenciáján. Teljes cikk...


Bővülést terveznek a multi szolgáltatóközpontok

5 éve További bővítést terveznek a Magyarországon működő szolgáltatóközpontok a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletének közös felmérése szerint. Teljes cikk...


Bővít a szolgáltatóközpontok kétharmada

5 éve A Magyarországon működő szolgáltatóközpontok kétharmada bővítést tervez, a cégek többsége szerint a képzett munkaerő az ország legnagyobb erőssége, derül ki az EY Nemzeti SSC felméréséből, amelyet csütörtökön mutattak be Budapesten. Teljes cikk...


Már ezren dolgoznak a BT budapesti központjában

5 éve A British Telecom (BT), a világon az egyik legnagyobb távközlési szolgáltató magyarországi munkavállalóinak létszáma elérte az ezret, és a cég további létszámbővítést tervez. Teljes cikk...


Nehezen találnak munkaerőt a szolgáltató központok

5 éve A legfrissebb felmérés szerint hiába fejlett és bővül a magyarországi üzleti szolgáltató központok (SSC) piaca, az iparág legsúlyosabb problémája a megfelelően képzett munkaerő-utánpótlás hiánya - derül ki a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) csütörtökön közzétett felméréséből. Teljes cikk...


Átadta budapesti ügyfélszolgálati központját az Emirates

5 éve Thierry Antinori, a dubaji légitársaság kereskedelmi vezérigazgató-helyettese a megnyitón elmondta, Európában ez a második, a világon pedig a hetedik szolgáltató központjuk, ezekben világszerte 2200-an dolgoznak. Budapestre tíz európai és észak-afrikai város közül esett a választás. Teljes cikk...


/cimkek/ssc.html