107 cikk a(z) SSC címkével:

Call centerben dolgozni: ugródeszka vagy valódi karrierlehetőség?

5 éve Az ügyfélélmény a telefonos ügyfélszolgálatot biztosító vállalatoknál is egyre fontosabb, már nem „menő” a morózus, unott hangú ügyfélszolgálatos. A hívó fél elégedettségét egyre több helyen mérik, a beszélgetéseket rögzítik, a megváltozott igényekhez a contact centereknek is alkalmazkodniuk kell. A telefonos ügyfélszolgálatok munkatársainak elsődleges munkaeszközük a hangjuk, így nem véletlenül tart számukra minden évben hangszépségversenyt a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. A kétszeres nyertes Lendvai Nikolettát, a Magyar Telekom munkatársát és a szövetség Contact Center tagozat elnökét, Kovácsházy Dénest kérdezte a HR Portál. Teljes cikk...


Meddig marad Budapest a legvonzóbb SSC beruházási helyszín?

5 éve Magas fluktuációval és munkaerőhiánnyal küzdenek az üzleti szolgáltató központok (SSC). A hektikus jogalkotás, a folyamatosan változó adózási és szabályozási környezet, az iparosításra épülő gazdaságpolitika, az oktatási rendszer átalakítása sem kedvez a szektor befektetői megítélésének. Ha a hazai munkaerőpiac nem tudja kielégíteni a dinamikusan, évi 8-10 százalékkal növekedni kívánó iparág igényeit, akkor esélyes, hogy elfordulnak Magyarországtól a szolgáltató központok. Suhajda Attila, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) elnöke szerint gazdaságpolitikai intézkedésekre van szükség ahhoz, hogy Budapest továbbra is a legvonzóbb SSC beruházási helyszín maradjon Kelet-Közép-Európában. A szövetség elnökét a HR Portal kérdezte. Teljes cikk...


Magyar HR-szolgáltató a legjobbak között

5 éve Immár 23. éve minden évben elkészül a HR-tevékenységet végző cégek listája. Az angol nyelvű gazdasági lap, a Budapest Business Journal szokás szerint minden tavasszal megjelentet egy HR-tematikájú lapszámot, amiben a munkaerő-kölcsönző és munkaerő-közvetítő cégek listáit teszi közzé, majd ezek további listákkal kiegészítve (executive search cégek, vállalatitréning-cégek, iskolaszövetkezetek, tanácsadók) képezik az év végén megjelenő Listák könyvének HR-fejezetét. Nemzetközi és magyar szolgáltatókat kérdeztünk a szolgáltatásaikról, hogy mi segítette őket a Listák könyvében TOP 3-ba való bekerüléshez. Teljes cikk...


Hatalmas a munkaerőhiány a szolgáltató központoknál

5 éve A szolgáltató központok hetvenhét százaléka küzd munkaerőhiánnyal a speciális készségek miatt, miközben az elvándorlási ráta kiemelkedően magas a hiányos HR politika okán. Gazdaságpolitikai intézkedésekre is szükség lenne - mutat rá egy felmérés. Teljes cikk...


Bővülő szolgáltató központok, de hol a képzett munkaerő?

5 éve A legfrissebb becslések szerint a magyarországi üzleti szolgáltató központok (SSC) összesen mintegy 25 ezer embert foglalkoztatnak, és a felmérésben résztvevő nagyvállalatok az elkövetkezendő két évre tervezett növekedési rátája 20 százalék, amely átlagosan mintegy 1800 munkahely megteremtését jelzi előre. Teljes cikk...


Kétszázötven új munkahelyet hoz Budapestre a Citi

5 éve A következő két évben 250 új munkahelyet létesít a Citi Szolgáltató Központ Budapesten a magyar kormány 250 millió forintos támogatásával, írja a Napi.hu. Teljes cikk...


Pedagógusok tanári pályán vagy az SSC-k alkalmazásában?

5 éve Nehéz betölteni - sok más mellett - a nyelvi, illetve a fejlesztő pedagógusi pozíciókat a közalkalmazotti szférában. Okozhatja ezt az is, hogy a nyelveket kitűnően beszélő pedagógusokra az SSC-k „lecsapnak”. Arra kerestük a választ, hogyan választja ki az iskolafenntartó szervezet, a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a kollégáit, illetve milyen esélyei lehetnek a tanár végzettségűeknek akkor, ha mégsem közalkalmazottként szeretnének dolgozni. Teljes cikk...


Így pörgethetnék a szolgáltatóközpontok a hazai GDP-t

5 éve A már ma is több mint 30 ezer főt foglalkoztató szolgáltatóközpontok (Shared Service Center – SSC) szektora egyike lehet a magyar gazdaság kitörési pontjainak. Az idén várhatóan 16 százalékos növekedést felmutató szegmens azonban ösztönző kormányzati lépések nélkül komoly növekedési akadályokkal szembesülhet. A BDO Magyarország alábbi összegzése a legfőbb problémákat és a megoldási lehetőségeket mutatja be, áll a portálunkhoz eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Call centert alakít ki a Transcom Szegeden

5 éve Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a százötven új munkahelyet létrehozó beruházáshoz 15 millió forint támogatást nyújt az önkormányzat – döntött hétfői ülésén a Tisza-parti város közgyűlése. Teljes cikk...


300 új munkahely a Vodafone-nál

5 éve A Vodafone Magyarország vezérigazgatója bejelentette, hogy a cég a következő másfél évben tovább bővíti miskolci regionális ügyfélszolgálati központját. Teljes cikk...


Nem az életkor, hanem a gyors tanulás képessége számít

5 éve Egyre több cég foglalkozik avval, hogy Magyarországra költözteti korábban máshol ellátott munkaköreinek egy részét. A regionális központok fejlődéséhez és hosszabb távon történő sikeres működéséhez több lényeges HR kihívást is le kell küzdeni, miközben a munkahelyek importja több korosztály számára is esélyt jelenthet - áll a portálunkhoz eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Szigorúbban fogják az indiai szolgáltató központokat

5 éve Az USA jegybankja, a Federal Reserve (Fed) olyan új outsourcing normákat fogadott el, amelyek szorosabb ellenőrzést hozhatnak az indiai informatikai szolgáltató központokra, ugyanis ezentúl a kiszervező cég vezetőjét még nagyobb felelősség terheli megbízottjai tevékenységéért – írta a The Economic Times. Teljes cikk...


A HR Business Partner szerep szervezeti működésének sikerkritériumai

5 éve Az Ulrich-féle modell szakirodalma nagy terjedelemben foglalkozik a HR Business Partner stratégiai szerepével, a sikerességet garantáló új kompetenciákkal, azok fejlesztésével, ugyanakkor kisebb részletességgel kap említést a szerep ideális megvalósulásához nélkülözhetetlen szervezeti és működési feltételek bemutatása. Mik ezek a feltételek? Folytatjuk a HR Business Partner kutatás eredményeinek bemutatását. Teljes cikk...


Dolgoznál szolgáltató központban?

5 éve Több cég telepített szolgáltató központot Magyarországra az elmúlt évtizedben, ahol keresett a képzett munkaerő. Ebből egyre kevesebb van, a konkurencia pedig egyre nagyobb tőlünk keleti irányban, írja a hvg.hu. Teljes cikk...


A szolgáltató központok kétharmada bővítést tervez Magyarországon

5 éve A hazánkban működő szolgáltató központok kétharmada bővítést tervez Magyarországon. A cégek többsége szerint a képzett munkaerő az ország legnagyobb erőssége - derül ki az EY Nemzeti SSC Felméréséből, amelyet csütörtökön mutattak be Budapesten. Teljes cikk...


Már megvan a GE-központ első 200 munkavállalója

6 éve A Váci úton lévő, környezetbarát épületben helyet kapott, csúcstechnológiát képviselő új központ a GE üzletágai számára nyújt integrált üzleti szolgáltatásokat Európában és a kontinensen kívül is. Teljes cikk...


Más prioritások szerint működik a hallgatók, munkáltatók és az egyetemi képzések hármasa a munkaerőpiacon

6 éve A PwC Magyarország kísérleti jelleggel indult „Panorama Project”-je három érintetti csoport prioritásait térképezte fel az üzleti igények és a szakember-kínálat összehangolásának céljából. A kutatás többek között arra is rámutat, hogy miben mások a vezető gazdasági, üzleti és informatikai karok; a hallgatók, valamint a szolgáltató központok (SSC) igényei, és preferenciái, áll a cég közleményében. Teljes cikk...


Szakemberhiány lassíthatja a szolgáltatóközpontok hazai terjedését

6 éve A nemzetközi szolgáltatóközpontok (SSC - Shared Service Center) hazai szerepének növelése a magyar gazdaságpolitika egyik sarkalatos törekvése. Ennek a célkitűzésnek a megvalósulását azonban mind erőteljesebben akadályozza az a tény, hogy egyre nehezebb megfelelő szakembert találni ezekre a speciális készségeket igénylő pozíciókra. A BDO Magyarország álláspontja szerint a megoldást a fiatal munkavállalók pálya-reorientációs felkészítése, illetve a szabályozási környezet rugalmasságának további fokozása jelentheti. Teljes cikk...


Benchmark kutatás a magyarországi SSC-kről

6 éve A szolgáltatóiparági piackutatást a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) azzal a céllal készítette, hogy átfogó képet adhasson a magyar gazdaság egyik legdinamikusabban növekvő szektoráról. Teljes cikk...


További bővítés várható a szolgáltató központoknál

6 éve Fokozottabb figyelmet érdemelnének a szolgáltató központok Magyarországon, hiszen új munkahelyek ezreit létrehozva, magas hozzáadott értékkel bíró projekteket vonzottak be az országba. De ami még fontosabb, a jelenlegi szolgáltató központok további bővülést terveznek véghezvinni a közeljövőben – derül ki a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletével közösen elkészített felmérésből. Teljes cikk...