kapubanner for mobile

130 cikk a(z) SSC címkével - 5. oldal

Egy városnyi ember dolgozik szolgáltató központban

9 éve A legtöbb befektetési projekt a szolgáltató központokban valósult meg az idei év első öt hónapjában a Nemzeti Befektetési Ügynökség szerint. A létrejövő új munkahelyek száma alapján rangsorolva a második helyen állnak az üzleti szolgáltató központok. A Citi szolgáltató központja is teljes gőzzel toboroz négyszáz új munkahelyére. Teljes cikk...


Egyszer már bevált kapcsolatok - a rehiring előnyei és hátrányai

9 éve Toborzási és munkaerő-kölcsönzési szempontból vizsgáltuk annak az előnyeit és az esetleges hátrányait, ha egy munkavállalóval valamilyen módon újra szerződést köt a munkáltató vagy megbízottja. A HR Portál számára nyilatkozó szakemberek - a jó és a rossz példákat, az előítéleteket, és a jogos példastatuálásokat egymás mellé állítva - szinte minden esetben támogatandó gyakorlatnak tartják a vissza- és az újrafoglalkoztatást. Penczák Diánával, a Kelly Services Hungary Értékesítési és Operációs vezetőjével (Nyugat-Magyarország és Pest megye) és Göltl Viktorral, a West Hungary Consulting HR szolgáltatási vezetőjével beszélgettünk. Teljes cikk...


Folyamatosan bővít a BT Magyarországon

9 éve A British Telecom (BT) hazánkban működő Európai Szolgáltató Központja alig több mint egy év alatt másfélszeresére növelte létszámát, így alkalmazottainak száma először érte el Magyarországon az 1500 főt. További 200 fő felvételét tervezik. Teljes cikk...


Három F a munkaerő megtartásáért

9 éve Mit tehet egy cég, hogy megtartsa a dolgozóit és vajon mennyire sikeres ebben? Különösen hangsúlyos ez a kérdés az SSC-knél (Shared Service Centre), ahol köztudottan nagy a fluktuáció. Mi okozza az elvándorlást és mit kellene tenni, hogy ottmaradjanak a dolgozók, ne lehessen elcsábítani őket akár pár ezer forinttal több fizetésért? Ennek jártunk utána Szabó Tímeával a Partnering Central Europe tanácsadó partnerével. Teljes cikk...


Kinevelnek és ráígérnek - így szereznek munkavállalót az SSC-k

9 éve A vártnál gyorsabban bővülnek a magyarországi szolgáltató központok. A nagy pörgésben növelni kell a foglalkoztatottak számát, ezért középiskolai és egyetemi kapcsolatokat építenek, házon belül képeznek, de van, aki egyszerűbbnek tartja ráígérni a profi HR-esekre, IT és pénzügyi szakemberekre. Mi két kinevelővel beszélgettünk. Teljes cikk...


Olcsó és vonzó Magyarország - jönnek a brit cégek

9 éve A brit cégek érdeklődnek hazánk iránt. A képzett magyar munkaerő és annak költséghatékony ereje is vonzza az exportáló cégeket - mondja Oliver Strommer, az egy éve Budapesten nyílt Brit Kereskedelmi Központ vezetője. Teljes cikk...


Csocsó és tájfun asztal - ilyen irodát béreljen egy SSC?

9 éve Azt szokták mondani, az otthonunk berendezései nem csak külsőségek kifejezésére, díszletnek szolgálnak, hanem azok valójában személyiségünk, kultúránk és hovatartozásunk kifejező eszközei. Ma már egyre inkább így gondolkodunk a munkahelyünkről is. De mi történik akkor, ha egy helyen több száz, esetleg több ezer fiatal dolgozik? A versenyképes irodákról, a hazai szolgáltató központok mindennapjairól Mazsaroff Katával, a Colliers International ingatlan-tanácsadó cég magyarországi irodájának bérlőképviseleti vezetőjével és Besnyi Lóránttal, az Avis Budget Group BSC pénzügyi szolgáltatások vezetőjével beszélgettünk. Teljes cikk...


Ez áll a hatalmas munkaerőhiány mögött

9 éve Pontatlan skill meghatározással, vonzó munkaadói márka menedzsment hiányában és mobileszközökre szabott hirdetések nélkül az ügyfélkapcsolati szakma, főként az SSC szektor elveszítheti a releváns jelöltek érdeklődését - derül ki egy portálunknak eljuttatott felmérésből. Teljes cikk...


Call centerben dolgozni: ugródeszka vagy valódi karrierlehetőség?

9 éve Az ügyfélélmény a telefonos ügyfélszolgálatot biztosító vállalatoknál is egyre fontosabb, már nem „menő” a morózus, unott hangú ügyfélszolgálatos. A hívó fél elégedettségét egyre több helyen mérik, a beszélgetéseket rögzítik, a megváltozott igényekhez a contact centereknek is alkalmazkodniuk kell. A telefonos ügyfélszolgálatok munkatársainak elsődleges munkaeszközük a hangjuk, így nem véletlenül tart számukra minden évben hangszépségversenyt a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség. A kétszeres nyertes Lendvai Nikolettát, a Magyar Telekom munkatársát és a szövetség Contact Center tagozat elnökét, Kovácsházy Dénest kérdezte a HR Portál. Teljes cikk...


Meddig marad Budapest a legvonzóbb SSC beruházási helyszín?

9 éve Magas fluktuációval és munkaerőhiánnyal küzdenek az üzleti szolgáltató központok (SSC). A hektikus jogalkotás, a folyamatosan változó adózási és szabályozási környezet, az iparosításra épülő gazdaságpolitika, az oktatási rendszer átalakítása sem kedvez a szektor befektetői megítélésének. Ha a hazai munkaerőpiac nem tudja kielégíteni a dinamikusan, évi 8-10 százalékkal növekedni kívánó iparág igényeit, akkor esélyes, hogy elfordulnak Magyarországtól a szolgáltató központok. Suhajda Attila, a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) elnöke szerint gazdaságpolitikai intézkedésekre van szükség ahhoz, hogy Budapest továbbra is a legvonzóbb SSC beruházási helyszín maradjon Kelet-Közép-Európában. A szövetség elnökét a HR Portal kérdezte. Teljes cikk...


Magyar HR-szolgáltató a legjobbak között

10 éve Immár 23. éve minden évben elkészül a HR-tevékenységet végző cégek listája. Az angol nyelvű gazdasági lap, a Budapest Business Journal szokás szerint minden tavasszal megjelentet egy HR-tematikájú lapszámot, amiben a munkaerő-kölcsönző és munkaerő-közvetítő cégek listáit teszi közzé, majd ezek további listákkal kiegészítve (executive search cégek, vállalatitréning-cégek, iskolaszövetkezetek, tanácsadók) képezik az év végén megjelenő Listák könyvének HR-fejezetét. Nemzetközi és magyar szolgáltatókat kérdeztünk a szolgáltatásaikról, hogy mi segítette őket a Listák könyvében TOP 3-ba való bekerüléshez. Teljes cikk...


Hatalmas a munkaerőhiány a szolgáltató központoknál

10 éve A szolgáltató központok hetvenhét százaléka küzd munkaerőhiánnyal a speciális készségek miatt, miközben az elvándorlási ráta kiemelkedően magas a hiányos HR politika okán. Gazdaságpolitikai intézkedésekre is szükség lenne - mutat rá egy felmérés. Teljes cikk...


Bővülő szolgáltató központok, de hol a képzett munkaerő?

10 éve A legfrissebb becslések szerint a magyarországi üzleti szolgáltató központok (SSC) összesen mintegy 25 ezer embert foglalkoztatnak, és a felmérésben résztvevő nagyvállalatok az elkövetkezendő két évre tervezett növekedési rátája 20 százalék, amely átlagosan mintegy 1800 munkahely megteremtését jelzi előre. Teljes cikk...


Kétszázötven új munkahelyet hoz Budapestre a Citi

10 éve A következő két évben 250 új munkahelyet létesít a Citi Szolgáltató Központ Budapesten a magyar kormány 250 millió forintos támogatásával, írja a Napi.hu. Teljes cikk...


Pedagógusok tanári pályán vagy az SSC-k alkalmazásában?

10 éve Nehéz betölteni - sok más mellett - a nyelvi, illetve a fejlesztő pedagógusi pozíciókat a közalkalmazotti szférában. Okozhatja ezt az is, hogy a nyelveket kitűnően beszélő pedagógusokra az SSC-k „lecsapnak”. Arra kerestük a választ, hogyan választja ki az iskolafenntartó szervezet, a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (KLIK) a kollégáit, illetve milyen esélyei lehetnek a tanár végzettségűeknek akkor, ha mégsem közalkalmazottként szeretnének dolgozni. Teljes cikk...


Így pörgethetnék a szolgáltatóközpontok a hazai GDP-t

10 éve A már ma is több mint 30 ezer főt foglalkoztató szolgáltatóközpontok (Shared Service Center – SSC) szektora egyike lehet a magyar gazdaság kitörési pontjainak. Az idén várhatóan 16 százalékos növekedést felmutató szegmens azonban ösztönző kormányzati lépések nélkül komoly növekedési akadályokkal szembesülhet. A BDO Magyarország alábbi összegzése a legfőbb problémákat és a megoldási lehetőségeket mutatja be, áll a portálunkhoz eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Call centert alakít ki a Transcom Szegeden

10 éve Call centert alakít ki a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a százötven új munkahelyet létrehozó beruházáshoz 15 millió forint támogatást nyújt az önkormányzat – döntött hétfői ülésén a Tisza-parti város közgyűlése. Teljes cikk...


300 új munkahely a Vodafone-nál

10 éve A Vodafone Magyarország vezérigazgatója bejelentette, hogy a cég a következő másfél évben tovább bővíti miskolci regionális ügyfélszolgálati központját. Teljes cikk...


Nem az életkor, hanem a gyors tanulás képessége számít

10 éve Egyre több cég foglalkozik avval, hogy Magyarországra költözteti korábban máshol ellátott munkaköreinek egy részét. A regionális központok fejlődéséhez és hosszabb távon történő sikeres működéséhez több lényeges HR kihívást is le kell küzdeni, miközben a munkahelyek importja több korosztály számára is esélyt jelenthet - áll a portálunkhoz eljuttatott közleményben. Teljes cikk...


Szigorúbban fogják az indiai szolgáltató központokat

10 éve Az USA jegybankja, a Federal Reserve (Fed) olyan új outsourcing normákat fogadott el, amelyek szorosabb ellenőrzést hozhatnak az indiai informatikai szolgáltató központokra, ugyanis ezentúl a kiszervező cég vezetőjét még nagyobb felelősség terheli megbízottjai tevékenységéért – írta a The Economic Times. Teljes cikk...


/cimkek/ssc.html