kapubanner for mobile

130 cikk a(z) SSC címkével - 6. oldal

A HR Business Partner szerep szervezeti működésének sikerkritériumai

10 éve Az Ulrich-féle modell szakirodalma nagy terjedelemben foglalkozik a HR Business Partner stratégiai szerepével, a sikerességet garantáló új kompetenciákkal, azok fejlesztésével, ugyanakkor kisebb részletességgel kap említést a szerep ideális megvalósulásához nélkülözhetetlen szervezeti és működési feltételek bemutatása. Mik ezek a feltételek? Folytatjuk a HR Business Partner kutatás eredményeinek bemutatását. Teljes cikk...


Dolgoznál szolgáltató központban?

10 éve Több cég telepített szolgáltató központot Magyarországra az elmúlt évtizedben, ahol keresett a képzett munkaerő. Ebből egyre kevesebb van, a konkurencia pedig egyre nagyobb tőlünk keleti irányban, írja a hvg.hu. Teljes cikk...


A szolgáltató központok kétharmada bővítést tervez Magyarországon

10 éve A hazánkban működő szolgáltató központok kétharmada bővítést tervez Magyarországon. A cégek többsége szerint a képzett munkaerő az ország legnagyobb erőssége - derül ki az EY Nemzeti SSC Felméréséből, amelyet csütörtökön mutattak be Budapesten. Teljes cikk...


Már megvan a GE-központ első 200 munkavállalója

10 éve A Váci úton lévő, környezetbarát épületben helyet kapott, csúcstechnológiát képviselő új központ a GE üzletágai számára nyújt integrált üzleti szolgáltatásokat Európában és a kontinensen kívül is. Teljes cikk...


Más prioritások szerint működik a hallgatók, munkáltatók és az egyetemi képzések hármasa a munkaerőpiacon

10 éve A PwC Magyarország kísérleti jelleggel indult „Panorama Project”-je három érintetti csoport prioritásait térképezte fel az üzleti igények és a szakember-kínálat összehangolásának céljából. A kutatás többek között arra is rámutat, hogy miben mások a vezető gazdasági, üzleti és informatikai karok; a hallgatók, valamint a szolgáltató központok (SSC) igényei, és preferenciái, áll a cég közleményében. Teljes cikk...


Szakemberhiány lassíthatja a szolgáltatóközpontok hazai terjedését

10 éve A nemzetközi szolgáltatóközpontok (SSC - Shared Service Center) hazai szerepének növelése a magyar gazdaságpolitika egyik sarkalatos törekvése. Ennek a célkitűzésnek a megvalósulását azonban mind erőteljesebben akadályozza az a tény, hogy egyre nehezebb megfelelő szakembert találni ezekre a speciális készségeket igénylő pozíciókra. A BDO Magyarország álláspontja szerint a megoldást a fiatal munkavállalók pálya-reorientációs felkészítése, illetve a szabályozási környezet rugalmasságának további fokozása jelentheti. Teljes cikk...


Benchmark kutatás a magyarországi SSC-kről

10 éve A szolgáltatóiparági piackutatást a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) azzal a céllal készítette, hogy átfogó képet adhasson a magyar gazdaság egyik legdinamikusabban növekvő szektoráról. Teljes cikk...


További bővítés várható a szolgáltató központoknál

10 éve Fokozottabb figyelmet érdemelnének a szolgáltató központok Magyarországon, hiszen új munkahelyek ezreit létrehozva, magas hozzáadott értékkel bíró projekteket vonzottak be az országba. De ami még fontosabb, a jelenlegi szolgáltató központok további bővülést terveznek véghezvinni a közeljövőben – derül ki a PwC Magyarország és az Amerikai Kereskedelmi Kamara (AmCham) Magyarországi képviseletével közösen elkészített felmérésből. Teljes cikk...


Vetélytársa akadt a magyar szolgáltató központoknak

11 éve A legfrissebb becslések szerint a magyarországi üzleti szolgáltató központok (SSC) összesen mintegy 25 ezer embert foglalkoztatnak, és a következő két-három évben várhatóan újabb 2300 munkahelyet hoznak majd létre. A dinamikus bővülés után azonban mára egyre több cég választja helyettünk Lengyelországot - derül ki a Magyar Szolgáltatóipari és Outsourcing Szövetség (HOA) kedden közzétett felméréséből. Teljes cikk...


Hatalmas növekedés előtt a szolgáltató központok

11 éve Egy nemzetközi tanácsadó cég idei elemzése szerint rendkívüli mértékben, évi tízezer milliárd dollárral bővülhet a szolgáltató központok piaca a következő három évben - írja a társaság keddi közleménye. Teljes cikk...


HR szolgáltatások stabilizációja, avagy a HR SSC elindításának folyamata

11 éve Korábbi cikkünkben a HR szolgáltató központok bevezetési lehetőségéről, működéséről kérdeztük Szende Csabát, a Vodafone budapesti székhelyű HR szolgáltató központjának vezetőjét. Jelen cikkünkben ismét a szakértőhöz fordulunk, és segítségével sorra vesszük, hogy milyen teendők vannak egy HR szolgáltató központban, hogyan lehet az SSC szolgáltatási folyamatokat stabilizálni, valamint miként teljesíti az SSC az elvárásokat. Teljes cikk...


Ennyit lehet keresni jó nyelvtudással

11 éve Magyarországon különösen jelentős az ssc-k, vagyis üzleti szolgáltató központok jelenléte. Közel harmincezer jó nyelvtudással rendelkező munkavállaló dolgozik ezeknek a cégeknek. Az angol nyelv ismerete alapelvárás, magasabb fizetéshez egy másik nyelv és általában gazdasági ismeretek kellenek. Sok külföldi fiatal is választja ezt a munkát Budapesten - írja a Napi Gazdaság. Teljes cikk...


A világ legjobbjai közé került a HP budapesti szolgáltató központja

11 éve Stratégiai fontosságú, kiemelt szolgáltatási helyszínné tette a HP Magyarország budapesti szolgáltató központját a cég nemzetközi anyavállalata. A vállalat a döntéssel a hazai munkaerő szakértelmét és felkészültségét ismerte el. A budapesti részleg Dublinnal és Kuala Lumpurral együtt egy szűk, világszerte mindössze nyolc tagot számláló körbe került be. Teljes cikk...


Ezek a tényezők döntenek a céges kiszervezéseknél

11 éve A cégek a költséghatékonyság mellett egyre inkább más szempontokat is figyelembe vesznek a szolgáltató központok létrehozásakor, vagy az egyes folyamatok kiszervezésekor - derül ki a Deloitte hatodik globális felméréséből, amelynek alapján az körvonalazódik, hogy a nemzetközi trendek nyertesei között a magyarországi SSC-k is ott lesznek majd. Teljes cikk...


Gyerekcipőben jár az állami ügyfélszolgálat

11 éve Az elmúlt időszakban elsősorban a banki szféra, a telekommunikációs cégek és a közüzemi szolgáltatók dinamizálták az ügyfeleikkel való kapcsolattartást, ugyanakkor az egészségügy és az állami szféra egyes részeinek ügyfélkapcsolati szolgáltatásai még gyerekcipőben járnak. Teljes cikk...


A szolgáltatóközpontok szívhatják fel a munkanélküli fiatalokat

11 éve Magyarországon jelenleg több mint 40 ezer, jellemzően 30 év alatti munkavállaló dolgozik szolgáltatóközpontokban, a létszámuk folyamatosan bővül - derül ki a Randstad felméréséből, amelynek eredményeit az MTI-nek is eljuttatta. Teljes cikk...


Az SSC-k szívják fel a nyelveket beszélő frissdiplomásokat

11 éve Míg a 25 év alattiak közül minden harmadik munkanélküli, egyre több fiatal dolgozik szolgáltató központokban. Az SSC-k az átlagnál jobb juttatásokat biztosítanak a pénzügyi vagy informatikai ismerettel rendelkező, nyelveket beszélő pályakezdőknek, ráadásul folyamatosan bővülnek, ami az uniós elvárások teljesítését segítheti. Teljes cikk...


Egyre fontosabb munkafolyamatokat hoznak hazánkba a cégek

11 éve Bár sok szolgáltató központ elindításának a terve nem valósul meg, így is bővül a szektor. A nyelvtudás mindig piacképes lesz és ha egy cég hosszú távra berendezkedett egy országban, nem valószínűsíthető, hogy továbbáll - véli Pethő Anikó, az Aarenson munkaerőközvetítő vezető tanácsadója, aki az SCC-kel kapcsolatos tapasztalatairól beszélt a Világgazdaságnak. Teljes cikk...


Gondot okoz a fluktuáció a szolgáltató központoknak

12 éve Hiába szeretnék a költségeiket csökkenteni a szolgáltató központok, a dolgozók elvándorlása magas, emiatt pedig drága a toborzás és a betanítás. Kelet-Európában nálunk alacsony a fluktuáció, viszont magasabb béreket kérnek a munkavállalók - derül ki egy felmérésből. Teljes cikk...


/cimkek/ssc.html