31 cikk a(z) ügyfél címkével:

Értékesítők nagy mumusa - időpont egyeztetés

6 éve Érzékeny téma ez az értékesítők, tanácsadók között. Megfigyelhető, hogy bizony megoszlanak az emberek ezen a téren. Vannak, akiknek semmi gondjuk nincs azzal, hogy 10-15, akár több tárgyalást is beegyeztessenek minden héten, folyamatosan, de vannak olyanok is, akiknek rettentően hullámzik a tárgyalási száma és így a munkájuk intenzitása. Teljes cikk...


Japánban a vevő szinte „birtokolja a gyártót

6 éve A japán alkalmazott úgy dolgozik, mint a magyar: hajnaltól késő estig és akár hétvégén is felveszi a kliensnek a telefont. Többek között ez is kiderült azon az üzleti beszélgetésen, melyet a brüsszeli központú Japan Consulting Office (JCO) és a Sűdy és Társa Kft. rendezett, áll a portálunkhoz eljuttatott sajtóközleményben. Teljes cikk...


Egy mosolynál nincs jobb üzlet

6 éve Ma már minden valamirevaló szolgáltató számára alapkövetelmény az ügyfelek nyitott, barátságos kiszolgálása, ám sajnos ez a gyakorlatban nem mindig megy gördülékenyen. Sarkalatos pont ilyen szempontból a panaszkezelés, aminek során sokszor még a legtürelmesebbeknek is csak kínmosolyra telik. A fancsali mosoly oka pedig sokszor csak a tanácstalanság, a panaszkezelés körülményes kezelése és az, hogy a front office dolgozónak felhatalmazása sincsen a panasz közvetlen kezelésére, írja a portálunkhoz érkezett sajtóközlemény. Teljes cikk...


Ezekre bankokra panaszkodtak a legtöbben

6 éve 2013 első negyedévében 17 százalékkal több panasz érkezett a pénzügyi felügyelethez, mint előző év végén. Az egy évvel korábbi időszakhoz viszonyítva azonban kevesebb volt már a gond. Teljes cikk...


A magyar vevőkiszolgálók még mindig nem mosolyognak eleget

6 éve Spanyolország az idei ügyfélkiszolgáló felmérés győztese, Magyarországon kevés a mosoly. Teljes cikk...


Tovább nőtt a SZÉP-kártya ügyfelek száma

7 éve Széchenyi Pihenő Kártyát (SZÉP-kártya) április elejéig 12.800 munkáltató 423 ezer dolgozója igényelt, a március 20-i adatokhoz képest az ügyfelek száma több mint 19 százalékkal nőtt. Teljes cikk...


Egységes ügyfélnyilvántartás a NAV-nál januártól

8 éve Elindult az egységes ügyfélnyilvántartás a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) január 1-jével, elsődleges célja az ügyfelek adminisztrációs terheinek csökkentése, az adó- és vámeljárásokkal kapcsolatos ügyintézés egyszerűsítése - tette közzé a hatóság honlapján. Teljes cikk...


Hét tipp a sikeres üzleti kapcsolatépítéshez

8 éve A sikeres üzletemberek nem csak eladási céllal kommunikálnak a vásárló és partnerjelöltekkel. A marketing siker kulcsa, hogy a partnerek/jelöltek sűrűn és jó szívvel gondoljanak egy adott vállalkozásra. Ha ezt sikerül elérni, az megemeli a vállalkozás értékét és versenypiaci pozícióját. Az alábbiakban hét kapcsolatépítő stratégia olvasható, ami segíti vállalkozását ebben. Teljes cikk...


A céges ajándékok slágere idén a stressztréning

9 éve Az idei karácsonyi szezon ajándék slágere a tréning - viszik a cégek, mint a cukrot. Tény, hogy a karácsonyi céges ajándékok 70 százaléka - a kézhezvételt követő öt percen belül a szemétkosárban végzi - ez derült ki egy nemrégiben készült német felmérésből, melyről egy sajtóközlemény számol be. Teljes cikk...


Tanulható az érzelmeket kutató ügyfélkezelés

10 éve Habár a válság egyre nagyobb erőkkel tombol a kereskedelemben, a cégek többsége még mindig berögzült klisékkel válaszol a felmerülő ügyfélpanaszokra - ahelyett, hogy megvizsgálnák, melyek a leggyakoribb panaszok, és az ügyfelek, vásárlók milyen igényeket fogalmaznak meg, milyen kompenzációt igényelnek. Ebben nyújt segítséget a Victum Tanácsadó Iroda Tartalomelemzés módszere, illetve erre épülő képzése. Teljes cikk...


Ügyfélorientált munkatársak - ügyfélorientált vállalkozás

11 éve Szavak vagy valóság? Mit jelent a valódi ügyfél orientáltság? Milyen az ügyfélorientált vállalkozás, és miben jelentkezik ez? Vajon az Ön vállalkozása ezek közé tartozik? Teljes cikk...