kapubanner for mobile

33 cikk a(z) ügyfél címkével - 2. oldal

Milyen célokat érdemes kitűzni egy coaching programmal?

10 éve Az első coaching programom előtt engem leginkább az a kérdés foglalkoztat, hogy reálisan milyen célokat érdemes kitűzni egy ilyen programmal összefüggésben. Milyen változásokat lehet elérni egy jól felépített, jól kivitelezett programmal? Teljes cikk...


130.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

10 éve Míg a 100.000. ügyfél eléréshez csaknem 10 évre volt szükség, addig alig másfél év alatt sikerült újabb 30.000 páciens bizalmát elnyerni, ez is mutatja, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra nagy igény van ebben az országban - mondta el a vele készült interjúban Kiss András, a Budai Egészségközpont marketing és értékesítési igazgatója. Teljes cikk...


Értékesítők nagy mumusa - időpont egyeztetés

10 éve Érzékeny téma ez az értékesítők, tanácsadók között. Megfigyelhető, hogy bizony megoszlanak az emberek ezen a téren. Vannak, akiknek semmi gondjuk nincs azzal, hogy 10-15, akár több tárgyalást is beegyeztessenek minden héten, folyamatosan, de vannak olyanok is, akiknek rettentően hullámzik a tárgyalási száma és így a munkájuk intenzitása. Teljes cikk...


Japánban a vevő szinte birtokolja a gyártót

10 éve A japán alkalmazott úgy dolgozik, mint a magyar: hajnaltól késő estig és akár hétvégén is felveszi a kliensnek a telefont. Többek között ez is kiderült azon az üzleti beszélgetésen, melyet a brüsszeli központú Japan Consulting Office (JCO) és a Sűdy és Társa Kft. rendezett, áll a portálunkhoz eljuttatott sajtóközleményben. Teljes cikk...


Egy mosolynál nincs jobb üzlet

11 éve Ma már minden valamirevaló szolgáltató számára alapkövetelmény az ügyfelek nyitott, barátságos kiszolgálása, ám sajnos ez a gyakorlatban nem mindig megy gördülékenyen. Sarkalatos pont ilyen szempontból a panaszkezelés, aminek során sokszor még a legtürelmesebbeknek is csak kínmosolyra telik. A fancsali mosoly oka pedig sokszor csak a tanácstalanság, a panaszkezelés körülményes kezelése és az, hogy a front office dolgozónak felhatalmazása sincsen a panasz közvetlen kezelésére, írja a portálunkhoz érkezett sajtóközlemény. Teljes cikk...


Ezekre bankokra panaszkodtak a legtöbben

11 éve 2013 első negyedévében 17 százalékkal több panasz érkezett a pénzügyi felügyelethez, mint előző év végén. Az egy évvel korábbi időszakhoz viszonyítva azonban kevesebb volt már a gond. Teljes cikk...


A magyar vevőkiszolgálók még mindig nem mosolyognak eleget

11 éve Spanyolország az idei ügyfélkiszolgáló felmérés győztese, Magyarországon kevés a mosoly. Teljes cikk...


Tovább nőtt a SZÉP-kártya ügyfelek száma

12 éve Széchenyi Pihenő Kártyát (SZÉP-kártya) április elejéig 12.800 munkáltató 423 ezer dolgozója igényelt, a március 20-i adatokhoz képest az ügyfelek száma több mint 19 százalékkal nőtt. Teljes cikk...


Egységes ügyfélnyilvántartás a NAV-nál januártól

12 éve Elindult az egységes ügyfélnyilvántartás a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál (NAV) január 1-jével, elsődleges célja az ügyfelek adminisztrációs terheinek csökkentése, az adó- és vámeljárásokkal kapcsolatos ügyintézés egyszerűsítése - tette közzé a hatóság honlapján. Teljes cikk...


Hét tipp a sikeres üzleti kapcsolatépítéshez

13 éve A sikeres üzletemberek nem csak eladási céllal kommunikálnak a vásárló és partnerjelöltekkel. A marketing siker kulcsa, hogy a partnerek/jelöltek sűrűn és jó szívvel gondoljanak egy adott vállalkozásra. Ha ezt sikerül elérni, az megemeli a vállalkozás értékét és versenypiaci pozícióját. Az alábbiakban hét kapcsolatépítő stratégia olvasható, ami segíti vállalkozását ebben. Teljes cikk...


A céges ajándékok slágere idén a stressztréning

13 éve Az idei karácsonyi szezon ajándék slágere a tréning - viszik a cégek, mint a cukrot. Tény, hogy a karácsonyi céges ajándékok 70 százaléka - a kézhezvételt követő öt percen belül a szemétkosárban végzi - ez derült ki egy nemrégiben készült német felmérésből, melyről egy sajtóközlemény számol be. Teljes cikk...


Tanulható az érzelmeket kutató ügyfélkezelés

15 éve Habár a válság egyre nagyobb erőkkel tombol a kereskedelemben, a cégek többsége még mindig berögzült klisékkel válaszol a felmerülő ügyfélpanaszokra - ahelyett, hogy megvizsgálnák, melyek a leggyakoribb panaszok, és az ügyfelek, vásárlók milyen igényeket fogalmaznak meg, milyen kompenzációt igényelnek. Ebben nyújt segítséget a Victum Tanácsadó Iroda Tartalomelemzés módszere, illetve erre épülő képzése. Teljes cikk...


Ügyfélorientált munkatársak - ügyfélorientált vállalkozás

16 éve Szavak vagy valóság? Mit jelent a valódi ügyfél orientáltság? Milyen az ügyfélorientált vállalkozás, és miben jelentkezik ez? Vajon az Ön vállalkozása ezek közé tartozik? Teljes cikk...


/cimkek/ugyfel.html