80 cikk a(z) ügyfélszolgálat címkével - 1. oldal

Az üzleti hallgatók készen állnak a mesterséges intelligencia munkahelyi használatára

2 hónapja A brit gazdasági szakos hallgatók szerint az ügyfélszolgálati munkakörökre lesz a legnagyobb hatással a mesterséges intelligencia - derül ki egy kutatásból, ami azt mérte fel, mennyire áll készen az AI használatára munkaerőpiacra hamarosan belépő korosztály. Teljes cikk...


Ügyfélkapcsolati munkatárs

7 hónapja Az ügyfélkapcsolati munkatárs olyan szakember, aki a vállalat vagy szervezet ügyfeleinek kéréseivel, panaszaival, észrevételeivel és javaslataival foglalkozik. Teljes cikk...


Így változtatja meg az ügyfélszolgálati munkát a mesterséges intelligencia

10 hónapja Az ügyfelek 61 százaléka továbbra is az élő operátort választaná az automata helyett, ezért továbbra is szükség lesz ügyfélszolgálatosokra. Teljes cikk...


Ezreket képzett át call centeresből lakberendezési tanácsadóvá az IKEA

10 hónapja Miközben az IKEA ügyfélszolgálati hívásainak csaknem felét egy Billie nevű mesterséges intelligencia alapú csetbot kezeli, 8500 dolgozót call centeresből lekberendezővé képzett a cég. Teljes cikk...


Az energiakrízis jó oldala: 400 embert vesz fel az MVM

1 éve Harminc százalékkal növeli a személyes és a telefonos ügyfélszolgálaton dolgozó munkavállalók létszámát az MVM. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

2 éve Az ügyfélszolgálati munka vagy vevőszolgálati munkatárs kezeli a beérkező ügyfélmegkereséseket, különböző platformokon, ügyfélszolgálati környezetben. Teljes cikk...


Családtámogatási online ügyfélszolgálat indul

2 éve Online ügyfélszolgálat indult a családtámogatások még egyszerűbb megismeréséhez, igénybevételéhez - közölte közösségi oldalán a Kulturális és Innovációs Minisztérium (KIM) családokért felelős államtitkára, Hornung Ágnes. Teljes cikk...


Mobil ügyfélszolgálati busszal is készül az idegenrendészet a menekültek fogadására

2 éve Emelt létszámmal és egy mobil ügyfélszolgálati busszal is igyekszik segíteni az Ukrajnából érkezők menekültstátusz iránti kérvényeinek elbírálását az Országos Idegenrendészeti Főigazgatóság. Teljes cikk...


Továbbra is nagy az igény a hagyományos call centerekre

3 éve A hagyományos call center továbbra is a legnépszerűbb ügyfélszolgálati csatorna – derül ki az EY digitális szokásokat feltérképező, 18.000 háztartást vizsgáló nemzetközi kutatásából. Teljes cikk...


A professzionális ügyfélszolgálat megvalósításának hatékony receptje

5 éve Ebben a bejegyzésben az a témakör kerül majd reflektorfénybe, hogy miként befolyásolhatja pozitív módon az ügyfélszolgálat működését egy fejlett CRM rendszer használata. Természetesen szót ejtünk majd az előnyökről, emellett pedig a gyakorlati megvalósítás részleteit is szintén meg fogjuk mutatni. Teljes cikk...


Szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte a járvány az ügyfélszolgálatokat

3 éve Tízből 3 magyar szerint az ügyintézés még mindig a hétköznapi nyűgök egyik minősített fajtája. Minden második ember viszont úgy véli, a járvány szerény, de érezhető fejlesztésekre ösztönözte az ügyfélszolgálatokat. A távközlési cégekkel szemben a legnagyobb az elégedetlenség. Teljes cikk...


Chatbotot vetett be a Nébih az ügyfélszolgálatán

4 éve Július 1-től Nébo a chatbot napi 24 órában várja a hívásokat a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) ügyfélszolgálatán. Bár Nébo egy robot, sosem ideges, jó a humora, és napról napra többet tud az élelmiszerlánc-biztonságról. Teljes cikk...


Kiégés megelőzési stratégiák és munkavállalói élmény a call centerekben

4 éve A kiégés manapság egyre fokozódó és egyre több munkakörben való megjelenésével, a szindróma fluktuációra való hatásával foglalkozik szakdolgozatában Oros Laura, az ELTE PPK Emberi erőforrás tanácsadó mesterszak hallgatója. A dolgozat fókuszában a call centeres dolgozók állnak. Teljes cikk...


A Disney+ már tavasszal Magyarországon? Gőzerővel keresik budapesti munkatársaikat

4 éve A video-streaming piac legújabb szereplője, a Disney legkorábban ősszel indítja el magyarországi szolgáltatását, ám a valóságban hamarabb jön Magyarországra és kicsit másképp. A HR Portál megtudta, hogy január vége óta gőzerővel zajlik a munkaerő-toborzás az új budapesti ügyfélszolgálati központba. 250 munkatárs Budapestről végzi majd a Disney szolgáltatással kapcsolatos ügyintézést. Úgy tudjuk, hogy a budapesti csapat már részben tőlünk szolgálja ki a Disney március 24-re tervezett nyugat-európai piacra lépését. Teljes cikk...


400 ezret is megkereshet egy középfokú végzettségű ügyfélszolgálatos

4 éve Nagy a hiány ügyfészszolgálatosokból, a bérek tekintetében nagy eltérések mutatkoznak. Teljes cikk...


Milyen egy virtuális call center dolgozó?

4 éve Már több mint tíz éve megjelentek az outsourcing piacon az olyan telefonos/online call centerek, melyek otthonról dolgozó “agentekre” épülnek. Magyarországon főleg országhatáron belül látni ilyen példákat, ám többnyire ezek a kollégák is bizonyos időközönként találkoznak a vezetéssel. Akadnak azonban olyan cégek, melyek a világ minden részéről toborozzák call centeres projektcsapataikat. Ilyen például a miskolci alapítású United Call Centers Kft. Ők a hagyományos call center mellett az “agent at home” (otthon ülő ügynök/munkatárs) modellt is működtetik. Milyen is ez? Erről Szmolinka Zsolt ügyvezetővel beszélgettünk. Teljes cikk...


Hangszépségversenyen mérettek meg az ország ügyfélszolgálatosai

4 éve A Kreatív és a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) kihirdette a Contact Center Hangszépségverseny eredményét. A 220 induló közül a négytagú szakmai zsűri 11 női és 10 férfi hangot választott ki, köztük a Cofidis 3 női és 2 férfi munkatársát. A második körben a közönség döntött arról, kié az ország legcsilingelőbb hangja. A 20.000 szavazat alapján a Cofidis Magyarországnál dolgozó Szántó Ágnes a hölgyek közül dobogós, második helyezést ért el, aki ezzel már bizonyítottan az ország egyik legszebb női hangja lett. Teljes cikk...


Ügyfélszolgálati munkatárs

4 éve Az ügyfélszolgálati munkatárs alapvető feladata, hogy kezeli az ügyfelek megkereséseit, problémáit személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornákon. Információt, tájékoztatást nyújt az adott cég termékei, szolgáltatásai kapcsán. Teljes cikk...


Keresik Magyarország legszebb férfi és női call centeres hangját

5 éve A Direkt és Interaktív Marketing Szövetség (DIMSZ) Contact Center tagozata idén nyolcadik alkalommal rendezi meg Call Center Hangszépségversenyét. A telefonos ügyfélszolgálaton dolgozók jelentkezését 2019. október elejéig várják továbbra is ingyenesen. Teljes cikk...


/cimkek/ugyfelszolgalat.html