kapubanner for mobile

80 cikk a(z) ügyfélszolgálat címkével - 4. oldal

DHL Express: versenyelőnyt jelent a profi ügyfélszolgálat

12 éve A kezdeti néhány fős csoportból mára egy több mint 50 fős osztállyá nőtte ki magát a DHL Express magyar ügyfélszolgálata, amelynek munkáját nemrég Center of Excellence díjjal ismerték el. De mitől érhet el kiemelkedő teljesítményt egy ügyfélszolgálat, különösen a szállítmányozásban? Horváth Judit emberi erőforrás igazgatót kérdeztük, aki elárulta, milyen új kezdeményezések segítették őket eredményeik elérésében. Teljes cikk...


Profit centerré váltak a call centerek - lezárult a II. Budapest Calling

13 éve Lezajlott a II. Budapest Calling, az ügyfélszolgálati iparág legnagyobb régiós szakkiállítása. A rendezvényen a call centerekhez és az ügyfélkiszolgáláshoz kötődő kiállítók– az infokommunikációs fejlesztő, HR-tanácsadó és beszállító cégek – mutatták be szolgáltatásaikat és újításaikat. A szervező Humán Erőforrás Alapítvány a kiállításon negyedszerre osztotta ki az "Együtt a minőségi ügyfélkapcsolatokért" díjat. Teljes cikk...


Megnyílt a második Budapest Calling

13 éve Ma megnyílt a második Budapest Calling - Nemzetközi Call Center Szakkiállítás, amelyen az ügyfélszolgálati iparág vállalatai és szervezetei mutatják be szolgáltatásaikat. Az október 18-19-én megrendezett szakkiállításon a legújabb trendek mellett a bevált külföldi gyakorlatok kerülnek középpontba. Teljes cikk...


Tipikus karakterek a call centerekben

13 éve Felmérések alapján egy "átlagos ügyfélszolgálatos" 35 év alatti, nő, általában középfokú végzettséggel rendelkezik, legalább egy idegen nyelven beszél, és jellemzően a fővárosban él. Ennél természetesen jóval árnyaltabb a kép - a tipikus munkavállalók mellett az egészen fiatal pályakezdők, az idősebb korosztály, a megváltozott munkaképességűek és a kismamák is jellemző munkavállalók az ügyfélszolgálatoknál. Teljes cikk...


Új szolgáltatást indít az Adecco

13 éve Októbertől önálló székhelyű irodából, most még gyorsabb és hatékonyabb ügyintézéssel segít az Adecco Office üzletága elsősorban banki, ügyfélszolgálati, de akár jól felkészült asszisztensi vagy recepciós munkakörök betöltésében is. Teljes cikk...


Új foglalkoztatási trendek a call center szakmában

13 éve Ügyfélélmény, komplexitás, keresztértékesítés - többek között ezek a válságban megújuló call center szakma legfontosabb kulcsszavai. A közvetlen ügyfélkiszolgálás és az ehhez kapcsolódó iparág az egyik legdinamikusabban fejlődő terület, amely az utóbbi években jelentős változásokon ment keresztül. Az új elvárások a technika és az emberi erőforrás szintjén is kihívást jelentenek. Teljes cikk...


"Munkával ünnepeltetik a munkaszüneti napot"

13 éve A Magyar Köztisztviselők Közalkalmazottak és Közszolgálati Dolgozók Szakszervezete (MKKSZ) szerint szakszerűtlen és diszkriminatív, hogy a kormány számos kormánytisztviselőtől megvonja a július 1-jei munkaszüneti napot. Teljes cikk...


A munkaszüneti nap ellenére is adózhatunk

13 éve A július 1-jei köztisztviselők és kormánytisztviselők napján is nyitva lesznek az adóhatóság ügyfélszolgálatai - tudatta a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV). Teljes cikk...


Támogatott fogyasztóvédelmi képzés zárult Hajdú-Biharban

13 éve A Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) ügyfélszolgálati képzéssel járult hozzá 19 Hajdú-Bihar megyei munkavállaló fogyasztóvédelmi ismereteinek kibővítéséhez; a szervezők szerint az elégedett fogyasztók jelenthetnek valós versenyelőnyt a cégeknek. Teljes cikk...


Létszámbővítést tervez hazánkban a BT Global Services

13 éve A közeljövőben mintegy hatszáz főre növelné a budapesti és debreceni ügyfélszolgálati központjaiban az alkalmazottak létszámát a British Telecom (BT) Global Services - mondta a cég ügyfélszolgálati elnöke csütörtökön Debrecenben a helyi központban tett látogatásakor. Teljes cikk...


Navrasics: Bővülnek az ügyintézési lehetőségek

13 éve Bővülnek az emberek ügyintézési lehetőségei 2011. január 3-tól, az államigazgatási szervek már működő ügyfélszolgálati irodái mellett ugyanis megnyílnak a fővárosban és a megyei jogú városokban a kormányhivatalok ügyfélszolgálati irodái, az úgynevezett kormányablakok - mondta Navracsics Tibor. Teljes cikk...


Létrejön a Nemzeti Államigazgatási Központ

13 éve Nemzeti Államigazgatási Központ (NÁK) néven központi hivatal alakul, amely egyebek mellett a fővárosi és a megyei kormányhivatalok integrált ügyfélszolgálatának működését ellenőrzi - Magyar Nemzet. Teljes cikk...


Több százezer dolgozót szív fel a call center piac

14 éve Kialakult képzési struktúra, dübörgő piac, az előző éveknél alacsonyabb fluktuáció jellemzi ma a call centeres piacot. A szakma keretei letisztultabbak, látni az iparági és az egyéni fejlődési lehetőségeket. Ügyfélszolgálatokon jelenleg mintegy 150 ezer ember dolgozik, szakértők szerint 2-3 év múlva ez a szám 200 ezer lesz, így nem mindegy, milyen körülmények és feltételek között dolgozik a teljes munkavállalói népesség 5-6 százaléka. Teljes cikk...


Integráció a közigazgatásban: bővítenek vagy leépítenek?

14 éve A közigazgatási miniszter még nem tudja, a közigazgatás átalakítása, az integrált ügyfélszolgálati irodák kialakítása milyen hatással lesz a létszámra. Teljes cikk...


Hol a legudvariasabbak a dolgozók?

15 éve A pénzügyi szektorban a legudvariasabbak az alkalmazottak, ám a tapintat legkevésbé jellemző rájuk, a kereskedelemben nem túl előzékenyek velünk, de diplomatikusak - derül ki a Profiles International felméréséből. Teljes cikk...


Álláskeresők ezrei rohamozták meg a miskolci Vodafone-t

15 éve Két hét alatt kétezren jelentkeztek a Vodafone miskolci ügyfélszolgálati központjának mintegy 300 munkahelyére - adja hírül a Napi Online. Teljes cikk...


Szeretnivaló lesz az APEH

16 éve Az adóhatóságnak nem célja a vagyonosodási vizsgálatok számának növelése, de továbbra is vizsgálni fogják az adózás nélkül szerzett vagyonokat. A hivatal arculatot vált, s barátságosabb képet igyekszik a polgárok felé mutatni. Teljes cikk...


Call-center az ügyfélmegtartó erő

17 éve Egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a vállalatoknál a telefonos ügyfélszolgálatok. A piaci tapasztalatok és kutatások ugyanis azt mutatják, hogy a vevők sokkal erősebben kötődnek azokhoz a márkákhoz, ahol a termékkel kapcsolatos problémájukra választ találnak - járt utána a Népszabadság. Teljes cikk...


/cimkek/ugyfelszolgalat.html