kapubanner for mobile

62 cikk a(z) Y generáció címkével - 3. oldal

A fiatalok is küzdenek a kiégéssel

7 éve A munka, a stressz és az állandó rohanás miatt egyre jellemzőbb, hogy a 20-as, 30-as években járó fiatalok is szembesülnek a burnout-tal, azaz kiégnek. Nehezükre esik felkelni, és dolgozni menni, már nem érzik a motivációt, állandó mókuskerékben érzik magukat - írja a joy.hu oldal. Teljes cikk...


A generáció, aki nem tűri a szemfényvesztést

7 éve Igen, az Y és Z generáció tagjai azok, akik messziről kiszagolják a mézesmadzagot és nagy ívben kerülik el azokat a munkáltatókat, akiről nem hallottak ódákat. Teljes cikk...


Jó fizetéssel kellene ösztönözni a munkavállalókat

7 éve Egy elektronikai-, világítástechnikai eszközöket gyártó cég győri üzemében 12 százalékos termelési pótlékot vezettek be, ezzel akarják ösztönözni őket a túlórák elvállalására. Kismamákat is foglalkoztatnak, egy- vagy kétműszakban - írja az autopro.hu oldal. Teljes cikk...


A fiatalok megértésével állítható meg az elvándorlás?

7 éve Már nem elég a csocsóasztal a fiatal munkaerő megtartásához, komoly gondot jelent a generációs probléma, az idősebbek nem értik mit akar a Z generáció - írja a Forbes. Teljes cikk...


A műszakvezető a pót-szülő a gyártósoron

7 éve A műszakvezetők nem csak a gyártás vezetői, fontosabbak ennél, sokszor rajtuk múlik, hogy a soron dolgozók bemennek-e másnap dolgozni. Ezért a vállalatok közül néhány már ráébredt, hogy a fluktuáció csökkentése érdekében képezni és segíteni kell őket. Általában a munkavállalók a céget választják, de a vezetőjüket hagyják ott", ezért fontos a műszakvezetők szerepe - mondja Ujváry András, a témában jártas tréner cég, az Exline Kft. vezetője, aki megosztotta velünk a Man at Work Kft-vel közösen végzett munkájuk tapasztalatait. Teljes cikk...


2018 a munkavállalói élmény éve

7 éve Az idei év a munkavállalói élmény éve a vállalkozásfejlesztők szerint. Az employer branding egyik alapeleme maga az iroda, most felmérés készült arról, hogy mitől lesz vonzó vagy épp elutasított egy munkakörnyezet. A kutatásból az derült ki, hogy a munkavállalóknak nincsenek elrugaszkodott igényei. Az egészséges, kényelmes iroda fontos, továbbá - elsősorban a fiatalabb generáció számára - a megfelelő technológiai felszereltség elengedhetetlen a hatékony munkavégzéshez. Teljes cikk...


Mi alapján választjuk ki a toborzás, a motiválás és a megtartás eszközeit?

7 éve Bevonjuk a dolgozókat vagy nélkülük döntünk? A munkavállalók által kért elemeket választjuk vagy az is szempont, hogy a cég profitáljon belőle? Az is lehet, hogy bele sem gondoltunk még az utóbbi lehetőségbe, pedig nagyon sok múlhat rajta, akár a toborzás, akár a megtartás szemszögéből vizsgáljuk a kérdést. Teljes cikk...


A legmenőbb iroda, ahol még gördeszkázni is lehet

7 éve A VANS kaliforniai irodájáról van szó: ahol gördeszkák, és cipők díszítik a falakat, a padló direkt úgy készült, hogy akár a tárgyalóteremig is lehessen deszkával menni. Az iroda még a kritikus Y generációs munkatársaknak is tetszik - írja az iroda.hu. Teljes cikk...


Online tamagocsin gyakorolhatnak a jövő HR-esei

7 éve A munkaadók számára a kollégák megtartása kulcsfontosságú feladat a következő öt évben, miközben egy teljesen új elvárásokkal rendelkező generáció kerül a munkaerőpiacra. A HR szakma valós kihívásait mutatja be a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) saját fejlesztésű játéka, a HR tamagocsi. A gamifikációba ültetett online HR-teszt az emberi erőforrás szakma iránt érdeklődő diákoknak segít a pályaválasztásban. Teljes cikk...


Generációs különbségek a munkahelyen - szakirodalmi áttekintés

7 éve A munkaerőpiacon jelenleg négy generáció (Baby boomer, X, Y és Z) van jelen, ami különleges kihívás elé állítja a szervezeteket. A jelenlegi kutatás célja a témában eddig született eredmények feltérképezése, szintetizálása, különös tekintettel a generáció fogalmának alakulására. Meretei Barbara "Generációs különbségek a munkahelyen - szakirodalmi áttekintés" című tanulmánya a Vezetéstudomány / Budapest Management Review keretében jelent meg 2017-ben. Teljes cikk...


Ezek a legvonzóbb cégek az Y és Z generáció számára

7 éve Gazdára találtak a legjobb Y és Z generációs munkahelyek a Zynternship Awards díjátadón - írták sajtóközleményükben. Teljes cikk...


A fiatalok 66 százaléka fizetésemelésre számít

7 éve Könnyedén vált állást, magas fizetést vár el kezdőként, modern környezetben, rugalmasan szeret dolgozni, ha lehet, rögtön magas pozícióból indulva, és bátran mennek külföldre is. Ezek talán a leggyakrabban hallott állítások az Y és Z generáció munkavégzésével és igényeivel kapcsolatban. Hogyan kerülhető el a csalódásuk? Az alapok a pénzügyeknél kezdődnek, méghozzá egészen kicsi kortól. Teljes cikk...


Vándorló tehetségek a szervezetek világában

7 éve Ha a tehetség szót halljuk, akaratlanul is Mozart, Picasso vagy a tehetségkutató műsorok győztesei jutnak először eszünkbe. Pedig tehetség lehet a fiatal fejlesztő az IT részlegről, vagy egy tapasztaltabb sales-es kollega is az értékesítésről. Hogyan definiálhatjuk a tehetséget, és miért fontos erről a szervezetek kapcsán is beszélnünk? Teljes cikk...


A karrierépítésben is a YouTubereket követi a Z generáció

7 éve A Facebook után a Twitter és a gyakorikerdesek.hu a legnépszerűbb felület, ha a pályakezdők online álláskereséséről, munkakereséssel kapcsolatos élményeiről és tapasztalatairól van szó - derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem (METU) és a SentiOne közös, az Y és Z generáció online álláskeresési szokásait vizsgáló kutatásából. Teljes cikk...


A cégek érdeke a családbarát környezet megteremtése

7 éve A Három királyfi, három királylány mozgalom szerint a vállalatok gazdasági érdeke is, hogy családbarát környezetet alakítsanak ki munkahelyeiken és rugalmas munkaidőben foglalkoztassák jól képzett dolgozóikat - írja az MTI. Teljes cikk...


Idegesítő dolgok az irodában

7 éve Ahogyan arról mi is beszámoltunk már az utóbbi években megváltoztak a cégek, és az irodai dolgozók elvárásai az irodával szemben. A munkába járás módja, az egyre rugalmasabb munkaidő, valamint az X és Y generáció újfajta igényei is teljesen más környezetet teremtenek, amihez az irodaházaknak is alkalmazkodniuk kell - írja a Portfolio. Teljes cikk...


A béremelés és az employer branding kapcsolata

7 éve A legtöbb közép- és nagyvállalat mára már tökéletesen érti - és a saját bőrén is tapasztalja - , miért is annyira fontos, hogy a fogyasztói márkaépítés mellett munkáltatóként se hanyagolja el a munkáltatói márkáját. Teljes cikk...


Már az irodákra is hatott a munkaerőhiány

7 éve A magyar gazdaság számos szektorára jellemző munkaerőhiány az irodapiac szereplőit is érinti, méghozzá két aspektusból: a kivitelezői munkaerőköltségek emelkedése és az építkezések esetleges elhúzódása, illetve a majdani bérlők munkaerő-toborzása és az ezzel összefüggő irodaterület-igények alakulása szempontjából. Ez a két aspektus a fejlesztők számára - részben áttételesen - egyszerre jelent kihívást, munkájuk során mindkettő létfontosságú az üzleti siker szempontjából, éppen ezért aktívan kell vele foglalkozniuk - írja a Világgazdaság. Teljes cikk...


Fiatal munkavállalók: rugalmasságért cserébe rugalmasság

8 éve Rugalmas munkaidőt várnak el munkahelyüktől a fiatalok, és a többségüket ezért még a túlóra sem zavarja - derül ki a JobsGarden saját kutatásából. Teljes cikk...


Fejhallgatóval hatékonyabba dolgozik az Y generáció

8 éve Idegesít, hogy a kollégád folyton fejhallgatóval dolgozik? Nincs mit tenni, az Y generációnak ez kell, ők ettől hatékonyabbak - írta a Forbes. Teljes cikk...


/cimkek/y-generacio.html