Itt van a különbség jók és kiválók között
Mit javasolsz azoknak, akik már érzik, hogy szükség lenne arra, hogy használják a szervezetekben felhalmozódó adatot, de még nem tudnak valódi információt kinyerni belőlük? Mi lenne a következő lépés? Merre induljanak?
Munkáltatói márkában a vállalatok és vezetőik rövid távon rendre túlbecsülik a megvalósítási képességeiket, hosszú távon viszont alulbecsülik az elérhető eredményeket. Emiatt van az, hogy mindenki azonnali quick winekben gondolkozik, tűzoltás és kapkodás van sok esetben. A tüzet persze nem sikerül eloltani teljesen, épp csak szusszanunk egyet és újra lángra lobban, mi pedig kezdhetünk mindent elölről.
Érdemes adatok alapján meghatározni az employer branding célokat és a fő stratégiai irányvonalakat, mert hiába szaladunk fel gyorsan a létrán, ha egyszer rossz falhoz támasztottuk azt. A tervezést éppen ezért nem érdemes összecsapni. A megvalósítási gyakorlatokban már sokkal több gyorsítási lehetőség van. Itt érdemes a fent említett módon piciben indulni és mérni, majd beépíteni a tanulságokat és ismét mérni. Az implementációs készség és annak sebessége dönt majd a jók és a kiválók között.
Az employer branding ezzel a megközelítéssel nem egy lyukas zsákba öntött büdzsésor lesz, amit a kismalacunk kisminkelésére költöttünk, hanem üzleti értéket termelő, mérhetően eredményes folyamat.
A sikerhez vezető út adattal van kikövezve!
Időpont: 2018 december 5. szerda Helyszín: Magnet Közösségi Ház
Hol tart a HR, miközben (állítólag) már az egész világ adat alapon működik? Digitalizáció, mesterséges intelligencia és adat-vezérelt döntéshozás - lassan a csapból is ez folyik, de tudjuk-e, hogy mit is takarnak a „buzzword”-ök.
Jelentkezés az Adatra Fel! konferenciára.
Cikkünk több oldalas! Lapozzon!
1. oldal - A világ már sosem lesz többé olyan lassú, mint most
2. oldal - Itt van a különbség jók és kiválók között