Megjelent: 8 éve

Megmutatjuk a sikeres apróhirdetés feladás titkait

Egyre több ember használja a népszerűbb apróhirdető oldalakat, vagy vásárlás, vagy eladás céljából. A kínálat egyre nagyobb, az emberek pedig egyre jobban belejönnek használatukba és tapasztalatot szereznek. Eladni mindenki szeretne, hiszen egy ideig mindenki mindent megtart, majd egy idő után eszébe jut, hogy talán még egy jó kis üzletet is kihozhat ebből!

Az interneten való eladáshoz sok minden nem szükséges, de vannak olyan apróságok, amiken eldőlhet a hirdetésünk népszerűsége.

Vannak ugyanis olyan hirdetések, amik évek óta fent vannak az interneten és csak azért nem csap le rájuk senki, mert 1-2 dolog hiányzik belőle. Megmutatjuk most tehát azokat a fontos dolgokat, amiket mindenképp oda kell figyelni, apróhirdető portálon szeretnénk eladni.

A legfontosabb tanácsok hirdetés feladáshoz

Ha eladni szeretnénk az apróhirdető oldalakon, akkor az egyik legelső és legfontosabb tudnivaló, hogy mindig valós adatokkal regisztráljunk oda! Egy cicababa25 felhasználónév nem biztos, hogy ez esetben megfelelő választás lenne. A regisztráció során szükségünk lesz egy aktív e-mail címre, egy jelszóra és egy felhasználónévre.

Ezután sok esetben várost, régiót és telefonszámot is elkérnek.
Az e-mail cím azért fontos, hogy aktív legyen, hiszen ide fogunk kapni egy aktiváló levelet, melyre szükségünk lesz regisztráció során, de erre az e-mail címre kapunk akkor is értesítést, ha valaki érdeklődik a hirdetésünkkel kapcsolatban.

Miért fontos a fénykép feltöltése



Az egyik legfontosabb dolog a hirdetésfeladással kapcsolatban, hogy profilunkra töltsünk fel magunkról egy profilképet. Ennek a képnek köszönhetően jobban meg fognak bennünk bízni a jövendő vásárlók, hiszen a tapasztalatok azt mutatják, hogy olyan hirdetésre, ahol profilkép sincs feltöltve, alig kattintanak páran.

A másik fontos dolog, ha sikeresen akarunk hirdetést feladni, az az eladott árucikk fotója! Ilyenkor arra fontos ügyelni, hogy jó minőségben készítsünk fényképet. Ne legyen homályos, sötét a kép. Célszerű 3-4 képet is feltölteni egy tárgyról, így az ember minden oldalról szemügyre veheti, hogy miért fog pénzt kiadni.

Hatásvadász hirdetés? Csak az igazat!



A hirdetés címe legyen kellően figyelemfelkeltő de sose essünk túlzásba! Jól hangzik egy „sosem használt, vadonatúj farmernadrág” című hirdetés, ám ha a vásárló egy használtabb darabot kap, eléggé megüthetjük a bokánkat.

Nyugodtan írjuk oda tehát ha valami használt, de a címbe az is jó, ha a márkát is leírjuk! Ha bármilyen hiba, szakadás, törés van az eladni kívánt tárgyunkon, azt mindenképp jelezni kell részletesen a hirdetés leírásában, esetleg a hibáról egy külön fényképet is érdemes feltölteni, így majd senki nem fogja becsapva érezni magát.

Legyünk reálisak az árral kapcsolatban



Ha használt, ha új termékről van szó, biztosan olcsóbbért kell adnunk, mint a bolti rá. Hiába nem volt rajtunk egyszer se az a kabát és még a címke is megtalálható rajta, senki nem fogja bolti árért megvásárolni, hiszen egyre nagyobb a kínálat az online piacokon, tehát bőven van miből válogatnia az embernek.

A legjobb az, ha szemfülesek vagyunk és utána járunk, hogy más, a hasonló minőségű és hasonló állapotban lévő tárgyait milyen árért kínálja. Próbáljunk meg reálisak maradni és elvonatkozni attól, hogy minket milyen érzelmek fűznek az aktuális dologhoz. Például egy ruha, amit még a nagymamánk ajándékozott nekünk lehet, hogy számunkra sokkal többet ér, hiszen érzelmileg kötődünk hozzá.

Apróhirdetés feladás során legyünk gördülékenyek és kedvesek a vevőkkel, hiszen sok esetben az eladó stílusa is sokat dob az egészen.
  • 2026.01.09Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben Foglalkoztatás és jóllét: az értékes munkaerő megszerzése és megtartása a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezetben. A konferencia ingyenes, de regisztrációhoz kötött. A program és a regisztráció a jegyek menüpont alatt.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.28Vezetés- és szervezetfejlesztés szakmai konferencia Bokor Attila Aranykalitkában című kutatásának harmadik fejezetéhez érkeztünk, amely ötven vezetői életúton keresztül három évtized szervezeti és vezetői tapasztalatát mutatja be. Az OD Partner is mérföldkőhöz érkezett: 30 évesek lettünk. Kinyitjuk szakmai műhelyünket és megosztjuk, hogyan gondolkodunk vezetésről, szervezetről, és aktuálisan milyen témákban mélyedünk el.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.29Bértranszparencia irányelv és diszkrimináció-tilalom Szakmai képzés a bértranszparenciáról és a diszkriminációról HR szakembereknek és vezetőknek. Készüljön fel munkajogászainkkal az EU új bérátláthatósági szabályaira!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2026.01.31Vállalati szimuláció Valós piaci helyzetben egy-egy döntés meghozatalakor helyt kell állnia mind vezetői, mind kontrolleri képességeinknek. Mennyivel egyszerűbb lenne, hogyha mi is úgy gyakorolhatnánk, mint egy pilóta, aki éles felszállás előtt, a szimulátorban tanulja meg a vezetést, míg kellő rutinra tesz szert. Ez megvalósítható ma már az üzleti életben is. info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Robotkapusnak próbált meg gólt lőni Ronaldo – kiderült, mire képes a gép

Cristiano Ronaldo egy robotkapus ellen tesztelte lövőerejét, miután Mark Rober, a NASA-mérnökből lett YouTube-sztár megépítette a villámgyors,... Teljes cikk

Sztrájk és káosz a világ leghíresebb múzeumában

Határozatlan idejű sztrájkot hirdettek december 15-től a párizsi Louvre dolgozói, tiltakozásul a "romló munkakörülményeik" és az "elégtelen... Teljes cikk

Több mint 250 dolgozóját mérgezte meg a HR-igazgató, aki a mai napig HR-esként dolgozik és nem vonták felelősségre

A férfi mérgezett kávéval és teával kínálta áldozatait, majd visszaélt vele, hogy kiszolgáltatott helyzetbe kerültek a nők. A HR-igazgatót a... Teljes cikk