>
Megjelent: 6 hónapja

Milyen irodai élet vár ránk a karantén után?

Az Amerikai Járványügy 2019-ben egy emberre nem veszélyes, ámbár fertőző vírussal készített egy kutatást egy new york-i irodaházban. Egy liftgombot fertőztek meg és kimutatták, hogy két óra leforgása alatt az emberek 60%-a megfertőzödött. Nehéz elhinni, hogy ilyen gyorsan a munkahelyünk lehet a következő gócpont. Hogyan akadályozzuk meg ezt a mi irodánkban?

Milyen lesz az irodai életünk a visszatérés után és milyen funkciót fog betölteni az iroda a jövőben? Ezeket a provokatív, de annál fontosabb kérdéseket járják körbe Az Év Irodája szervezői és a HR Fest csapata a közös, “Munka-HELY jövője” nevű online konferenciájukon május 20-án.


A modern munkakultúra történetében eddig példátlan helyzetbe csöppentünk a globális járványhelyzet miatt. Természetesen minden szereplőt érdekel, hogy meddig tart ez az állapot és mi várható a koronavírus után.

Éppen ezért az irodaszektorban úttörő Az Év Irodája verseny és a HR a HR Fest szervezői közös online konferenciát rendeznek május 20-án. A két csapat egyesített erővel kínál kézzel fogható megoldásokat, valódi tanácsokat a piaci szereplőket mozgató szakmai kérdésekre, hogy felkészítsen minket az irodai élet jövőjére és az irodába való visszatérésre.

Az eseményen két virtuális teremben követhetjük majd a HR és az irodapiaci kérdéseket körüljáró előadásokat, melyekből kiderül például, hogy mi lesz a home office után, illetve visszatérünk-e a saját munkahelyünkre, vagy közösségi irodákban fogunk dolgozni. Egyáltalán mi lesz a korábbi munkaterületünk funkciója, és mekkora helyre lesz szükségünk?

Az irodai életünk változtatja meg a munkahelyünket vagy az irodánk alakítja majd a vezetői feladatokat, a munkavállalói élményt? A Hack the Future of HR kérdéseit is feszegetjük, mi vár a munkára és a HR-esekre a jövőben? Milyen kérdéseket vet majd fel a visszatérés, segíti-e a fizikai tér a hatékony munkaszervezést? Mekkora előnyhöz juttatnak egy vállalatot az egészséges vagy családbarát kezdeményezések? Be kell-e rendezkednünk a több helyszíni munkavégzésre, hogyan szervezzük az irodai és a távoli munkát egyszerre? Milyen stratégiát válasszunk az irodai visszaintegrációra?

Arról is szó esik majd, hogy milyen légtechnikai és egészségügyi feltételeket kell megteremtenünk a munkahelyeken, valamint a hazánkban még kevésbé elterjedt corporate coworkingben és az agilis irodában rejlő lehetőségekkel is megismerkedhetünk. Ezen kívül hallhatunk még az open office, a közösségi terek és a közösségi irodák jövőjéről vagy egy újabb fertőzés veszélyének megelőzéséről is.

Természetesen nem maradhatnak ki az intelligens épületautomatizálási rendszerek, illetve az egészséges terek kialakítását támogató proptech megoldások sem. Az irodapiaci és HR szakértőkön kívül az idei Az Év Irodája verseny győztes cégei is megszólalnak, és bemutatják: ők hogyan tervezték meg a díjnyertes irodájukat és hogyan fognak változtatni a járványhelyzet után. Olyan cégek vezetői fognak előadást tartani, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Tetrapak, a Microsoft vagy az ingatlan.com.

A weboldalon lehet megtekinteni a programot, előadókat és korlátozott számban lehet regisztrálni az online eseményre.
  • 2020.10.22 HR folyamatok/HR kommunikáció/Változásmenedzsment A képzésen összefoglaljuk és rendszerbe helyezzük a HR folyamatokat, megismerkedünk a HR kommunikáció szerepével és témaköreivel, valamint megtudjuk, mit jelent a változásmenedzsment. Kiknek ajánljuk? A képzést azoknak ajánljuk, akik szeretnének fejleszteni a belső kommunikáción, illetve a változások menedzselését hatékonyabbá szeretnék tenni. Részletek Jegyek
  • 2020.11.17Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE A Toborzás a LinkedIn-en és a Facebookon 1 napos workshopon délelőtt kérdést kaphat LinkenInnel kapcsolatos kérdéseire, szó lesz továbbá a vállalati oldal fontos elemeiről, karrieroldalról és oldal-analitikákról. Délután példákkal színesítve ismerkedhet meg a kampánykezeléssel, kapcsolati háló felépítésének kérdéseivel és egyéb, Facebookkal kapcsolatos funkcióval. Részletek Jegyek
  • 2020.11.23Művezető képzés A művezetők szakmai továbbképzése a vezetői feladataik eredményes és hatékony ellátására. A résztvevők vezetői, problémamegoldási és termelékenységfejlesztési készségeinek fejlesztése konkrét feladatokon, szituációs játékokon, esettanulmányokon keresztül. Részletek Jegyek
  • 2020.12.05 Teljesítménymenedzsment és motiváció A résztvevők megtanulják, beosztottjaik teljesítményére ható területek helyes menedzselését. Képessé válnak akár munkavégzés közben hatásos, rövid coaching beszélgetések levezetésére. Megismerik a teljesítmény menedzsment eszközrendszerét. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Milyennek kell lennie egy HR vezetőnek? - kulcsképességek és post-covid stratégiák

Fejlődnie kell a HR-nek az adatok elemzési képességében, elengedhetetlen, hogy értse az üzletet és foglalkozzon a belső ügyfélélménnyel. Az... Teljes cikk

Keresik 2021 legjobb vállalati csapatait - kétnapos verseny Siófokon

Már lehet jelentkezni az Event Csoport ma bejelentett programjára. 2021. június 18-20-a között másfél napon át mérik össze három fős, vezetőkből... Teljes cikk

Segítség, a vírus megfertőzte a cégemet is!

A vírus okozta krízis megváltoztatta a munkaerő-piaci körülményeket és a munkáltatók prioritásait, a cégeket olyan változások bevezetésére... Teljes cikk