Megjelent: 10 hónapja

Milyen irodai élet vár ránk a karantén után?

Az Amerikai Járványügy 2019-ben egy emberre nem veszélyes, ámbár fertőző vírussal készített egy kutatást egy new york-i irodaházban. Egy liftgombot fertőztek meg és kimutatták, hogy két óra leforgása alatt az emberek 60%-a megfertőzödött. Nehéz elhinni, hogy ilyen gyorsan a munkahelyünk lehet a következő gócpont. Hogyan akadályozzuk meg ezt a mi irodánkban?

Milyen lesz az irodai életünk a visszatérés után és milyen funkciót fog betölteni az iroda a jövőben? Ezeket a provokatív, de annál fontosabb kérdéseket járják körbe Az Év Irodája szervezői és a HR Fest csapata a közös, “Munka-HELY jövője” nevű online konferenciájukon május 20-án.
A modern munkakultúra történetében eddig példátlan helyzetbe csöppentünk a globális járványhelyzet miatt. Természetesen minden szereplőt érdekel, hogy meddig tart ez az állapot és mi várható a koronavírus után. Éppen ezért az irodaszektorban úttörő Az Év Irodája verseny és a HR a HR Fest szervezői közös online konferenciát rendeznek május 20-án. A két csapat egyesített erővel kínál kézzel fogható megoldásokat, valódi tanácsokat a piaci szereplőket mozgató szakmai kérdésekre, hogy felkészítsen minket az irodai élet jövőjére és az irodába való visszatérésre. Az eseményen két virtuális teremben követhetjük majd a HR és az irodapiaci kérdéseket körüljáró előadásokat, melyekből kiderül például, hogy mi lesz a home office után, illetve visszatérünk-e a saját munkahelyünkre, vagy közösségi irodákban fogunk dolgozni. Egyáltalán mi lesz a korábbi munkaterületünk funkciója, és mekkora helyre lesz szükségünk? Az irodai életünk változtatja meg a munkahelyünket vagy az irodánk alakítja majd a vezetői feladatokat, a munkavállalói élményt? A Hack the Future of HR kérdéseit is feszegetjük, mi vár a munkára és a HR-esekre a jövőben? Milyen kérdéseket vet majd fel a visszatérés, segíti-e a fizikai tér a hatékony munkaszervezést? Mekkora előnyhöz juttatnak egy vállalatot az egészséges vagy családbarát kezdeményezések? Be kell-e rendezkednünk a több helyszíni munkavégzésre, hogyan szervezzük az irodai és a távoli munkát egyszerre? Milyen stratégiát válasszunk az irodai visszaintegrációra? Arról is szó esik majd, hogy milyen légtechnikai és egészségügyi feltételeket kell megteremtenünk a munkahelyeken, valamint a hazánkban még kevésbé elterjedt corporate coworkingben és az agilis irodában rejlő lehetőségekkel is megismerkedhetünk. Ezen kívül hallhatunk még az open office, a közösségi terek és a közösségi irodák jövőjéről vagy egy újabb fertőzés veszélyének megelőzéséről is. Természetesen nem maradhatnak ki az intelligens épületautomatizálási rendszerek, illetve az egészséges terek kialakítását támogató proptech megoldások sem. Az irodapiaci és HR szakértőkön kívül az idei Az Év Irodája verseny győztes cégei is megszólalnak, és bemutatják: ők hogyan tervezték meg a díjnyertes irodájukat és hogyan fognak változtatni a járványhelyzet után. Olyan cégek vezetői fognak előadást tartani, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Tetrapak, a Microsoft vagy az ingatlan.com. A weboldalon lehet megtekinteni a programot, előadókat és korlátozott számban lehet regisztrálni az online eseményre.
  • 2021.03.08 Vezetői kommunikáció és konfliktuskezelés képzés A képzés célja a szervezeten belül eredményes és hatékony kommunikáció feltételeinek és eszközeinek megismerése és begyakorlása, a résztvevők kommunikációs kultúrájának fejlesztése - A személyes és a vezetői kommunikáció hatásfokának és eredményességének javítása - A szervezeten belül eredményes és hatékony együttműködés és konfliktuskezelés alapjainak megismerése Részletek Jegyek
  • 2021.03.092 Napos Scrum Master Képzés, Élő videokonferenciás A Scrum Master az agilis transzformációk kulcsembere. Olyan Servant Leader szerepkört takar, amelyben a fejlesztő csapatok segítőjeként, mentoraként a jó hangulatú, eredményes munkavégzés megteremtéséért felel e szakember és módszertani szakértőként segíti a projekt munka előrehaladását, jó minőségben, határidőre történő teljesítését. Képezd át magad Scrum Masterré! Részletek Jegyek
  • 2021.03.11 Toborzás a LinkedIn-en és a Facebook-on - ONLINE (live) Képzésünkön fél napban a LinkedIn, fél napban pedig a Facebook toborzási praktikáiról tanulhat. Délelőtt kitérünk a LinkedIn személyes profil szerepére, a vállalati oldal fontos elemeire, a karrieroldalra, oldal analitikákra, továbbá megtanulhatja, hogyan kell felépíteni a kapcsolati hálót, és hogy hogyan érdemes a tartalmakat előállítani. Facebook témánkban szó lesz a hiteles és hatékony kommunikálásra alkalmas Facebook oldalról és a kampánykezelés előtti lépésekről. Mindezt interaktív, gyakorlatias módon, egyéni kérdések megválaszolásával bonyolítjuk le. Részletek Jegyek
  • 2021.04.01A sikeres interjúztatás Képzésünk fő célja, hogy a résztvevők képesek legyenek a szervezetükhöz legjobban illeszkedő, a munkakörben legjobban teljesítő munkatárs kiválasztására. A képzési napon szó lesz -az interjú felépítéséről, -szituációs gyakorlatról, -az információk rögzítéséről, -döntéshozatali csapdákról, -továbbá a kiválasztás további eszközeiről sablonokkal színesítve. Lehetőséget adunk továbbá a saját területüket érintő kérdések átbeszélésére is. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter
További cikkek
Az informatikai vezetők váltak a vállalatfejlesztés motorjává

A technológiai szektor fejlődésének hajtóerejévé váltak az elmúlt években az informatikai vezetők. Teljes cikk

Így zárják a 2020-as évet a HR vezetők (4.) - Endrei-Kiss Judit, Telenor

A régi vezetői modellek megdőltek, az embereket a felhatalmazó közeg tudja igazán motiválni. A krízisek pedig rengeteg tanulási lehetőséget... Teljes cikk

A koronavírus a 30-asok több mint felének munkahelyét érintette kedvezőtlenül

Egy felmérés szerint a járvány második hulláma alatt a 30-asok egynegyedének csökkent a bére, a korosztály kétharmada nem tudott otthonról... Teljes cikk