Megjelent: 1 éve

Milyen irodai élet vár ránk a karantén után?

Az Amerikai Járványügy 2019-ben egy emberre nem veszélyes, ámbár fertőző vírussal készített egy kutatást egy new york-i irodaházban. Egy liftgombot fertőztek meg és kimutatták, hogy két óra leforgása alatt az emberek 60%-a megfertőzödött. Nehéz elhinni, hogy ilyen gyorsan a munkahelyünk lehet a következő gócpont. Hogyan akadályozzuk meg ezt a mi irodánkban?

Milyen lesz az irodai életünk a visszatérés után és milyen funkciót fog betölteni az iroda a jövőben? Ezeket a provokatív, de annál fontosabb kérdéseket járják körbe Az Év Irodája szervezői és a HR Fest csapata a közös, “Munka-HELY jövője” nevű online konferenciájukon május 20-án.


A modern munkakultúra történetében eddig példátlan helyzetbe csöppentünk a globális járványhelyzet miatt. Természetesen minden szereplőt érdekel, hogy meddig tart ez az állapot és mi várható a koronavírus után.

Éppen ezért az irodaszektorban úttörő Az Év Irodája verseny és a HR a HR Fest szervezői közös online konferenciát rendeznek május 20-án. A két csapat egyesített erővel kínál kézzel fogható megoldásokat, valódi tanácsokat a piaci szereplőket mozgató szakmai kérdésekre, hogy felkészítsen minket az irodai élet jövőjére és az irodába való visszatérésre.

Az eseményen két virtuális teremben követhetjük majd a HR és az irodapiaci kérdéseket körüljáró előadásokat, melyekből kiderül például, hogy mi lesz a home office után, illetve visszatérünk-e a saját munkahelyünkre, vagy közösségi irodákban fogunk dolgozni. Egyáltalán mi lesz a korábbi munkaterületünk funkciója, és mekkora helyre lesz szükségünk?

Az irodai életünk változtatja meg a munkahelyünket vagy az irodánk alakítja majd a vezetői feladatokat, a munkavállalói élményt? A Hack the Future of HR kérdéseit is feszegetjük, mi vár a munkára és a HR-esekre a jövőben? Milyen kérdéseket vet majd fel a visszatérés, segíti-e a fizikai tér a hatékony munkaszervezést? Mekkora előnyhöz juttatnak egy vállalatot az egészséges vagy családbarát kezdeményezések? Be kell-e rendezkednünk a több helyszíni munkavégzésre, hogyan szervezzük az irodai és a távoli munkát egyszerre? Milyen stratégiát válasszunk az irodai visszaintegrációra?

Arról is szó esik majd, hogy milyen légtechnikai és egészségügyi feltételeket kell megteremtenünk a munkahelyeken, valamint a hazánkban még kevésbé elterjedt corporate coworkingben és az agilis irodában rejlő lehetőségekkel is megismerkedhetünk. Ezen kívül hallhatunk még az open office, a közösségi terek és a közösségi irodák jövőjéről vagy egy újabb fertőzés veszélyének megelőzéséről is.

Természetesen nem maradhatnak ki az intelligens épületautomatizálási rendszerek, illetve az egészséges terek kialakítását támogató proptech megoldások sem. Az irodapiaci és HR szakértőkön kívül az idei Az Év Irodája verseny győztes cégei is megszólalnak, és bemutatják: ők hogyan tervezték meg a díjnyertes irodájukat és hogyan fognak változtatni a járványhelyzet után. Olyan cégek vezetői fognak előadást tartani, mint a Magyar Telekom, a Transferwise, az All You Can Move, a Tetrapak, a Microsoft vagy az ingatlan.com.

A weboldalon lehet megtekinteni a programot, előadókat és korlátozott számban lehet regisztrálni az online eseményre.
  • 2021.08.10 Munkavédelmi technikus Munkavédelmi technikusra lehet szüksége minden olyan cégnek, amelynél kiemelten fontos a munkahelyi egészség és biztonság megvalósítása. A Munkavédelmi technikus ugyanis elősegíti a munkahelyi balesetek és foglalkozási megbetegedések megelőzését, valamint a munkavédelemre fordított költségek optimalizálást. Támogatja a munkáltatót a munkavédelmi kötelezettségek teljesítésében, ezzel hozzájárul a mulasztások és szabályszegések hátrányos személyi és anyagi következményeinek elkerüléséhez Részletek Jegyek
  • 2021.08.28Agilis Transformáció Leader képzés online, videokonferenciás Hazánkban egyre több és több vállalat lép az agilis átalakulás útjára, így felértékelődik az agilis transzformációt vezető szakemberek jelentősége. Az Agile Transformation Leader egy olyan szervezetfejlesztő szakember, aki felkészíti és végig kíséri az agilis átalakulás útján a vállalatot. Ügyfél-fókuszt, Design Thinking szemléletet hoz be, vezetőket coachol, csapatokat mentorál, miközben pozitív, felhatalmazó légkört teremt a szervezeten belül. Részletek Jegyek
  • 2021.09.23HR Basic Sajátítsd el évek helyett 12 napban az operatív HR munka legfontosabb eszközeit! HR gondolkodás e-learning videókkal, esettanulmányokkal, testre szabva gyakorlatorientáltan. Részletek Jegyek
  • 2021.09.28Kötelező visszaélés-bejelentési rendszer bevezetése, alkalmazása Az EU 2019/1937 sz. irányelve új kötelezettséget ír elő. Visszaélés-bejelentési rendszert kell alkalmazni. Minden 50 fő feletti munkavállalót foglalkoztató vállalkozásnak, továbbá a közszférában működő szervezetnek kötelező lesz visszaélés bejelentési rendszert kialakítania és működtetnie. Részletek Jegyek
Follow hrportal_hu on Twitter