kapubanner for mobile
Megjelent: 2 éve

Ügyintéző

Az ügyintéző állásban tevékenykedő emberek különböző szakterületeken végeznek irodai, adminisztrációval kapcsolatos, illetve dokumentációs típusú tevékenységeket.

A vállalaton belül a szakterületével kapcsolatos ügyintézési, ügyviteli feladatai elvégzésében vállal szerepet. Munkák ügyintézőknek könnyen találhatóak az Állásportál.hu-n.

Az ügyintéző munka feladatai:
- összegyűjteni, dokumentálni, szortírozni és törölni adatokat és információkat
- a bizonyos szakterületen az adminisztratív feladatok elvégzése
- a kapcsolattartási tevékenység ellátása
- adatokat felvinni a számítógépbe
- írásbeli dokumentumok létrehozása, szerkesztése, sokszorosítása és elküldése
- felhasználni és tárolni szakszerűen a dokumentumokat
- a határidők pontos számontartása
- látogatók, ügyfelek fogadása
- tudósítani a vezetőket

Elvárások
Gyakorta előfordul, hogy az ügyintéző állás betöltéséhez a középfokú végzettség megléte alapvetésnek számít, de vannak kivételek. Természetesen a felsőfokú szakmai végzettség és/vagy az előzetes tapasztalat előnyt jelent. Elvárás még a viszonylag jó számtógépes ismeretek (például: Microsoft Office) megléte. Esetenként az angol nyelvtudásnak is hasznát tudják venni az ügyintézők, melynek megléte esetenként egy kritérium is lehet. Az ügyintézőknek jó kommunikációs készséggel, precizitással és motivált munkamorállal érdemes rendelkezniük.

Munkarend
Az ügyintézők vállalhatnak munkát teljes vagy részmunkaidőben is. Előfordul, hogy lehetőség nyílik a home office-ra is, amely sokaknak több szabadságot biztosíthat.

Juttatások
Az ügyintézők az alapbérük mellett további juttatásokban részesülhetnek a vállalattól.  A cafatéira használata vagy esetleg egy privát egészségbiztosítás egyes cégektől kapható juttatási formáknak számítanak.
  • 2024.04.30NewLeadership – Vezetői eszköztár bővítése Önmaguk fejlesztését is fontosnak tartó középvezetőknek, frissen kinevezett döntéshozóknak szóló komplex és intenzív vezetőfejlesztő program sok gyakorlattal. Különlegessége, hogy a résztvevők átgondolhatják és megoszthatják egymással aktuális kihívásaikat és még a kritikus vezetői helyzetek megoldásáról is tanulhatnak egymás jó gyakorlatából is!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.02Munkaviszony létesítése és megszűntetése – Dr. Berke Gyula Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek

Kapcsolódó tartalmaink 1 2 3 Bezár