Így tedd le a munkát karácsony előtt

Ki ne ismerné az érzést, amikor az ünnepi készületek alatt minden egyszerre a nyakunkba szakad? Takarítás, sütés-főzés, ajándékok beszerzése, és ha ez még mind nem lenne elég, ott az év végi hajtás a munkahelyen. Ha nem figyelünk oda, a rengeteg elvégzendő feladat felemészt bennünket, és mire eljönne az ünnep, az el nem végzett teendők miatt stresszesen állunk majd a fa alatt. Ennek azonban nem kell törvényszerűen így történnie. Az alábbiakban a Perfekt szakértője segít abban, hogyan érdemes 3 lépésben letenni a munkát, és nyugalomban eltölteni az ünnepeket. tovább..

Csapatépítés a konyhában

Egy csapatépítésnek nem kötelező külső helyszínen történnie, az irodában ugyanolyan eredményes eseményt lehet tartani. A startupok vállalati kultúrájából átvett hozzáállás lehetővé teszi, hogy az irodai helyiségeket ne csak munkára, de kikapcsolódásra is használatosak legyenek. Nem kell más hozzá, mint egy jól megszervezett program, megfelelő emberek és nyitott kollégák. Társasjátékokon, filmnézésen kívül rendezhettek közös főzéseket, sütéseket, ahol mindenki kiveheti részét a munkálatokból. tovább..

10 tipp, hogy a visszajelzés valóban működjön

A visszajelzés akkor jó, ha célirányos, ha a munkavállaló fejlődését szolgálja, és azonnal beépíthető a gyakorlatba. A megfelelően adott visszajelzésnek, akár pozitív, akár negatív nagyon komoly szerepe van, hiszen az előbbi lehetővé teszi, hogy a munkavállaló érezze, értékelik a munkáját, van értelme annak, amit csinál. Utóbbi esetben pedig a visszajelzéssel az a cél, hogy a munkavállaló fejlődhessen, tisztában legyen az esetleges hiányosságokkal. tovább..

Szieszta a munkahelyen?

Regős Gábor közgazdász, a Századvég Alapítvány elemzője szerint egyelőre nincs létjogosultsága a szieszta bevezetésének, mert csupán két-három olyan hét van egy évben, amikor elviselhetetlen a hőség. Az orvosok szerint javul az ember szellemi és fizikai teljesítménye, ha ebéd után beiktat egy órányi pihenőidőt, sőt ha ez rendszeressé válik, az élettartamot is megnövelheti - írja az MTI. tovább..

A segítő foglalkozást végzőket fenyegeti leginkább a kiégés

A munkavállalók 80 százaléka érezte már úgy, hogy nem tud megfelelni a munkahelyén. Ami könnyen vezethet kiégéshez. A védőnők, ápolók, nővérek a veszélyeztetettebbek, társadalmi és fizetésbeli elismertségük alacsony, rengeteg túlórát kell vállalniuk, gyakran elégedetlen betegekkel, hozzátartozókkal kell találkozniuk - írja a 24.hu. tovább..

Hogyan kezeljük a munkahelyi stresszt?

Ritka az olyan munkahely, ahol nem éri stressz az embert meg kell különböztetni azonban a jó és a rossz stresszt egymástól. A jó stressz az az izgulás, amit egy új feladat, új projekt vagy munkahelyváltás előtt érzünk. A rossz stresszt viszont nem szabad félvállról venni, mert akár meg is betegíthet - írja a Forbes. tovább..

Énidő mint önmagadra szentelt minőségi idő

Az elmúlt néhány évben került a köztudatba ez a kifejezés. Mit is jelent az énidő? Mi férhet bele ebbe a kategóriába? Olyan minőségi idő, amit önmagad fejlesztésére vagy feltöltődésre fordítasz - derül ki a Stress-M sajtóközleményéből. tovább..

Fontosabb a magánélet a karriernél

Március 20-a az ENSZ közgyűlés határozata alapján a Boldogság Világnapja. A magánéletben keressük a boldogságot a szakmai sikerekkel szemben. A felmérésben résztvevők háromnegyede tartotta meghatározóbbnak a kiegyensúlyozott családi életet a karriernél. - mutat rá a CIB Bank reprezentatív kutatásában. tovább..

További cikkek
Tudni kell kezelni a munkatársak közti konfliktusokat

Előbb vagy utóbb minden csapatban előfordulnak vitás helyzetek a kollégák között. Hogyan kezelhetők a céges konfliktusok - erről ír a Forbes. Teljes cikk

Öt karrierfogadalom, ami beindítja az új évedet

Az év eleje a számvetés és a fogadalmak időszaka, érdemes ilyenkor összegezni az elmúlt esztendő tapasztalatait, és gondolkodni a jövőn. Jó... Teljes cikk

Tippek, hogy idén jobban bírd a dolgos hétköznapokat

Ha szeretnénk ebben az évben egy kicsit hatékonyabbak lenni, azt akár néhány hétköznapi szokásunk megváltoztatásával is elérhetjük - írja a Forbes. Teljes cikk

Ezekben a munkakörökben gyakori a válás

Egy amerikai kutatás szerint vannak bizonyos szakmák, amikben gyakoribb a válás. Nathan Yau az Egyesült Államok Népszámlálási Hivatalának öt éves... Teljes cikk

5 tipp az ideális work-life balance megteremtéséhez

A munka és magánélet közötti egyensúly megteremtése kulcsfontosságú kérdés, hiszen bármerre billen el a mérleg nyelve, sérülhet a... Teljes cikk