Employer Trending Konferencia - 2018
Médiahasználati megoldókulcs HR-eseknek - előadás ismertetők
Időpont: 2018. október 3. 9.00 - 12.50 (szerda) Helyszín: MagNet Közösségi Ház
Álláshirdetések és toborzási csatornák hatékonyságának mérése - és a HR stratégiai szintre derül
15 éve azt mondtuk, a jövő recruitere marketinges... Így most marketingesként nem tudjuk, hogy a toborzási költségek melyik fele a kidobott pénz. Mára a technológia használata megkerülhetetlenné vált a HR-ben: a nagyvállalatok szinte kizárólag digitális csatornákon keresztül toboroznak. Mégis általában rossz mérőszámokat mérnek, ha mérnek egyáltalán. Mit mérnek az állásoldalak? Mit mérnek a sikeres cégek? Hogyan tudjuk okosan "eladni" toborzási eredményeinket a felsővezetésnek és ezáltal sikeresebbek lenni?
Előadó: Buda Szabolcs - Mérnök, informatikus, marketing- és digitális toborzási tanácsadó
Mutasd meg magad! - avagy kinek, hol és mit hirdessünk magunkról, mint munkáltatóról?
Tévhitek a munkáltatói arculatépítésről: kik is vagyunk, mint munkáltatók? Mik a legfontosabb tulajdonságaink? Mit kommunikáljunk magunkról és mit ne? Hogyan kezeljük a tartalmi hiányosságokat? Kommunikációs csatornák az employer brandinghez: vállalati karrieroldal, Facebook, LinkedIn - melyik mire jó, és mire nem? Az employer branding videók főbb szempontjai.
Előadó: Tokár Péter – a TESK csoport ügyvezetője, toborzás-kiválasztási és employer branding szakértő
A vállalati kommunikáció mint üzletileg kritikus tényező
A vállalati kommunikáció üzletileg kritikus tényezővé vált a munkaerőpiac tendenciái miatt. A fluktuáció lassításában, a szervezet stabilizálásában a versenyképes jövedelem mellett kulcsszerep hárul a hangulatra, a vállalati értékek aktiválására, amelyben a vezetői minőség, és a kommunikáció, mint vivő közeg játszanak kulcsszerepet. A dolgozói lojalitás, elkötelezettség folyamatosan változik, a korábbi modellek nem érvényesek. Ám az elérhető, hogy a kommunikáció olyan juttatásként csapódjon le, amely megtartja és bevonzza a kollégákat, erősíti az együttműködést.
Előadó: dr. Szvetelszky Zsuzsanna - vállalati kommunikációs szakértő, szociálpszichológus
Winter is coming!
A kreatív iparban jelenleg nagyon nagy baj van, égető a megfelelő utánpótlás kérdése - Generációs különbségek és az ezzel kapcsolatban felmerülő kérdések házon belül, valamint az ügyfél oldalon 40-50 éves marketingvezetők, az ügynökségi oldalon pedig huszonévesek ülnek a tárgyalóasztalnál. Művészet vagy reklám? Oktatás és képzés a reklámszakmáról, a reklámszakmán belül. Szexi-e ma a reklámszakma a fiatal pályakezdőknek?
Előadó: Mátyás Kitti - client service director - Republic Group Reklámügynökség.
Jelentkezzen az Employer Trending Konferenciánkra!
Részvételi díjak:
HR szakemberek számára: Egg fee 2018. augusztus 15-ig 24.900 Ft + ÁFA / fő
HR szakemberek számára: Early bird 2018. szeptember 9-ig 29.900 Ft + ÁFA / fő
HR szakemberek számára: Normál 2018. szeptember 9. után 34.900 Ft + ÁFA / fő
A díj tartalmazza a napközbeni finomságokat, frissítőket.
Jelentkezzen programunkra!