Program

Employer Trending Konferencia - 2018

Médiahasználati megoldókulcs HR-eseknek - előadás ismertetők

Időpont: 2018. október 3. 9.00 - 12.50 (szerda) Helyszín: MagNet Közösségi Ház

Álláshirdetések és toborzási csatornák hatékonyságának mérése - és a HR stratégiai szintre derül
15 éve azt mondtuk, a jövő recruitere marketinges... Így most marketingesként nem tudjuk, hogy a toborzási költségek melyik fele a kidobott pénz. Mára a technológia használata megkerülhetetlenné vált a HR-ben: a nagyvállalatok szinte kizárólag digitális csatornákon keresztül toboroznak. Mégis általában rossz mérőszámokat mérnek, ha mérnek egyáltalán. Mit mérnek az állásoldalak? Mit mérnek a sikeres cégek? Hogyan tudjuk okosan "eladni" toborzási eredményeinket a felsővezetésnek és ezáltal sikeresebbek lenni?
Előadó: Buda Szabolcs - Mérnök, informatikus, marketing- és digitális toborzási tanácsadó

Mutasd meg magad! - avagy kinek, hol és mit hirdessünk magunkról, mint munkáltatóról?
Tévhitek a munkáltatói arculatépítésről: kik is vagyunk, mint munkáltatók? Mik a legfontosabb tulajdonságaink? Mit kommunikáljunk magunkról és mit ne? Hogyan kezeljük a tartalmi hiányosságokat? Kommunikációs csatornák az employer brandinghez: vállalati karrieroldal, Facebook, LinkedIn - melyik mire jó, és mire nem? Az employer branding videók főbb szempontjai.
Előadó: Tokár Péter – a TESK csoport ügyvezetője, toborzás-kiválasztási és employer branding szakértő

A vállalati kommunikáció mint üzletileg kritikus tényező
A vállalati kommunikáció üzletileg kritikus tényezővé vált a munkaerőpiac tendenciái miatt. A fluktuáció lassításában, a szervezet stabilizálásában a versenyképes jövedelem mellett kulcsszerep hárul a hangulatra, a vállalati értékek aktiválására, amelyben a vezetői minőség, és a kommunikáció, mint vivő közeg játszanak kulcsszerepet. A dolgozói lojalitás, elkötelezettség folyamatosan változik, a korábbi modellek nem érvényesek. Ám az elérhető, hogy a kommunikáció olyan juttatásként csapódjon le, amely megtartja és bevonzza a kollégákat, erősíti az együttműködést.
Előadó: dr. Szvetelszky Zsuzsanna - vállalati kommunikációs szakértő, szociálpszichológus

Winter is coming!
A kreatív iparban jelenleg nagyon nagy baj van, égető a megfelelő utánpótlás kérdése - Generációs különbségek és az ezzel kapcsolatban felmerülő kérdések házon belül, valamint az ügyfél oldalon 40-50 éves marketingvezetők, az ügynökségi oldalon pedig huszonévesek ülnek a tárgyalóasztalnál. Művészet vagy reklám? Oktatás és képzés a reklámszakmáról, a reklámszakmán belül. Szexi-e ma a reklámszakma a fiatal pályakezdőknek?

Előadó: Mátyás Kitti - client service director - Republic Group Reklámügynökség.

Előadók

Jelentkezés

Jelentkezzen az Employer Trending Konferenciánkra!

Részvételi díjak:

HR szakemberek számára: Egg fee 2018. augusztus 15-ig 24.900 Ft + ÁFA / fő
HR szakemberek számára: Early bird 2018. szeptember 9-ig 29.900 Ft + ÁFA / fő
HR szakemberek számára: Normál 2018. szeptember 9. után 34.900 Ft + ÁFA / fő
A díj tartalmazza a napközbeni finomságokat, frissítőket.

Online jelentkezéséről e-mailben visszaigazolást küldünk. Ezt követően átutalásos, ELEKTRONIKUS számlát küldünk a részvételi díjról, melyet kérünk 8 munkanapon belül - de legkésőbb a rendezvény napjáig - kiegyenlíteni. Az online regisztráció megrendelésnek minősül. Amennyiben a számlát postai úton kérik, az üzenet részben kérjük ezt feltüntetni.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a [email protected] címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni.

A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség.

Elérhetőségek

  • Időpont: 2018. október 3. 8:30(szerda)
  • MagNet Közösségi Ház, Budapest, Andrássy út 98, 1062
  • [email protected]
  • www.hrportal.hu/employer-trending-2018/

Jelentkezzen programunkra!