Program

HR PORTÁL – BABÉR PANORÁMA - 2016

A mai gyorsan változó világban, egy cég életében talán az egyik legnagyobb kihívással teli feladat a saját dolgozók megtartása, illetve motiválása. Amikor a cégek belső struktúrájában változás történik, munkakörök szűnnek meg, vagy éppen új feladatok jönnek létre, változik a cégstruktúra, szabályzatok, szervezeti felépítések, vállalati rendszerek, juttatások, ezektől az átalakulásoktól egy munkavállaló alapvetően fél, nem érzi komfortosan magát a saját munkahelyén, ami nyilván kihat mind a munkájára, mind pedig a céghez való elköteleződésére. Ráadásul a versenyszférában harcolnak a vállalatok a szakemberekért, egyre nagyobb a munkaerőhiány.

A válság már régen megváltoztatta az üzleti életet, maguk az emberek is változnak, akiket motiválni, ösztönözni kell. A motiváció mára sokkal mélyebben gyökeredző, komplexebb jelenség lett, melyet nem csupán anyagi javak hajtanak, ráadásul egyénenként nagymértékben változnak. De mik is ezek a hajtóerők? Hogyan lehet a mai világban megtartani és ösztönözni a dolgozót?

Olyan neves előadók segítségével járjuk körbe a témát, akik mentálhigiénés, klinikai pszichológiai vagy éppen cafeteria szakértői szemmel, fejvadász vagy coaching tapasztalataikból merítve világítanak rá a felmerülhető nehézségekre és ezek megoldásaira.

Egy szervezeti átalakulás folyamán nélkülözhetetlen képesség az előrelátás, gyors helyzetfelismerés és a megfelelő reakció. Az ilyen komplex helyzetekhez nyújt gyakorlati segítséget előadásunk Galambos Ágnessel (Krauthammer).

Az összeolvadás „kemény” oldala. Molnár Mónika (B3 TAKARÉK Szövetkezet) HR igazgatójától példát hallunk arról, hogy hogyan lehet kreatívan menedzselni egy céges szintű változást, amikor már a klasszikus lépéseket nem lehet követni.

Szó lesz a 2017-től érvénybe lépő cafeteria változásokról. Fata László (Cafeteria Trend) a téma neves szakértője, tapasztalataiból merítve mutat be néhány példát a legújabb béren kívüli juttatásokból.

Hári Péter (CX-Ray) a hálózatelemzés fontosságára hívja fel a figyelmet, mely által könnyebben kiszűrhetőek a kevésbé motivált munkatársak, illetve tippeket ad azzal kapcsolatban is, hogy hogyan lehet csökkenteni a fluktuációt.

Ízelítőt adunk Dr. Szondy Máté és Bíró Gabriella (Rávezető projekt) felmérései alapján olyan eszközökből, amelyek béremelés nélkül is a munkatársi elköteleződést növelik.

Milyen mértékben hatnak a motivációt befolyásoló tényezők az egyénre, mi késztet egy munkavállalót arra, hogy elcsábuljon? Ezeket a kérdéseket boncolgatja Egyed Ildikó (Aurum Oktatási Központ-LeanCenter) fejvadász tapasztalatai alapján.

És végül, de nem utolsó sorban sztár előadónk Dr Belső Nóra (pszichiáter szakorvos) tart előadást arról, hogy mi kell ahhoz, hogy lelki és mentális értelemben is készen álljunk feladataink elvégzésére.

Délután 3 workshop keretén belül a résztvevők kicserélhetik tapasztalataikat a számukra jól bevált béren kívüli juttatásokról, gyakorlati tippeket, trükköket szerezhetnek arról, hogy egy csapatot hogyan lehet pozitívan befolyásolni. Motiváció vagy manipuláció. 3. témánk pedig a lemorzsolódás rejtett okait veszi számba, ami az exit interjúból nem derül ki.

Előadók

.img-responsive
Pszichiáter szakorvos, egészségügyi menedzser specialista
Több mint húsz éve dolgozik praktizáló pszichiáterként. Pályáját az azóta már bezárt OPNI-ban kezdte, ahol a gyógyító munka mellett több hazai és nemzetközi kutatásban is részt vett. Számos publikációja mellett tankönyv fejezeteket írt, segédszerkesztőként működött közre. Szakmai, társszakmai és más konferenciák állandó felkért előadója. Vallja, hogy az egészséges társadalom alapja az egészséges lelkű ember és család, ezért a pszichiátriai betegségek gyógyítása mellett párkapcsolati problémákkal, családi konfliktusrendezéssel és életmód tanácsadással is foglalkozik. Öt sikeres könyv szerzője.
.img-responsive
Cafeteria szakértő
A Cafeteria TREND magazin alapítója, szerkesztője az Országos Humánmenedzsment Egyesület elnökségi tagja. 2005 óta foglalkozik béren kívüli juttatásokkal. Tanácsadói tevékenysége mellett rendszeres kutatásaival évek óta vizsgálja ezt a területet. Tudását a magazin mellett több száz fős konferenciákon, egyetemeken és eddig megjelent két könyvében osztja meg az érdeklődőkkel. Nevével többek közt az MR1-Kossuth Rádióban, Gazdasági Rádióban, RTL Klubon, M1-en, a Haszon magazin, HR Portál, HVG, Napi gazdaság hasábjain is találkozhatunk.
.img-responsive
B3 TAKARÉK Szövetkezet HR Igazgatója
Innovatív, lendületes HR vezető, aki 10 év alatt a HR különböző területén szerzett szakmai tapasztalatot. Trenkwalder cégcsoport HR vezetőjeként 8000 fő számfejtéséért felelt. Részt vett HR stratégia kidolgozásában, szervezeti- változásmenedzsmentben, szervezeti kultúraváltásban, új bónuszrendszer kidolgozásában. Számos nagyobb projektet vezetett nem csak hazai, de nemzetközi környezetben is. 6 ország új HR szoftver eredményes bevezetéséért 2015-ben Implementation Award díjjal jutalmazták. 2014-ben elnyerte az Év vezetője díjat is. Jelenleg a B3 TAKARÉK Szövetkezet HR Igazgatója.
Ügyvezető és senior tanácsadó
Banki szakemberből lett HR vezető, később tanácsadó, tréner-coach. Itthoni és amerikai végzettséggel egyaránt rendelkezik, akkreditált DISC tanácsadó, valamint a Krauthammer belső egyetem oszlopos tagja. Jelenleg a Krauthammer magyarországi ügyvezetőjeként és senior tanácsadójaként segít embereknek, szervezeteknek céljaik elérésében. Legfőbb területei: felsővezetői csapatok fejlesztése, sales management, leadership tréning és coaching, változási folyamatok megtervezése és támogatása, valamint a folyamatos újítás az „egyszerűsítés” módszerének alkalmazásával.
.img-responsive
OD tanácsadó
Tanár, mentálhigiénés segítő szakember, kulturális antropológus, OD tanácsadó – tanulmányai mind emberekhez, emberi csoportokhoz, közösségekhez köthetők. Leginkább az érdekeli, milyen lelki és környezeti tényezők alakítják, formálják viselkedésünket, milyen mintázatok és törvényszerűségek befolyásolják döntéseinket, cselekedeteinket.
.img-responsive
Klinikai szakpszichológus és tréner
Klinika szakpszichológus, egyetemi adjunktus és kutató. Terápiás munkájában és a céges tréningjeiben elsősorban mindfulness (tudatos jelenlét) alapú terápiás módszereket alkalmazza. Elkötelezett híve a bizonyítottan hatékony módszerek alkalmazásának és a pszichológiai ismeretek minél szélesebb körben való népszerűsítésének.
.img-responsive
Ügyvezető Partner, vezető tanácsadó
Több mint 14 éve dolgozik HR területen, kezdetben a versenyszférában, majd 2007 óta a saját vállalkozásában. Jelenleg az Aurum Oktatási Központ - LeanCenter Üzletágának vezetőjeként, a cég ügyvezető partnereként széleskörű feladatokat lát el. Fő területe az executive fejvadászat és hatékony szervezet-építés. Több ezer interjúval a háta mögött, jól ismeri a munkavállalók és munkaadók igényeit, motivációit. Egyetemi előadásaival segíti a pályakezdők és álláskeresők elhelyezkedését. A munkaerő-piaci változások folyamatos nyomon követése érdekében rendszeresen végez felméréseket, kutatásokat.
.img-responsive
CX-Ray ügyvezető igazgató, alapító
Több éves tapasztalattal rendelkezik szervezetfejlesztés terén. PhD kutatásának témája a szociális háló hatása a szervezeti hatékonyságra. 2014-ben társalapítóként vett részt a szervezeti hálózatelemzésen alapuló startup, a CX-Ray életében. 2015-től már ügyvezető igazgatóként tevékenykedik.

Jelentkezés

Jelentkezzen a BABÉR PANORÁMA konferenciánkra!

HR PORTÁL – BABÉR PANORÁMA - 2016

A konferencia díja: Earlybird szeptember 16-ig 23 900 Ft + áfa/ fő.
Szeptember 10 után 29 500 Ft + áfa/fő
A díj tartalmazza az ebédet és a napközbeni finomságokat, frissítőket.

Online jelentkezéséről e-mailben visszaigazolást küldünk. Amennyiben a visszaigazoló levélben rákattint az aktiváló linkre, azzal elfogadja az adatok helyességét. Ezt követően a jóváhagyott adatok alapján átutalásos, ELEKTRONIKUS számlát küldünk a részvételi díjról, melyet kérünk a regisztráció visszaigazolásától számított 8 munkanapon belül - de legkésőbb a rendezvény napjáig - kiegyenlíteni. Az online regisztráció megrendelésnek minősül. Amennyiben a számlát postai úton kérik, az üzenet részben kérjük ezt feltüntetni.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a info@hrportal.hu címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni.

A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség.

Elérhetőségek

  • Időpont: 2016. október 24. 9:00
  • 1073 Budapest, Erzsébet krt. 9
  • info@hrportal.hu
  • www.hrportal.hu/baber_2016/

Jelentkezzen programunkra!