Esemény bemutatása

Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban: Tréningkatalógus helyett tanulási kultúra?

Hiteles tanácsadói, szervezeti és vezetői minták a képzés-fejlesztés megújításában

A HRPortal és a COME&GROW szervezésében

Időpont: 2019. 04. 10. (szerda) 09:00 – 13:00

Helyszín: MagNet Közösségi Ház

Regisztráció – Hamvas terem - 8.30 – 9.00

Előadások:

Élet a tréningkatalóguson túl?
Előadó: dr. Szilágyi Judit, vezetésfejlesztési tanácsadó, executive coach – COME&GROW
7 év jogászi tevékenység után, 2007-től foglalkozik tanácsadással, szervezetfejlesztéssel, coachinggal. A FranklinCovey magyarországi csapatának tulajdonos partnereként, a ComeandGrow ügyvezetőjeként közép- és felsővezetők nehézségeinek, kihívásainak megoldását segíti elő széles eszköztárával. Szakterülete a komplex vezetésfejlesztés, mely magában foglalja az egyéni eredményesség növelését, a készségfejlesztést, és a szervezeti célmegvalósítás elősegítését is. Szenvedélyesen kutatja önmaga és ügyfelei számára a leghatékonyabb fejlesztési formákat, fejlődési utakat. Hivatása lényegének tekinti, hogy ügyfelei felfedezzék és kiaknázzák saját, néha rejtett képességeiket, végtelennek lássák lehetőségeiket, megtanulják élvezni a változást, valamint a változtatás folyamatának alkotó örömét. Egyéni tréneri és előadói stílusa, humora a magyar, valamint a régió üzleti szférájának egyik népszerű tanácsadójává tette.


Tanulási agilitás szerepe a digitális transzformációban
Előadó: Schieszler Tamás, MBA, Project Management Professional, Professional Certified Coach – COME&GROW
Mérnökinformatikusi végzettséggel komplex informatikai rendszereket megvalósító csapatok irányításában és vállalatvezetésben szerzett 10 éves gyakorlati tapasztalatot. 2003-ban kezdte tanácsadói karrierjét, 2007-től coachként is dolgozik. Munkája során executive- és team coach, stratégiai tanácsadó, valamint program- és projektmenedzseri kompetenciáit alkalmazza és fejleszti. Tamás szakmai fókuszai között szerepel a szervezetfejlesztési folyamatok támogatása, program- és projektmenedzserek konkrét programok és projektek vezetéséhez kapcsolódó coachingja, vezetői csapatok team coachingja, illetve vezetői kompetenciák személyes, coaching jellegű fejlesztése. A múltban figyelme elsősorban cégek stratégiájának megvalósítására, szervezetek folyamatainak működésére irányult. Az utóbbi években egyre inkább az emberi oldal került érdeklődése előterébe: hogyan lehet a vezetést és a vállalati kultúrákat úgy fejleszteni, hogy abban az emberek még jobban érezzék magukat. Jelenleg arra keresi a választ, miként lehetséges az üzleti világ rideg valóságába stratégiai szintre emelni az együttérzést és a folyamatos tanulást, mint két egyéni és vállalati kulcskompetenciát.


Atipikus vezetőképzési formák egy 1700 fős szervezetben
Előadó: Dr. Ferencsák Tímea, Leadership Academy Lead – Exxon Mobil
Tímea jogász végzettségével 2005 óta dolgozik a világ legnagyobb energetikai vállalatánál. Eredeti szakmájától eltérően funkcionális vezetőként globális, árazással és automatizálással kapcsolatos projektek megvalósítása tartozik lokális és globális csapatának feladatai közé. Figyelemmel arra, hogy egy évtizedes vezetői munkája során mindig is nagy hangsúlyt fektetett kollégái fejlesztésére, így egy ideje szakmai vezetője lett a budapesti iroda teljes vezetésfejlesztési programjának. Munkatársai fejlesztése és kialakított programjai során az a legfontosabb célja, hogy újszerű fejlesztési folyamatokat sikerüljön megvalósítani, amelyeket szeretnek és élveznek az érintettek – így az eredmény sem marad el. Tímea maga is végzett coach, így coach szemléletű vezetőként keresi az innovatív megoldásokat mindegyik szerepében.


Diszruptív innováció a tréningpiacon? Új képzési paradigmák
Előadó: Bölcsföldi László – FranklinCovey Magyarország ügyvezető igazgatója
Lászlónak már főiskolás kora óta hobbija a személyes, vezetői és szervezeti eredményesség tanulmányozása, majd tizenöt évvel később élethivatása lett e témakör. Büszke rá, hogy ma már a hobbija és a szakmája egy és ugyanaz. Korábban vállalatokban dolgozó felsővezetőként pontosan ugyanazt kereste, mint ma vállalatoknak segítő tanácsadóként: hogyan lehet fenntarthatóan kiváló eredményeket elérni úgy, hogy közben még jól is érezzük magunkat. László ma a világ legnagyobb szervezetfejlesztő vállalatának a FranklinCoveynak magyarországi licenszpartnerét vezeti. Kollégáival közösen az hajtja szenvedélyesen, hogy szervezetek ezreinek és egyének millióinak segítsenek Magyarországon működési kultúrájuk fejlesztésében. Nemzetközi hátterű senior tanácsadóként, több mint 12 év tapasztalattal mély értéssel rendelkezik a 21. századi vállalati képzés fejlesztés távlatairól és lehetőségeiről.


Online learning és belső tréneri rendszer kialakításának eredményei és tanulságai egy szolgáltató központban
Előadó: Kálmán-Groh Alexandra, Learning and Development Lead - Avis Budget Group BSC
Alexandra jelenleg egy több, mint ezer fős szervezet képzés-fejlesztési vezetője, tapasztalatát több mint 10 év alatt szerezte multinacionális vállalatoknál. Elhivatottan alakítja ki és valósítja meg a képzés-fejlesztési stratégiát a vállalat jövőképével és üzleti stratégiájával összhangban, hogy elkötelezetté tegye és fejlessze az ígéretes tehetségeket. Szilárdan hisz abban, hogy a szervezeti sikerek kulcsa a gyorsan változó környezetben a munkavállalók boldogsága, felhatalmazása és kompetenciájának növelése a munkahelyen. Összeállított és megtartott számos készségfejlesztő, tehetséggondozó és vezetésfejlesztési programot. Sikeres csapatvezetőként stabil és hozzáértő belső trénercsapatokat épített. A változások támogatása, a képzések vezetése és a coaching jelentik kedvenc szakmai területeit. Két négyéves ikerlány édesanyjaként a fejlesztés alternatív és játékos mintáit otthon is van tere gyakorolni.


Megteremtjük a jövő Contact Centerét!
Előadó: Pesti Kornélia - Contact Center Szolgáltatások Főosztályvezetője – OTP Bank Nyrt. és Kun-Nagy Klára, Contact Center Értékesítés Támogató és Képzési Osztályvezető – OTP Bank Nyrt.
Pesti Kornélia - Közel 20 éve dolgozik az OTP kötelékében: fiókhálózati, központi és contact centeres tapasztalataival olyan globális szemlélet birtokában van, mellyel transzparensen vezeti a több, mint 700 fős szervezetet. Teszi ezt olyan könnyedséggel, melyből minden kollégája számára egyértelmű, hogy ez a szemlélet – az emberközpontú attitűd – biztonságos környezet mindenki számára a hosszútávú együttműködés érdekében. Kun-Nagy Klára - 17 éve dolgozik az OTP Banknál, mely idő alatt sokrétű tapasztalatokat szerzett fiókhálózati, központi és contact center környezetben, munkatársi, szakértői és vezetői vonalakon egyaránt. Jelenleg a Contact Center munkatársainak fejlesztése, oktatása, coaching és tréning folyamatainak biztosítása a feladata, melyet minden nap elhivatottan és szeretettel végez. Csapata jelenti számára a legnagyobb értéket, akikkel a csillagokat is lehozzák az égről.


Y-os vagyok és tanácsadó – Az ezredfordulós generáció igényei a képzés fejlesztésben
Előadó: Mihalik Ágnes, szervezetfejlesztési tanácsadó – COME&GROW
Ágnes a Come&Grow csapatának legfrissebb generációját képviseli. Bölcsész és közgazdász végzettséggel is rendelkezik, azonban szervezetfejlesztési tanácsadóként találta meg azt a területet, ahol igazán kiteljesedhet, ahol hatással lehet. Korábban korai fázisú startupok emberi oldalával foglalkozott, az utóbbi években inkább a komplexebb szervezetek támogatása került a fókuszába. Szabadidejében pályaválasztási mentorként segíti a középiskolásokat. Meggyőződése, hogy saját céljainkért mi magunk tudunk a legtöbbet tenni. Erősen hisz a saját befolyás és felelősség, a fejlődni akarás és a folyamatos tanulás erejében. Ezt mi sem mutatja jobban, mint három diplomája, utazási szenvedélye vagy mindenmentes konyhaművészete.


A középvezető, mint kulcsszereplő a tanulási kultúra fenntartásában
Előadó: Szepessi Zoltán, Lean manager – Nestlé Hungária Kft.
Zoltán 14 éve dolgozik a Nestlé Hungária Kft.-nél a ranglétrát végig járva, jelenleg a Lean office bevezetésért felelős manager Magyarországon. Vallja, hogy kitartó tanulással, folyamatos fejlesztéssel bármi elérhető. Vezetőként fő feladatának tartja kollégái fejlesztését, mely területen számos szokást, jó gyakorlatot alkalmaz, de legfőbb eszközének a személyes példamutatást tartja. Y generációs vezetőként a tanulási agilitás nagykövete. A képzés és fejlődés szerelemese a magánéletben is, hiszen lelkesen siklóernyőzik, motorozik, vagy akár a wakeboard sem riasztja vissza.


Innovatív szervezeti funkciók kialakítása egy nagyvállalatban – amikor először azt sem tudjuk, hogy mit tanuljunk. A szükséges képességek diskurzusa: akik megalkotják és akik működtetik
Előadó: Kovalcsik Tamás, Head of Costumer Insight & Head of Costumer Data Management Programme – E.ON
Tamás az E. ON egyik „üzlet és innovációs kommandósa”. A cégen belüli karrierje során nagyon különböző területeken találkozott szembe hasonló kihívással: stratégiai üzleti cél megvalósításaként a vállalat számára új tudásterületeken kellett eredményeket elérni, ehhez rövid időn belül csapatot felállítani, szervezet építeni, valamint azt a vállalat egészébe integrálni. Ezekben a programokban a sikerhez először is jó érzékkel azt kell eldönteni, hogy az ismeretlen terepen hogyan fogunk kiigazodni és ehhez ki, mit, hogyan tanuljon meg. Tamás az ezekben a tanuló nagyvállalati programokban szerzett tapasztalatait osztja meg. Előadásában azt is kihangsúlyozza, hogy miben támogathatja a HR a programok keretében megvalósuló szervezetfejlesztési innovációt.


Tanulni tanulás és az őszinte kíváncsiság. Mi ez? Miért fontos? Honnan ered? Mit tehet érte az iskola és a vállalati HR?
Előadó: Babocsay Ádám, marketing és stratégiai igazgató – Budapest School
Ádám az ELTE Pszichológiai Intézetében szerzett diplomát majd doktori címet. Szakmai tapasztalatait a kvalitatív piackutatás és a reklám területén szerezte (McCann, Saatchi, Millward Brown). Óraadó egyetemi oktató számos hazai egyetemen (BCE, MOME, MKE, ELTE, KGE). Saatchi & Saatchi stratégiai igazgatói és globális client service directori pozíciójáról 2018-ban váltott, azóta a Budapest School Marketing és Stratégiai vezetője. Ádám szívügye a tanítás és tanulás. Abban hisz, hogy a jövő munkavállalójának legfontosabb jellemzője a változó világhoz való állandó alkalmazkodási készsége. A Budapest School egyik vezetőjeként egy olyan példamutatónak szánt középfokú oktatási intézményt építenek, ahol a gyerekek a tanulás részeként ezt a képességet is elsajátíthatják.


Előadók

.img-responsive
vezetésfejlesztési tanácsadó, executive coach – COME&GROW
.img-responsive
MBA, Project Management Professional, Professional Certified Coach – COME&GROW
.img-responsive
Leadership Academy Lead – Exxon Mobil
FranklinCovey Magyarország ügyvezető igazgatója
.img-responsive
Learning and Development Lead - Avis Budget Group BSC
.img-responsive
Contact Center Szolgáltatások Főosztályvezetője - OTP Bank Nyrt.
.img-responsive
Contact Center Értékesítés Támogató és Képzési Osztályvezető – OTP Bank Nyrt.
.img-responsive
szervezetfejlesztési tanácsadó – COME&GROW
.img-responsive
Lean manager – Nestlé Hungária Kft.
.img-responsive
Head of Costumer Insight & Head of Costumer Data Management Programme – E.ON
.img-responsive
marketing és stratégiai igazgató - Budapest School

Jelentkezés

Jelentkezzen az Vállalati képzés-fejlesztés a digitális korban Konferenciánkra!

Részvételi díjak:

Early bird 2019. március 27-ig 22.900 Ft + ÁFA / fő
Normál 2019. március 27 után 32.900 Ft + ÁFA / fő
A díj tartalmazza a napközbeni finomságokat, frissítőket.

Online jelentkezéséről e-mailben visszaigazolást küldünk. Ezt követően átutalásos, ELEKTRONIKUS számlát küldünk a részvételi díjról, melyet kérünk 8 munkanapon belül - de legkésőbb a rendezvény napjáig - kiegyenlíteni. Az online regisztráció megrendelésnek minősül. Amennyiben a számlát postai úton kérik, az üzenet részben kérjük ezt feltüntetni.

A rendezvényen a részvétel feltétele a részvételi díj előzetes kiegyenlítése. Lemondást a részvételi díj teljes visszafizetése mellett a rendezvény napja előtti 5. munkanapon 12 óráig - KIZÁRÓLAG ÍRÁSBAN a [email protected] címre - fogadunk el. Az ezutáni lemondások esetében a részvétel átruházható, de a teljes díjat ki kell fizetni. Telefonos vagy egyéb szóbeli lemondásokat nem áll módunkban elfogadni.

A lemondási határidő utáni regisztráció esetén lemondásra nincs lehetőség.

Elérhetőségek

  • Időpont: 2019. 04. 10. (szerda) 09:00 – 13:00
  • MagNet Közösségi Ház, Budapest, Andrássy út 98, 1062
  • [email protected]
  • https://www.hrportal.hu/vallalati-kepzes-fejlesztes-2019

Jelentkezzen programunkra!