logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2015.01.06 - 10 éve
ESSENTIA™

A jövő sikeres vállalkozása.

Sales = Marketing = PR = Stratégia = Tartalom = EMBEREK   Minden ugyanaz? Minden egyenlő? Miért? Mi is ez?  SALES. Mi kell a saleshez? Mi az értékesítés alapja? Mit hívunk jónak? Nem tudok konkrét definícióról, ami nem jelenti

Sales = Marketing = PR = Stratégia = Tartalom = EMBEREK

 

 

Minden ugyanaz? Minden egyenlő? Miért? Mi is ez? 

 

 

SALES.

 

 

Mi kell a saleshez? Mi az értékesítés alapja? Mit hívunk jónak?

 

 

Nem tudok konkrét definícióról, ami nem jelenti azt, hogy nincs, de azt biztos, hogy eléggé szubjektíven tudjuk meghatározni az egyes véleményeket ebben a témakörben is. 

 

 

A jó sales elad. Proaktív. Értékesíti a terméket, szolgáltatást. Ügyfélt kezel. Elkötezetté tesz. Nyughatatlan. Újra vásárlásra ösztönöz. A sales növekszik. 

 

 

A jó sales-es a fentieket tudja és irányítja. A stratégiának megfelelően.

 

 

MARKETING.

 

 

Milyen a jó marketing? Mi az alapja?

 

 

A jó marketing felkelti az érdeklődést, vonzóvá teszi a terméket/szolgáltatást. Vágyat kelt és értékesnek mutatja be a terméket. (Akár többnek is, mint amit valójában tud.) A marketing megújul. Fenntartja az érdeklődést. 

 

 

A jó marketinges a fentieket menedzseli. Újra és újracsomagolva. A stratégiának megfelelően. 

 

 

PR - Kommunikáció.

 

 

Milyen a jó kommunikáció? Hogyan működik jól? 

 

 

A jó PR képviseli és közvetíti azokat a dolgokat amivel összhangban a marketing és a sales végzi a munkáját. Azaz a marketinget kiegészítve a sales-t támogatva kommunikál a cég termék/szolgáltatásáról a cég életéről, vezetőiről. Stb. 

 

 

A jó PR-os összehangol, átlát, hitelesít, korrigál, tervez, kivitelez. A stratégiának megfelelően.

 

 

STRATÉGIA.

 

 

Mitől lesz jó egy stratégia? Van kész stratégia?

 

 

A stratégia vezetői szint. A stratégiát alkotó vezető felelőssége a tervezett,  jól meghatározott, összehangolt és érthető stratégia. A stratégia értékeket képvisel, irányt mutat, elkötelezetté tesz és motivál. A stratégia fejlődik. A jó stratégia sosincs kész, mert mindig csiszolódik. 

 

 

A jó vezető (a stratéga) nyitott szemléletű, vízionál, alapos, kutató, elemző, tervező, fejlesztő és jól szegmentálja a teljes stratégiát az egyes célterületekre, részstratégiákra.

 

 

TARTALOM.

 

 

Mi a tartalom? Milyen a jó tartalom? Mit jelent?

 

 

A tartalom a cég terméke, szolgáltatása, amit képvisel. Az értékek, amiket birtokol és közvetít. A cég (és az emberek) minden megnyilvánulása.

 

 

Minden, ami összeköthető a céggel és a branddel.

 

 

A tartalom előbb van körvonalazva, mint a stratégia. A tartalom felelőse a cég alapítója - felső vezetése.

 

 

A jó alapító (felső vezető) a kezdetektől fogva nyiltan és érthetően képviseli és közvetíti az értékeket, ami minden ember részére egyértelmű, elfogadható és képviselhető.

 

 

EMBEREK.

 

 

Mi jellemzi az embereket? 

 

 

Önismeret. Önbizalom. Tudatosság. Személyiség. Kreativitás. 

 

 

Célok. Vágyak. Tulajdonságok. Kihívások. Feladatok. Rátermettség. Stb.

 

 

Ki mire rátermett? Ki miben lehet sikeres? 

 

 

Ki a jó vezető….Ki a jó stratéga….Ki a jó sales-es….?

 

 

— o — o — o —

 

 

Ha elvonatkoztatunk attól, ahogy a már létező cégek működnek, akkor azt láthatjuk, hogy a fentiek alapján fel lehet építeni bármilyen vállalkozást. Amit egy új vállalkozás elkövethet, mint hibát az, ha megpróbálja a már létező vállalkozások alapján felépíteni a sajátját. 

 

 

Amit tennie kell, a saját struktúrája és indokai szerint felépíteni, mert az fog működni. 

 

 

Ezeken túl az EMBER mindig meghatározó része, alapja lesz annak, hogy mi és hogyan fog jól működni.

 

 

HOGYAN? 

 

 

Felmerülő kérdések esetén….

 

 

További részletekért és információkért állok rendelkezésre!

 

 

Zeisky Ákos

 

 

esszencialista

 

 

www.aLEGJOBBAT.hu

 

the future of BD

 

Címkék:
ESSENTIA™

Hiszem, hogy mindenkiben lévő egyéniség egyedi, építő és fejleszthető. Hiszem, hogy mindenki felfedezheti az önmagában rejlő egyéniséget, egyediséget, amitől jól érzi magát a bőrében. Rátalálhat a saját útjára, kitűzheti azt a valós életcélt és az oda vezető feladatokat amelyekben Önmaga lehet és ettől boldogabb lesz az élete.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
Emberből a legjobbat!

ESSENTIA™

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság siker önismeret tárgyalásikészség-fejlesztás
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu