Blogger bejelentkezés
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2019.04.25 - 8 hónapja
interimblogger

Miért nem engedi az ügyfél?

Előfordul, hogy a feladatra vállalkozó, még oly rátermett interim menedzser sem tud sikert elérni, egyszerűen azért, mert az ügyfél nem engedi meg neki.

 

Az interim menedzser lehet rátermett és okos, értheti jól az ügyfél üzleti helyzetét, láthatja a megoldás lehetséges útjait, ez még nem jelenti azt, hogy biztosan sikeres is lesz a működése. Az ügyfél együttműködése ugyanis – a feltételezések ellenére – nem kézenfekvő és nem magától értetődő. Előfordulhat, hogy az ügyfél lelki állapota a fő akadály. Az ezt meghatározó tényezők között pedig különösen erős lehet az, amely gyermekkori sérelem következtében egyfajta önbüntető mechanizmusként égett be az ügyfél tudatába. Ilyenkor az ügyfél egyszerűen nem engedi, hogy a projekt sikeres legyen; egy belső hang egyre azt zakatolja a fejében, hogy „Nem érdemlem meg!” Ez olyan pillanat, amikor az interim menedzser segítséget hív: egy képzett coach-ot vagy trénert. Nincs is más lehetősége.

Megosztás


Tweet
Címkék:
interimblogger

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2019-12-06 08:30:22
A bizalom az alapja a közös munkának
2019-12-05 15:00:15
1. Lépés: Felhatalmazás – 7 lépés avagy hogyan erősítheted munkavállalóid elkötelezettségét a bizalomépítésen keresztül
2019-12-05 10:53:40
India helyett Amerika
Fogaskerék

az Interim Kft. szakmai blogja, managment, hr, vezetőfejlesztés egyben

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2019-10-23 11:37:12 | Jövőt Építők Generációja

    Hogyan kezeld megfelelően a digitális világot

Cimkefelhő
álláskeresés coaching e-learning hr karrier motiváció állásinterjú vezetés munkavállaló önéletrajz állás toborzas Linkedin vezető munkáltató tippek tipp munka kiválasztás coach önismeret siker Y generáció online tanulás stressz tananyagszerkesztés tanulás Munka Törvénykönyve ARS ENERGICA változás felmondás képzés kommunikáció Scotwork tárgyalás munkajog tudatosság visszajelzés kutatás önfejlesztés Dr. Kocsis Ildikó
Facebook
HR Portal
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : hrblog kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu