logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2015.02.18 - 10 éve
[email protected]

Mi hiányzik a legtöbb álláshirdetésből?

Per pillanat 8.500 db álláshirdetés van a Profession.hu-n, 2.056 hirdető cég által. Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy egy ekkora mezőnyben nem elég beleírni egy álláshirdetésbe a követelményeket, meg azt, hogy versenyképes fizet

nanushka_749x322Per pillanat 8.500 db álláshirdetés van a Profession.hu-n, 2.056 hirdető cég által. Nem tudom elégszer hangsúlyozni, hogy egy ekkora mezőnyben nem elég beleírni egy álláshirdetésbe a követelményeket, meg azt, hogy versenyképes fizetés kínálunk, meg dinamikus csapatot, hanem jóval komolyabb álláshirdetést kell már írni.

Vége van már 2009-nek, amikor egy csomó cégtől a legjobb (mert ők voltak a legdrágábbak) munkatársaikat rúgták ki, és addig toborzási szempontból extrém sportok kategóriájába tartozó munkakörökbe is könnyedén lehetett jó embereket találni. Ma már más a helyzet, 2009-ben ugyanis 2.000 db álláshirdetés volt a Profession.hu-n, míg tavaly 10.000 db volt a rekord! A nagy kérdés az, hogyan néz ki ma egy olyan álláshirdetés, amelyik hatékonyan működik, mik azok a dolgok, amelyek nem hiányozhatnak belőle, különben ablakon kidobott pénz az ára?

Indulóul példának nézzünk meg egy nemrég megjelent hirdetést:

Nanuska_allashirdetes

Ez egy nagyon jó álláshirdetés, de nem szabad másolni, kivéve ha már olyan ismert céged van, aki szabályos rajongótáborral rendelkezik, mint a Nanushka és a meghirdetett munkakör olyannyira egyértelmű, mint itt. Nekik elég egy ilyen hirdetés, mert az ismertségük, a “cool”-ságuk révén bőven van pályázó, továbbá az sem elhanyagolható szempont, hogy nem hiányszakmában hirdetnek.

De mit csináljon olyan cég, aki nem ennyire ismert, mint pl. a PNH?

PNH_allashirdetes

Hát semmiképpen ne ezt!

Mi itt a baj?

Nem akarom megsérteni a céget, de ki a fene az a PNH?

  • Hol van?
  • Mivel foglalkozik?
  • Mennyire jó abban, amit csinál?
  • Milyen régóta csinálják?
  • Milyen eredményeket tettek le eddig az asztalra?

megannyi kérdés, ami egy pályázó fejében megfogalmazódik, és ebből a hirdetésből nem kap rájuk választ!

Íme egy másik példa, egy szintén nem közismert cég álláshirdetése:

Modine_allashirdetes

És itt a lényeg, a jobb oldalon, a cég részletes bemutatása. Sokan nem gondolnák, de ma ez egy álláshirdetés legfontosabb része! Vagy ha te álláskereső lennél, akkor teljesen mindegy lenne, hogy milyen céghez menj dolgozni, csak legyen munka és fizetés?

Címkék:
[email protected]

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-07-01 09:23:39
Termékeny zűrzavar
2025-06-30 07:46:15
KvantHumanisztika Kurzus 2
2025-06-27 22:06:40
Belülről nem megy? Mit tud az Interim HR, amit más nem?
tamas_kelko.hu blogja

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés scotwork kiválasztás szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság önismeret siker tárgyalásikészség-fejlesztás
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu