logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2019.05.29 - 6 éve
Toboroz az ország

Hogyan lesz a vállalati kommunikációból toborzási csatorna

Éppen egy hete abban a megtiszteltetésben volt részem, hogy a CPL Jobs VIP ügyfélreggelijén moderálhattam egy kerekasztal-beszélgetést, ahol a meghívott szakértőkkel arról beszélgettem, hogyan tudnak a vállalatok hatékonyan kommunikálni az álláskeresőkkel.

Beszélgetőtársaim olyan elismert szakemberek voltak, mint Pécsi Judit, az Union Biztosító HR vezetője, Békéssy Olga a 21. Század Kommunikáció cégvezetője és a noivalto.hu karrierváltó magazin alapítója, valamint Karácsony Zoltán szakújságíró.

A beszélgetésünk során arra kerestük a választ, hogyan milyen üzeneteket közvetítve tudják a vállalatok hatékonyan használni a különböző médiacsatornákat. A szakértők megfogalmazták, hogy ahhoz, hogy ki tudjuk választani a megfelelő üzeneteket, tudnunk kell, hogy mik azok a trendek, amikkel érdemes tisztában kell lenni. A közhiedelemmel ellentétben a munkavállalók nem a babzsákot és a csocsóasztalt keresik, hanem a szabadságot és a felelősségteljes, kihívásokkal teli feladatokat. Egyre jellemzőbb, hogy a fiatalabb generációk csak addig maradnak egy munkahelyen, amíg fejlődni tudnak. Abban a pillanatban, hogy megállt ezt a fejlődés, már keresik is az új kihívást.

Természetesen nem elég azonosítani a trendeket, azokat az üzeneteket is meg kell találnunk, amiket hitelesen tudunk közvetíteni, ami valójában a vállalati értékeink részét képezi. Szakértőink kiemelték, hogy a mai világban csak az őszinte kommunikáció tud hatékonyan működni. A saját munkavállalóink a legjobb nagykövetek a külső kommunikációban is, ezért olyan üzeneteket érdemes megfogalmazni, amik belső kommunikációban is megállják a helyüket.

A vállalati kommunikáció alapja a weboldal, illetve annak karrierszekciója. Érdemes az itt megjelenő tartalmakat rendszeresen frissíteni. Annak érdekében, hogy minél több látogatóhoz eljussanak a tartalmaink, érdemes ezeket megosztani a vállalati social media felületeken – Facebookon, LinkedInen, Instagramon. A tartalomgyártásban érdemes profi segítséget kérni, de ne mulasszuk el megosztani a kollegák által elkapott spontán pillanatokat sem.

Az inspiráló beszélgetés egy rövid összefoglalással zárult, ahol egyetértettek a szakértők abban, hogy a vállalati kommunikációban kulcsfontosságú, hogy őszinte és hiteles legyen, valamint hogy a tartalommegosztás egy hosszútávú befektetés.

 

Címkék:
Toboroz az ország

recruiter, álmodozó realista, skill-junkie Hiszek benne, hogy a Toborzás (Recruitment) igazi üzleti értéket teremt. Szívügyemnek tekintem a minőségi kiválasztást, a kézzelfogható jelöltélményt, a részmunkaidős foglalkoztatást és a rugalmas munkakörülményeket, az értékeink és a képességeink felismerését és a hatékony munkaszervezést. Gondolataimmal elsősorban olyan cégeknek, cégvezetőknek és hr munkatársaknak szeretnék segíteni, akik most szembesülnek a toborzás kihívásaival, de bízom benne, hogy tapasztalt toborzók is találnak számukra hasznos információkat, gondolatokat.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
2025-06-11 11:12:12
Vállalom a felelősséget
Toboroz az ország blogja

Hiszek benne, hogy a Toborzás (Recruitment) igazi üzleti értéket teremt. Szívügyemnek tekintem a minőségi kiválasztást, a kézzelfogható jelöltélményt, a részmunkaidős foglalkoztatást és a rugalmas munkakörülményeket, az értékeink és a képességeink felismerését és a hatékony munkaszervezést. Gondolataimmal elsősorban olyan cégeknek, cégvezetőknek és hr munkatársaknak szeretnék segíteni, akik most szembesülnek a toborzás kihívásaival, de bízom benne, hogy tapasztalt toborzók is találnak számukra hasznos információkat, gondolatokat.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó képzés felmondás scotwork kiválasztás szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés érthető jog tippek szabadság online tanulás profitárgyaló tanulás tárgyalásikészség-fejlesztás siker önismeret
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu