logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2020.06.15 - 5 éve
KINCENTRIC

Sok kommunikáció és fokozatos visszatérés – ezt szeretnék az SSC-kben dolgozók

Iparági kihívások és válaszok – online meetup sorozat (április 24. – SSC)

Hogyan tudják a vezetők jól támogatni az irodába való visszatérést? Ezen ötleteltek az SSC szektor HR-esei a Kincentric meetup sorozatán. Milyen kihívásokat hozott a home office a kollégáknak és hogyan tudták az online térben is erősíteni az egymáshoz való kapcsolódást a vezetők? Többek között erről is beszélgetett ügyvezetőnk, Uzsák Éva Virág az SSC szektor HR és cégvezetőivel.

Mészáros Mariann, az IT Services Hungary Kft. HR igazgatója kiemelte, hogy folyamatosan mentális szolgáltatást adnak a kollégáknak és a vezetőknek. Szerinte a járványt követően egy sokkal rugalmasabb időszak jön, ahol továbbra is fontos marad a szociális interakció, illetve a vállalati kultúrának, az összetartozás érzésének erősítése. A munkán kívüli „találkozások” most virtuális kávézások vagy különböző játékok keretében valósulnak meg. A krízismenedzsment kezdetén két fontos szempontot tartottak szem előtt: a business kontinuitást és a munkaerőállomány egészségének megőrzését. Úgy gondolja, hogy a legtöbb vállalatnál a munkahelyek megtartása az elsődleges cél. Bár voltak nehéz döntések, de ezek nélkül nem lehet megúszni ezt az időszakot.

Csucska Péter, a Lexmark Budapest Competence Center ügyvezető igazgatója szerint a gyermekes kollégáknak nem a munka a legnagyobb kihívás, hanem az, hogy a munka mellett megoldják a gyerekek digitális oktatását is. A cégnél egy nap alatt sikerült mindenkit home office-ba küldeniük és működik is ez a munkavégzési forma, sőt a produktivitás sem romlott. Mivel a muszáj az nagy úr - mondta, rövid távon mindenki lényegesen jobban teljesít, mint azt ő maga gondolta. Taktikai intézkedéseik most nem hosszú távra szólnak és azért hozták meg ezeket – például a bérprogram elhalasztását -, hogy a drasztikus lépések elkerülhetők legyenek. Véleménye szerint már a legszkeptikusabb, legkonzervatívabb, „távmunka ellenes” felső- és középvezetők sem mondhatják azt, hogy a home office nem működik, mert bebizonyosodott, hogy tökéletes.

A beszélgetés rövidített változata a járvány hozta változásokról és a meetup szereplőinek jövőről alkotott véleményeiről itt látható:

A beszélgetést követően közös gondolkodásra hívtuk a résztvevőket a be-novative platformján, ahol a következő kérdésre kerestük közösen a megoldásokat:

Hogyan tudják a vezetők jól támogatni az irodába való visszatérést?

Az ötletelés során összesen 36 ötlet érkezett, a legtöbb munkaszervezés és rutinok, tömeges személyre szabás témákban.

Top3 ötlet a résztvevők értékelése alapján:

1. Hatékonysági adatok elemzése az eddigi időszakról, megtartható elemek kiemelése, megosztása a csapatból

2. Working group létszámok átgondolása, 5 főnél nagyobb csapat ne legyen direct riport számban sem

3. Sok kommunikáció és fokozatos visszatérés, közben tanulságot levonni, beépíteni

További információt az ötletek teljes listájáról vagy a beszélgetés hosszabb verzióját a következő e-mail címen kérhet: [email protected]

Elindult a Kincentric Globális Munkavállalói Élmény Kutatása! Hogyan változtatta meg a járvány a munkavállalói élményt? Ez áll az idei kutatás fókuszában. Tavaly 43 ország 23 iparágát képviselte az a több mint 1300 HR szakember, akik 23 millió munkavállaló élményébe engedtek betekintést. A felmérésben részt vevőkkel elsőként osztjuk meg az eredmények összefoglalóját. Kérjük, csatlakozz hozzánk! A kitöltési idő: 15 perc. A kutatás linkje: https://msuitelink.com/exresearch2020

 

Címkék:
KINCENTRIC

Kultúra és elkötelezettség. Az elkötelezettségre úgy tekintünk, mint üzleti eszközre – legyen a szervezetnek 50 vagy akár 250 000 munkavállalója. A magas teljesítőképességű kultúrák elkötelezett dolgozókból és olyan meghatározó pillanatokból származnak, amelyek a leginkább inspirálják, vezetik és elősegítik a munkavállalók fejlődését. Mi támogatást nyújtunk ezeknek a meghatározó pillanatoknak a kialakításában úgy, hogy a szervezet a legjobb embereit sikeresen meg tudja tartani és közben kivételes eredményeket érjen el.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
A jövő munkahelye

Miltől lesz élmény egy cégnél dolgozni? Melyek a meghatározó pillanatok? Hogyan mérhetjük és segíthetjük az elkötelezettséget? Miért fontos foglalkozni a vezetők elkötelezettségével? Ezekről, a Kincentric friss trendjeiről szól blogunk.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés scotwork kiválasztás szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés tippek érthető jog online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret siker
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu