Blogger bejelentkezés
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2020.06.15 - 11 hónapja
KINCENTRIC

Sok kommunikáció és fokozatos visszatérés – ezt szeretnék az SSC-kben dolgozók

Iparági kihívások és válaszok – online meetup sorozat (április 24. – SSC)

Hogyan tudják a vezetők jól támogatni az irodába való visszatérést? Ezen ötleteltek az SSC szektor HR-esei a Kincentric meetup sorozatán. Milyen kihívásokat hozott a home office a kollégáknak és hogyan tudták az online térben is erősíteni az egymáshoz való kapcsolódást a vezetők? Többek között erről is beszélgetett ügyvezetőnk, Uzsák Éva Virág az SSC szektor HR és cégvezetőivel.

Mészáros Mariann, az IT Services Hungary Kft. HR igazgatója kiemelte, hogy folyamatosan mentális szolgáltatást adnak a kollégáknak és a vezetőknek. Szerinte a járványt követően egy sokkal rugalmasabb időszak jön, ahol továbbra is fontos marad a szociális interakció, illetve a vállalati kultúrának, az összetartozás érzésének erősítése. A munkán kívüli „találkozások” most virtuális kávézások vagy különböző játékok keretében valósulnak meg. A krízismenedzsment kezdetén két fontos szempontot tartottak szem előtt: a business kontinuitást és a munkaerőállomány egészségének megőrzését. Úgy gondolja, hogy a legtöbb vállalatnál a munkahelyek megtartása az elsődleges cél. Bár voltak nehéz döntések, de ezek nélkül nem lehet megúszni ezt az időszakot.

Csucska Péter, a Lexmark Budapest Competence Center ügyvezető igazgatója szerint a gyermekes kollégáknak nem a munka a legnagyobb kihívás, hanem az, hogy a munka mellett megoldják a gyerekek digitális oktatását is. A cégnél egy nap alatt sikerült mindenkit home office-ba küldeniük és működik is ez a munkavégzési forma, sőt a produktivitás sem romlott. Mivel a muszáj az nagy úr - mondta, rövid távon mindenki lényegesen jobban teljesít, mint azt ő maga gondolta. Taktikai intézkedéseik most nem hosszú távra szólnak és azért hozták meg ezeket – például a bérprogram elhalasztását -, hogy a drasztikus lépések elkerülhetők legyenek. Véleménye szerint már a legszkeptikusabb, legkonzervatívabb, „távmunka ellenes” felső- és középvezetők sem mondhatják azt, hogy a home office nem működik, mert bebizonyosodott, hogy tökéletes.

A beszélgetés rövidített változata a járvány hozta változásokról és a meetup szereplőinek jövőről alkotott véleményeiről itt látható:

A beszélgetést követően közös gondolkodásra hívtuk a résztvevőket a be-novative platformján, ahol a következő kérdésre kerestük közösen a megoldásokat:

Hogyan tudják a vezetők jól támogatni az irodába való visszatérést?

Az ötletelés során összesen 36 ötlet érkezett, a legtöbb munkaszervezés és rutinok, tömeges személyre szabás témákban.

Top3 ötlet a résztvevők értékelése alapján:

1. Hatékonysági adatok elemzése az eddigi időszakról, megtartható elemek kiemelése, megosztása a csapatból

2. Working group létszámok átgondolása, 5 főnél nagyobb csapat ne legyen direct riport számban sem

3. Sok kommunikáció és fokozatos visszatérés, közben tanulságot levonni, beépíteni

További információt az ötletek teljes listájáról vagy a beszélgetés hosszabb verzióját a következő e-mail címen kérhet: eszter.pek@kincentric.com

Elindult a Kincentric Globális Munkavállalói Élmény Kutatása! Hogyan változtatta meg a járvány a munkavállalói élményt? Ez áll az idei kutatás fókuszában. Tavaly 43 ország 23 iparágát képviselte az a több mint 1300 HR szakember, akik 23 millió munkavállaló élményébe engedtek betekintést. A felmérésben részt vevőkkel elsőként osztjuk meg az eredmények összefoglalóját. Kérjük, csatlakozz hozzánk! A kitöltési idő: 15 perc. A kutatás linkje: https://msuitelink.com/exresearch2020

 

Megosztás


Tweet
Címkék:
KINCENTRIC

Kultúra és elkötelezettség. Az elkötelezettségre úgy tekintünk, mint üzleti eszközre – legyen a szervezetnek 50 vagy akár 250 000 munkavállalója. A magas teljesítőképességű kultúrák elkötelezett dolgozókból és olyan meghatározó pillanatokból származnak, amelyek a leginkább inspirálják, vezetik és elősegítik a munkavállalók fejlődését. Mi támogatást nyújtunk ezeknek a meghatározó pillanatoknak a kialakításában úgy, hogy a szervezet a legjobb embereit sikeresen meg tudja tartani és közben kivételes eredményeket érjen el.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2021-04-12 09:44:09
HR KPI-ok - 7. Szociális Jól-lét mérése és fejlesztése
2021-04-11 00:25:03
A CHN a WBECS-ről jelenti: Érzelmi intelligenciával és munkahelyi boldogsággal a teljes életért
2021-04-09 08:00:00
Bűncselekmény esetén is megállapítható a leltárhiány miatti felelősség?
A jövő munkahelye

Miltől lesz élmény egy cégnél dolgozni? Melyek a meghatározó pillanatok? Hogyan mérhetjük és segíthetjük az elkötelezettséget?

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2021-03-22 08:00:01 | Felelősségteljes Örömteliség a Vezetésben és a Vállalati Kultúrában || Mérés, Fejlesztés :||

    HR KPI-ok - 4. Komplexitás kezelése rendszerszemlélettel - mérés és fejlesztés

Cimkefelhő
hr álláskeresés coaching karrier e-learning motiváció vezetés állásinterjú vezető munkavállaló önéletrajz toborzas állás Linkedin munkáltató stressz munka képzés kiválasztás tippek önismeret változás tanulás coach tipp Scotwork tárgyalás siker online tanulás Dr. Kocsis Ildikó Y generáció szervezetfejlesztés felmondás tananyagszerkesztés kommunikáció együttműködés tárgyalástechnika Munka Törvénykönyve ARS ENERGICA vezetőfejlesztés fejlesztés
Facebook
HR Portal
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : hrblog kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu