Dolgozói visszajelzés - fontosabb, mint gondolná
Egy jó dolgozói elköteleződést segítő stratégia elősegítheti az általános munkáltatói márka fejlesztését. De honnan tudhatjuk, hogy mikor és hogyan kérjük munkavállalóink visszajelzését?
Miért fontos a kollégák visszajelzés adására történő ösztönzése?
A visszajelzés fokozza a munkavállalói morált, ezért fontos, hogy a kapcsolattartás és a visszajelzés biztosításának lehetősége folyamatos legyen.
A dolgozók megerősíthetik a pozitívdolgokat, miközben esetleges építő kritikát is kifejezhetnek. Ez a fajta őszinte, átlátható kommunikáció csak pozitív hatásokkal jár az Ön szervezetére nézve. A munkáltatói márkaépítés hűséget is épít az alkalmazottak körében.
A dolgozók igenis számítanak
Ha az alkalmazotti bázisnak lehetőséget biztosítunk a visszajelzésre szervezeti hierarchiától függetlenül, azzal pozitív hatást érünk el. A dolgozók egymást fogják motiválni, és fontosnak fogják érezni a cégen belül nemcsak a véleményüket, de saját magukat is.
Hogyan kérjen dolgozói visszajelzést?
A válasz egyszerű: folyamatosan és felhasználóbarát módon. A jól működő cég egyik motorja, ha az alkalmazottak gyorsan, egyszerűen visszajeleznek egymásnak. Ennek kialakítása ma már nem ördöngösség. Egy digitális platformon működő rendszer kiváló eszköz minderre. A munkatársak egymásnak adott gyors visszajelzései sokat lendíthetnek a belső kommunikáció minőségén. Ráadásul a közöttük lévő információáramlás hatékonyabbá válik mindettől.
A HRmaster Dolgozói visszajelzés modulja egy felhasználóbarát és áttekinthető felületen teremt lehetőséget a dolgozói visszajelzéseknek.
Kíváncsi, hogyan működik? Lépjen velünk kapcsolatba, és kérjen ingyenes bemutatót!
További információ: Máté Ádám: 06 20 452 60 51