Blogger bejelentkezés
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2019.10.11 - 1 éve
Dienes Martin

Milyen a JÓ Vezető?

A jó vezetőnek rengeteg jellemvonása van, így ezeket összeszedtük egy cikkbe. Ezeknek a jellemvonásoknak elsajátításának következménye az, hogy a vezetőt követik az emberek és felnéznek rá.

A JÓ VEZETŐ...

Tudja, hogy a legnagyobb érték a cégben az emberek, ezért megbecsüli őket!

Tömeg előtt dicséri a jól elvégzett munkát. Ami nincs kész, azt négyszemközt beszéli meg!

Kizárólag írásban ad utasításokat, amik számon kérhetők!

Mentorálja az embereit, hogy elérjék saját céljaikat!

 

Tudatosítja a munkatársakkal a szervezet céljait és terveit!

Észreveszi a jó dolgokat, amik elkészültek és elismerően beszél róluk!

Statisztika alapján léptet elő és emel fizetést, nem pedig ”csak ránézésre”!

Eléri, hogy az emberek saját teljesítményük alapján legyenek jutalmazva!

Minden körülmények között megértő hozzáállást tanúsít!

​

Lebontja a célokat kisebb tevékenységekre, amit meeting formájában ad ki a vezetőinek feladatként, határidőkkel együtt!

Úgy szervez meg egy nagyobb projektet, hogy minden résztvevő tudja, mit kell elvégezni, hogy kell elvégezni és mikorra!

Soha nem minősíti, értékeli vagy gyengíti lekicsinylő szavakkal a munkatársait.

Nem tűri el, hogy a vállalat bármely részlegén ezt tegyék az emberek!

Kedveli az embereit, amit ki is mutat feléjük!

​

Nem beszéli ki a háta mögött az embereit, hanem jó kommunikációval kezeli a problémákat!

Büntetés helyett engedi, hogy az emberei jóvátegyék az elrontott feladatokat, illetve irányelvekkel kezeli a problémákat!

Mindig érdeklődő az emberei iránt!

Kivizsgálja, hogy mely termékeken/szolgáltatásokon van haszon és azokat helyezi előtérbe. Így bőségbe megy a cége!

​A szervezet céljain tartja a figyelmét, nem pedig a költségein és a problémáin!

​

Ha esetleg nem éri el a kitűzött célokat, akkor nem az embereket küldi el, vagy a költségeket csökkenti, hanem többet reklámoz!

Az utasításaiban a munka eredményét fogalmazza meg. Azokat kéri számon és eléri, hogy ezek elkészüljenek!

Következetes és tudja, hogy felelős azért, amit elvállalt és bármikor számon lehet kérni rajta!

Biztosítja, hogy hatékonyan és a megrendelő igényeinek megfelelően kapják meg a terméket/szolgáltatást!

Biztosítja, hogy munkatársak motiváltak, jól képzettek és hozzáértőek legyenek!

 

Talán sorolhatnám a végtelenségig is, de összefoglalva ez az, amivel egy JÓ Vezetőt lehetne jellemezni.

 

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a cikket!

Amennyiben szeretnél lépést tenni egy stabilabb cég felé, akkor igényeld a Vállalati Térképünket! https://www.dma.hu/vallalati-terkep

 

Megosztás


Tweet
Címkék:
Dienes Martin

Küldetésünk az, hogy elérd a nagyobb stabilitást és a több szabadidőt, azonnal alkalmazható eszközökkel. Személyes törődéssel, odafigyeléssel azokra a nehézségekre adunk megoldást, amik a legjobban visszafogják a céged fejlődését. Célunk, hogy hatékonyabbá, sikeresebbé váljon a céged, a munkatársaid motiváltabbá és termelékenyebbé, Te magad, pedig stresszmentessé! Mivel minden ügyfél teljesen egyedi számunkra, ezért folyamatos törődést kapsz tőlünk, hogy ne érezd magad egyedül a cégedben és a lehető legsikeresebb legyen az együttműködés. Azt akarjuk, hogy kerülj egy jobb állapotba Te, mint cégvezető! Ezen a blog oldalon olyan cikkeket szeretnénk Nektek mutatni/írni, ahol meg tudjátok tanulni a munkatársak kezelésének, akár a megtartásának, vagy a cég szervezésének minden kis részletét és praktikáját. Egy valamire kérünk, hogy próbáld ki Te is a cégedben ezeket és nézd meg, hogy működik-e Nálatok is! Jó olvasást!

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2021-01-14 00:04:43
A CHN a WBECS-ről jelenti: Tony Holmwood – A vezetők, mint coachok – emberközpontú megközelítés
2021-01-13 22:45:00
Karrier újratöltve? - Újrakezdési dilemmák gyermek mellett
2021-01-11 11:55:42
Piackutatás fontossága
DMA - Nagyobb Stabilitás, Több Szabadidő!

Küldetésünk az, hogy elérd a nagyobb stabilitást és a több szabadidőt, azonnal alkalmazható eszközökkel. Személyes törődéssel, odafigyeléssel azokra a nehézségekre adunk megoldást, amik a legjobban visszafogják a céged fejlődését. Célunk, hogy hatékonyabbá, sikeresebbé váljon a céged, a munkatársaid motiváltabbá és termelékenyebbé, Te magad, pedig stresszmentessé! Mivel minden ügyfél teljesen egyedi számunkra, ezért folyamatos törődést kapsz tőlünk, hogy ne érezd magad egyedül a cégedben és a lehető legsikeresebb legyen az együttműködés. Azt akarjuk, hogy kerülj egy jobb állapotba Te, mint cégvezető! Ezen a blog oldalon olyan cikkeket szeretnénk Nektek mutatni/írni, ahol meg tudjátok tanulni a munkatársak kezelésének, akár a megtartásának, vagy a cég szervezésének minden kis részletét és praktikáját. Egy valamire kérünk, hogy próbáld ki Te is a cégedben ezeket és nézd meg, hogy működik-e Nálatok is! Jó olvasást!

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2021-01-13 22:45:00 | Restart Mom Project blogja

    Karrier újratöltve? - Újrakezdési dilemmák gyermek mellett

Cimkefelhő
hr álláskeresés coaching karrier e-learning motiváció állásinterjú vezetés munkavállaló vezető önéletrajz állás toborzas Linkedin munkáltató munka stressz képzés tippek kiválasztás önismeret változás tanulás coach tipp siker online tanulás Scotwork tárgyalás Y generáció felmondás tananyagszerkesztés Dr. Kocsis Ildikó szervezetfejlesztés kommunikáció Munka Törvénykönyve együttműködés ARS ENERGICA tárgyalástechnika visszajelzés fejlődés
Facebook
HR Portal
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : hrblog kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu