logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2020.05.20 - 5 éve
HR Master

Így kerülje el a papíralapú HR rejtett költségeit!

Tudta, hogy -van kiút a szabadságos tömbök erdejéből? -van átláthatóbb megoldás az átláthatatlan Excel tábláknál? -nem feltétlenül kell Önnek üldöznie a munkatársait az aláírások kapcsán?

A papírmunka nem véletlenül negatív kicsengésű szó. Különösen igaz ez, ha a szabadsággal, munkaválallói aláírásával kell foglalkoznia. Ráadásul a papír alapú HR rejtett költségeivel is számolnia kell. Később bebizonyosodhat az is, hogy egy modernebbnek tűnő választás – például egy Excel-táblázat használata – sem a legkényelmesebb.

Egy teljes egészében, kényelmesen és a keze alá dolgozó rendszerre van szüksége: egy igazi, digitális HR megoldásra.

Melyek egy ilyen rendszer előnyei?

Kisebb hibázási lehetőség
Csak az nem hibázik, aki nem dolgozik. – tartja a mondás. Az emberi tévedés azonban sokszor észrevétlen marad napokig, hetekig, hónapokig, vagy akár évekig is. A dolgozók munkahatékonysága egyszerűen növelhető elektronikus feladatlisták alkalmazásával. Digitális emlékeztető rendszer segítségével többé már nem fog kifutni a határidőkből és könnyen priorizálhatja az egyes feladatokat, valamint automatikus értesítéseket küldhet dolgozóinak. A HR rendszer ráadásul figyelmeztetést küld, ha valami nincs, vagy nem megfelelően van kitöltve, így a hibázási lehetőség a minimálisra csökkenthető.

Biztonságos adattárolás
Ha rossz kezekbe kerülnek a személyes adatok, munkavállalói csalás áldozataivá válhatnak, vagy éppen cége szenvedi meg a következményeket. Sok helyen nem világosak a jogosultsági viszonyok sem. A dossziékhoz való hozzáférést nehéz szabályozni, azonban az informatikai rendszerekben ez sokkal könnyebben leképezhető. A HR rendszerekben pontosan beállíthatóak a hatáskörök, a dolgozók csak a jogosultságuknak megfelelő adatokat láthatják és szerkeszthetik.

Időmegtakarítás
Tudta, hogy évente több mint 300 órát tölt a munkavállalói adatok kezelésével? Egy jó HR rendszer körülbelül havi 30 órányi munkát spórolhat meg, amit más stratégiailag fontos területekre invesztálhat. Központi adatnyilvántartás segítségével bármit elérhet néhány kattintással.

 

Fontos tudnia, hogy

-a digitális HR rendszerek nem végzik el a szó szoros értelmében a munkát Ön helyett, azonban kétségtelenül rengeteg pénzt spórolnak meg összevetve a manuális HR táblázatokkal és papírokkal.

-a manuális HR adatbázisok és papíralapú dokumentumok csökkentik a hatékonyságot és visszatartják a fejlődést. Ne hagyja, hogy az adminisztráció vegye el a szakmai munkától az időt!

Ha szeretné feltérképezni, milyen további lehetőségek rejlenek a digitális HR munkavégzésben a fentiek mellett, látogasson el weboldalunkra és gyűjtsön információt integrált moduláris HR rendszerünkről!

Címkék:
hr hrmaster homeoffice evolutionconsulting digitális hrszoftver hatékony költség papírmentes használat takarékos homeoffic
HR Master

Minden, ami HR.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
HRmaster - a HR mester

HR... és még egy kis HR

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés vezetőfejlesztés változás érthető jog tippek online tanulás tanulás szabadság profitárgyaló tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret siker
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu