logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2021.03.30 - 4 éve
KINCENTRIC

Őszinteség és kommunikáció a WHC sikerének titka

"A kollégák elkötelezett hozzáállása miatt is tudtunk gyorsan reagálni a piaci helyzetekre, és év végére visszajutni oda, ahol még februárban tartottunk." - árulta el sikerük titkát Pungor Beáta, a WHC HR vezetője, akit arról kérdeztünk, hogy szerinte mi a titka annak, hogy harmadjára lettek Kincentric Legjobb Munkahelyek. 

Mit jelent számotokra a díj?

Nagyon felemelő érzés, örömmel tölt el bennünket, hogy a WHC munkatársai 2020-ban is ilyen visszajelzést adtak, illetve, hogy sorozatban a harmadik alkalommal sikerült elnyernünk ezt a díjat. Úgy gondolom, ez megerősít minket abban, hogy jó úton járunk. 

 Milyen fejlesztéseket hajtottatok végre az előző Kincentric Legjobb Munkahelyek Program tanulságai alapján?

 A felmérés eredményeit áttekintve az egyes szervezeti egységekkel átbeszéljük, hogy mivel nincsenek esetleg megelégedve, és közösen ötleteltünk, hogyan tudnánk ezeken a pontokon javítani. A felmérések után akcióterv készül a fejlesztendő pontokhoz. Fontos, hogy hogyan érzik magukat a munkatársaink, hiszen időnk java részét a munkahelyünkön töltjük. Hiszünk abban, hogy ha elégedettnek, kiegyensúlyozottnak érzik magukat a dolgozók, akkor ez a megjelenik a szolgáltatásunk minőségében. 

A koronavírus okozta rendhagyó helyzetben hogyan tudtátok fenntartani/növelni a kollégák elkötelezettségét? Melyek voltak a legnagyobb kihívások? Milyen konkrét intézkedéseket vezettetek be?

Sajnos a gazdasági helyzetnek köszönhetően – mint sok más cégnek – nekünk is kellett nem túl népszerű intézkedéseket hoznunk. A kollégák elkötelezett hozzáállása miatt is tudtunk gyorsan reagálni a piaci helyzetekre, és év végére visszajutni oda, ahol még februárban tartottunk. A kulcs az őszinteség és a kommunikáció. A miérteket megosztottuk mindenkivel, a terheket közösen viseltük, minden egyes dolgozó tett azért, hogy a nehézségeken túllegyünk. Illetve minden erőnkkel azon voltunk, hogy visszatérjünk a „normál” kerékvágásba, és ezt a kollégáink is érezték, tudták. Amint ez megtörtént, kárpótoltuk őket. Konkrét intézkedés talán a home office bevezetése volt, ezt meg fogjuk tartani, hiszen most igazán kiállta a próbát.

Milyen tanácsot adnátok azoknak a cégeknek, amelyek Kincentric Legjobb Munkahellyé szeretnének válni?

Kommunikáljanak őszintén és nyíltan. Bármilyen formában, de adjanak lehetőséget a kollégáiknak a visszajelzésre, és fókuszáljanak a visszajelzett pontokra. Fejlesszék a folyamatokat, vezetőket, munkakörülményeket. Ha meghallgatjuk a másik felet, és komolyan is vesszük, amit mond, akkor biztos a siker.

Címkék:
KINCENTRIC

Kultúra és elkötelezettség. Az elkötelezettségre úgy tekintünk, mint üzleti eszközre – legyen a szervezetnek 50 vagy akár 250 000 munkavállalója. A magas teljesítőképességű kultúrák elkötelezett dolgozókból és olyan meghatározó pillanatokból származnak, amelyek a leginkább inspirálják, vezetik és elősegítik a munkavállalók fejlődését. Mi támogatást nyújtunk ezeknek a meghatározó pillanatoknak a kialakításában úgy, hogy a szervezet a legjobb embereit sikeresen meg tudja tartani és közben kivételes eredményeket érjen el.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
A jövő munkahelye

Miltől lesz élmény egy cégnél dolgozni? Melyek a meghatározó pillanatok? Hogyan mérhetjük és segíthetjük az elkötelezettséget? Miért fontos foglalkozni a vezetők elkötelezettségével? Ezekről, a Kincentric friss trendjeiről szól blogunk.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó felmondás képzés scotwork kiválasztás szervezetfejlesztés változás vezetőfejlesztés tippek érthető jog online tanulás tanulás profitárgyaló szabadság tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret siker
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu