logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2020.05.25 - 5 éve
KINCENTRIC

A jövő irodájáról ötleteltek az IT/Telekommunikációs vállalatok vezetői

Iparági kihívások és válaszok – online meetup sorozat (2020. április 22. – IT/Telekommunikáció)

Milyen lesz a jövő irodája? Hogyan lehet az átmenetet jól kezelni a teljes home-office és az irodába való visszatérés között? Ezek voltak azok a gondolatébresztő kérdések, melyekre az IT/Telekom szektor hr-esei keresték a választ meetup sorozatunkban partnerünk, a Be-novative platformján. Az, hogy ez az időszak a jövő főpróbája a telekommunikációs cégeknek nem kérdés, erősítette meg a szektor három meghatározó vállalatának HR és cégvezetője ügyvezetőnknek, Uzsák Éva Virágnak.

Friedl Zsuzsanna, a Magyar Telekom Chief People Officere szerint a jövő demójában vagyunk, most nagy dózisban kapjuk a digitális jövőt. A telekommunikációs szakember fontos feladatának tartja, hogy egy jövőbe mutató, digitális kommunikációs vállalatot hozzanak létre, ehhez pedig a jelenlegi helyzet óriási löketet ad. Ugyanakkor azt is érzi - mondta, hogy hatalmas felelősség nehezedik a vállukra, hiszen most különösen fontos, hogy megbízható telekommunikációs szolgáltatást nyújtsanak az embereknek, több mint 7 ezer fős munkáltatóként pedig biztonságos körülményeket teremtsenek kollégáiknak.

Kovács Krisztina, a Hewlett Packard Enterprise régiós HR vezetője elmondta, hogy IT cégként számukra nem újdonság a home office, ami viszont az, hogy most mindenki otthonról dolgozik. Fontosnak tartja, hogy képet kapjanak kollégáik hogylétéről, ezért globális hangulati felmérésüket most sűrűbben, havonta indítják el. A vezetőket pedig arra kérték, hogy még több empátiát mutassanak, figyeljenek a kollégák egyéni igényeire. Hangsúlyozta, hogy megnőtt a szerepe mind a személyes, mind a csoportos megbeszéléseknek, hiszen most hiányoznak a közösség nyújtotta élmények.

Balogh Zsolt, a Liferay Magyarország ügyvezetőjének véleménye szerint az IT szektor képviselőinek segítő kezet kell nyújtaniuk elsősorban azoknak, akiknek nem volt meg a kellő digitális kompetenciájuk és így nem tudtak elég gyorsan alkalmazkodni az új, megváltozott körülményekhez. A legmegterhelőbbnek a bizonytalanságot tartja, azt, hogy nem lehet tudni, mikor térhetnek vissza a normálishoz, sőt azt sem tudni, hogy mi lesz az új normális.

A beszélgetés rövidített változata a járvány hozta változásokról és a meetup szereplőinek jövőről alkotott véleményeiről itt látható:

A beszélgetést követően közös gondolkodásra invitáltuk a résztvevőket a Be-novative platformján, ahol a következő kérdésre kerestük közösen a megoldásokat:

Milyen lesz a jövő irodája? Hogyan lehet az átmenetet jól kezelni a teljes home-office és az irodába való visszatérés között?

Az ötletelés során összesen 68 ötlet érkezett, legtöbb a munkakörnyezettel, a munkaszervezéssel, az újfajta skill-ekkel és a rugalmassággal kapcsolatos témakörökben.

Top3 ötlet a résztvevők értékelése alapján:

1. Agilis, gyors, folyamatos visszajelzésen alapuló működés

2. Minden meetingmeghívó automatikus konferencia bejelentkezési lehetőséget és adatokat is magában foglal

3. Tudatosság a visszatéréskor “Meghatározó pillanatok” jeligére.

 

További információt az ötletek teljes listájáról vagy a beszélgetés hosszabb verzióját a következő e-mail címen kérhet: [email protected].

 

Elindult a Kincentric Globális Munkavállalói Élmény Kutatása! Hogyan változtatta meg a járvány a munkavállalói élményt? Ezt áll az idei kutatás fókuszában. Tavaly 43 ország 23 iparágát képviselte az a több, mint 1300 HR szakember, akik 23 millió munkavállaló élményébe engedtek betekintést. A felmérésben részt vevőkkel elsőként osztjuk meg az eredmények összefoglalóját. Kérjük, csatlakozzék hozzánk! A kitöltési idő: 15 perc. A kutatás linkje: https://msuitelink.com/exresearch2020

 

Címkék:
KINCENTRIC

Kultúra és elkötelezettség. Az elkötelezettségre úgy tekintünk, mint üzleti eszközre – legyen a szervezetnek 50 vagy akár 250 000 munkavállalója. A magas teljesítőképességű kultúrák elkötelezett dolgozókból és olyan meghatározó pillanatokból származnak, amelyek a leginkább inspirálják, vezetik és elősegítik a munkavállalók fejlődését. Mi támogatást nyújtunk ezeknek a meghatározó pillanatoknak a kialakításában úgy, hogy a szervezet a legjobb embereit sikeresen meg tudja tartani és közben kivételes eredményeket érjen el.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
A jövő munkahelye

Miltől lesz élmény egy cégnél dolgozni? Melyek a meghatározó pillanatok? Hogyan mérhetjük és segíthetjük az elkötelezettséget? Miért fontos foglalkozni a vezetők elkötelezettségével? Ezekről, a Kincentric friss trendjeiről szól blogunk.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó képzés felmondás kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés vezetőfejlesztés változás érthető jog tippek online tanulás profitárgyaló szabadság tanulás siker tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu