Blogger bejelentkezés
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2020.01.13 - 1 éve
KINCENTRIC

A középpontban a kollégák állnak

Harmadjára lett Legjobb Munkahely a Provident

Legjobb Munkahelynek lenni egyfajta “munkaadói tükör”: hiszen őszinte képet ad nem csak a jó dolgokról, hanem a fejlesztendő területekről is. Elnyerni a díjat pedig nem csak nagy büszkeség, de a mindennapokban sokat segít a toborzásban is. Az útról és a tervekről Kamarás Zsuzsannát, a Provident régiós HR igazgatóját kérdeztük.

Mit jelent számotokra ez a díj?

A Kincentric Legjobb Munkahely díjat 2012 és 2014 után immár harmadszor vehettük át, amire rendkívül büszkék vagyunk. 2018-ban a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban elismerést nyertük el 3 kategóriában az ügyfeleink szavazatai alapján. A Legjobb Munkahely díjat viszont a kollégáink szavazták meg a Providentnek: nagyon nagy öröm számunkra, hogy nem csak az ügyfeleink, de a dolgozóink is érzik, hogy megbecsüljük őket.

Milyen fejlesztéseket hajtottatok végre az előző Legjobb Munkahelyek Program tanulságait levonva? 

Elindítottuk Jól-lét stratégiánkat azzal a céllal, hogy olyan munkahelyi környezetet teremtsünk, ahol nem csak elkötelezettek, de jól is érzik magukat a munkavállalóink.

Mi volt a Kincentric Legjobb Munkahelyek Program hatása a cégnél?

Egyértelműen látható, hogy a kollégáink rendkívül büszkék arra, hogy az ország „Legjobb Munkahelyén” dolgozhatnak. Ez az élmény egy újabb kapocs, amely összeköti és motiválja a közös célokért dolgozó csapatokat. A Kincentric Legjobb Munkahely díj egyfajta „munkaadói tükör”: nem csak azt tudjuk meg az eredményekből, hogy mely területeken vagyunk jók, hanem azt is, hogy miben szorulunk fejlesztésre. 

A díj elnyerése sokat segít a toborzásban. Szinte minden jelölt, akivel találkozunk az interjúkon tud a díjazásunkról és sokan vannak, akik kifejezetten emiatt pályáznak hozzánk.

Miben változtatok? Miben mertetek nagyot lépni?

Sokkal nagyobb figyelmet fordítunk a munkavállalóinkra, mondhatni Őket állítottuk a középpontba. Vállalati stratégiánk egyik pillérévé tettük a Jól-lét stratégiát, azaz befektetünk a munkavállalóinkba annak érdekében, hogy lojálisak és még elkötelezettebbek legyenek és egyben jól is érezzék magukat a vállalatnál. Egy példa a sok közül: bevezettük az otthoni munkavégzés lehetőségét, mely néhány irodához kötött funkció kivételével, minden munkavállalónk számára elérhető. 

Melyik tevékenységnek / változtatásnak volt a legnagyobb pozitív hatása?

Lojalitás programunk a legnépszerűbb, melynek keretében jól-lét pontokat adunk munkavállalóinknak a vállalatnál eltöltött időt alapul véve és ezeket a pontokat egy belső webshopban tudják beváltani, különféle jól-létet támogató termékekre. 

Kiknek volt a legnagyobb szerepe abban, hogy Legjobb Munkahelyek legyetek?

A vezetőkre rendkívül nagy felelősség hárul abban, hogy egy munkavállaló hogyan érzi magát egy vállalatnál. Azt szokták mondani, hogy egy elkötelezett dolgozó nem a céghez, hanem személyesen a vezetőjéhez ragaszkodik. Ez különösen igaz olyan környezetben, mint a Provident, ahol ambiciózus üzleti célokat tűzünk ki, és a csapatok magas fordulatszámon dolgoznak azért, hogy elérjük őket.

Mi az az egy tanács, amit adnátok azoknak a cégeknek, akik Legjobb Munkahelyek szeretnének lenni? 

Évekkel ezelőtt még időnként előfordult velünk, hogy meglepődünk, amikor egy-egy egyszerű dologgal nagyot sikerült lendítenünk a kollégáink jól-létén. Ma már tudatosan és rendszeresen (évente több alkalommal) megkérdezzük őket, hogy mivel tehetnénk a kedvükre, így a találgatás és meglepetések helyett tudatos stratégia mentén azt nyújthatjuk számukra, amit valójában igényelnek.

Mi szerintetek a Providentnél a siker titka?

A családias légkör, az összetartozás érzése, a közös sikerek megélése és a jó beosztott-vezetői kapcsolatok. 

Mi volt a Legjobb Munkahelyek Program legnagyobb tanulsága?

A munkavállalókra való odafigyelés, a jól-létükbe való befektetés többszörösen megtérül elkötelezett munkában, lojalitásban és természetesen reputációban is.

Hogyan ünnepeltetek?

A Legjobb Munkahely díj átvétele pont egybeesett azzal az időszakkal, amikor a kollégáink szervezeti egységenként közös karácsonyi vacsorákat tartottak. Ezek az alkalmak ideális környezetet kínáltak arra, hogy ünnepélyes keretek között jelentsük be számukra a nagy hírt. Nagy a sikere azoknak a „Legjobb Munkahely” szelfi posztereknek, melyek előtt a kollégáink együtt fényképezkedhetnek, és a kristály trófeát is körbehordozzák a dolgozók hasonló céllal az országban.

Melyek a jövőbeni terveitek?

Adná magát a válasz, hogy a következő években is szeretnénk elnyerni a Kincentric Legjobb Munkahely díjat. Ez jelképes értelemben mindenképp igaz: folyamatosan dolgozunk azon, hogy a kollégáink úgy érezzék, valóban mi vagyunk az ország legjobb munkahelye.

 

Fotó: Lakos Gábor

Megosztás


Tweet
Címkék:
KINCENTRIC

Kultúra és elkötelezettség. Az elkötelezettségre úgy tekintünk, mint üzleti eszközre – legyen a szervezetnek 50 vagy akár 250 000 munkavállalója. A magas teljesítőképességű kultúrák elkötelezett dolgozókból és olyan meghatározó pillanatokból származnak, amelyek a leginkább inspirálják, vezetik és elősegítik a munkavállalók fejlődését. Mi támogatást nyújtunk ezeknek a meghatározó pillanatoknak a kialakításában úgy, hogy a szervezet a legjobb embereit sikeresen meg tudja tartani és közben kivételes eredményeket érjen el.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2021-01-18 10:50:23
Home office bevezetés egy hazai KKV-nál
2021-01-18 09:15:41
Megtámadható a közös megegyezéses munkaviszony megszüntetés?
2021-01-17 19:27:40
A kiégés - 1. rész - Kinek a felelőssége megelőzni?
A jövő munkahelye

Miltől lesz élmény egy cégnél dolgozni? Melyek a meghatározó pillanatok? Hogyan mérhetjük és segíthetjük az elkötelezettséget?

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2021-01-13 22:45:00 | Restart Mom Project blogja

    Karrier újratöltve? - Újrakezdési dilemmák gyermek mellett

Cimkefelhő
hr álláskeresés coaching karrier e-learning motiváció állásinterjú vezetés munkavállaló vezető önéletrajz állás toborzas Linkedin munkáltató munka stressz képzés tippek kiválasztás önismeret változás tanulás coach tipp siker online tanulás Scotwork tárgyalás szervezetfejlesztés Y generáció felmondás tananyagszerkesztés Dr. Kocsis Ildikó kommunikáció Munka Törvénykönyve együttműködés ARS ENERGICA tárgyalástechnika visszajelzés fejlődés
Facebook
HR Portal
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : hrblog kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu