logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Archívum
mobile logo
  • Blogfolyam
  • HR Blogok
  • Szerzők
  • HRPortal.hu
publikálva: 2020.01.13 - 5 éve
KINCENTRIC

A középpontban a kollégák állnak

Harmadjára lett Legjobb Munkahely a Provident

Legjobb Munkahelynek lenni egyfajta “munkaadói tükör”: hiszen őszinte képet ad nem csak a jó dolgokról, hanem a fejlesztendő területekről is. Elnyerni a díjat pedig nem csak nagy büszkeség, de a mindennapokban sokat segít a toborzásban is. Az útról és a tervekről Kamarás Zsuzsannát, a Provident régiós HR igazgatóját kérdeztük.

Mit jelent számotokra ez a díj?

A Kincentric Legjobb Munkahely díjat 2012 és 2014 után immár harmadszor vehettük át, amire rendkívül büszkék vagyunk. 2018-ban a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban elismerést nyertük el 3 kategóriában az ügyfeleink szavazatai alapján. A Legjobb Munkahely díjat viszont a kollégáink szavazták meg a Providentnek: nagyon nagy öröm számunkra, hogy nem csak az ügyfeleink, de a dolgozóink is érzik, hogy megbecsüljük őket.

Milyen fejlesztéseket hajtottatok végre az előző Legjobb Munkahelyek Program tanulságait levonva? 

Elindítottuk Jól-lét stratégiánkat azzal a céllal, hogy olyan munkahelyi környezetet teremtsünk, ahol nem csak elkötelezettek, de jól is érzik magukat a munkavállalóink.

Mi volt a Kincentric Legjobb Munkahelyek Program hatása a cégnél?

Egyértelműen látható, hogy a kollégáink rendkívül büszkék arra, hogy az ország „Legjobb Munkahelyén” dolgozhatnak. Ez az élmény egy újabb kapocs, amely összeköti és motiválja a közös célokért dolgozó csapatokat. A Kincentric Legjobb Munkahely díj egyfajta „munkaadói tükör”: nem csak azt tudjuk meg az eredményekből, hogy mely területeken vagyunk jók, hanem azt is, hogy miben szorulunk fejlesztésre. 

A díj elnyerése sokat segít a toborzásban. Szinte minden jelölt, akivel találkozunk az interjúkon tud a díjazásunkról és sokan vannak, akik kifejezetten emiatt pályáznak hozzánk.

Miben változtatok? Miben mertetek nagyot lépni?

Sokkal nagyobb figyelmet fordítunk a munkavállalóinkra, mondhatni Őket állítottuk a középpontba. Vállalati stratégiánk egyik pillérévé tettük a Jól-lét stratégiát, azaz befektetünk a munkavállalóinkba annak érdekében, hogy lojálisak és még elkötelezettebbek legyenek és egyben jól is érezzék magukat a vállalatnál. Egy példa a sok közül: bevezettük az otthoni munkavégzés lehetőségét, mely néhány irodához kötött funkció kivételével, minden munkavállalónk számára elérhető. 

Melyik tevékenységnek / változtatásnak volt a legnagyobb pozitív hatása?

Lojalitás programunk a legnépszerűbb, melynek keretében jól-lét pontokat adunk munkavállalóinknak a vállalatnál eltöltött időt alapul véve és ezeket a pontokat egy belső webshopban tudják beváltani, különféle jól-létet támogató termékekre. 

Kiknek volt a legnagyobb szerepe abban, hogy Legjobb Munkahelyek legyetek?

A vezetőkre rendkívül nagy felelősség hárul abban, hogy egy munkavállaló hogyan érzi magát egy vállalatnál. Azt szokták mondani, hogy egy elkötelezett dolgozó nem a céghez, hanem személyesen a vezetőjéhez ragaszkodik. Ez különösen igaz olyan környezetben, mint a Provident, ahol ambiciózus üzleti célokat tűzünk ki, és a csapatok magas fordulatszámon dolgoznak azért, hogy elérjük őket.

Mi az az egy tanács, amit adnátok azoknak a cégeknek, akik Legjobb Munkahelyek szeretnének lenni? 

Évekkel ezelőtt még időnként előfordult velünk, hogy meglepődünk, amikor egy-egy egyszerű dologgal nagyot sikerült lendítenünk a kollégáink jól-létén. Ma már tudatosan és rendszeresen (évente több alkalommal) megkérdezzük őket, hogy mivel tehetnénk a kedvükre, így a találgatás és meglepetések helyett tudatos stratégia mentén azt nyújthatjuk számukra, amit valójában igényelnek.

Mi szerintetek a Providentnél a siker titka?

A családias légkör, az összetartozás érzése, a közös sikerek megélése és a jó beosztott-vezetői kapcsolatok. 

Mi volt a Legjobb Munkahelyek Program legnagyobb tanulsága?

A munkavállalókra való odafigyelés, a jól-létükbe való befektetés többszörösen megtérül elkötelezett munkában, lojalitásban és természetesen reputációban is.

Hogyan ünnepeltetek?

A Legjobb Munkahely díj átvétele pont egybeesett azzal az időszakkal, amikor a kollégáink szervezeti egységenként közös karácsonyi vacsorákat tartottak. Ezek az alkalmak ideális környezetet kínáltak arra, hogy ünnepélyes keretek között jelentsük be számukra a nagy hírt. Nagy a sikere azoknak a „Legjobb Munkahely” szelfi posztereknek, melyek előtt a kollégáink együtt fényképezkedhetnek, és a kristály trófeát is körbehordozzák a dolgozók hasonló céllal az országban.

Melyek a jövőbeni terveitek?

Adná magát a válasz, hogy a következő években is szeretnénk elnyerni a Kincentric Legjobb Munkahely díjat. Ez jelképes értelemben mindenképp igaz: folyamatosan dolgozunk azon, hogy a kollégáink úgy érezzék, valóban mi vagyunk az ország legjobb munkahelye.

 

Fotó: Lakos Gábor

Címkék:
KINCENTRIC

Kultúra és elkötelezettség. Az elkötelezettségre úgy tekintünk, mint üzleti eszközre – legyen a szervezetnek 50 vagy akár 250 000 munkavállalója. A magas teljesítőképességű kultúrák elkötelezett dolgozókból és olyan meghatározó pillanatokból származnak, amelyek a leginkább inspirálják, vezetik és elősegítik a munkavállalók fejlődését. Mi támogatást nyújtunk ezeknek a meghatározó pillanatoknak a kialakításában úgy, hogy a szervezet a legjobb embereit sikeresen meg tudja tartani és közben kivételes eredményeket érjen el.

A szerző összes bejegyzése
Bejegyzések, amik még érdekelhetnek
2025-06-17 08:00:00
Melyek a teljesítménybér legfontosabb tudnivalói?
2025-06-16 12:39:24
KvantHumanisztika Kurzus 1
2025-06-16 09:01:37
Sorozatgyilkos a vezetői karrierben: a mikromenedzsment
A jövő munkahelye

Miltől lesz élmény egy cégnél dolgozni? Melyek a meghatározó pillanatok? Hogyan mérhetjük és segíthetjük az elkötelezettséget? Miért fontos foglalkozni a vezetők elkötelezettségével? Ezekről, a Kincentric friss trendjeiről szól blogunk.

A blog összes bejegyzése
Hirdetés
A szerkesztő ajánlja
  • 2024-04-02 16:03:10 | Kaló István

    Informatikusok Magyarországon: Alkalmazott vagy Vállalkozó? - Fókuszban az IT Contracting

Cimkefelhő
hr coaching álláskeresés karrier e-learning vezetés motiváció munkavállaló állásinterjú vezető munkáltató toborzas állás elearning Kocsis és Szabó Ügyvédi Iroda önéletrajz Scotwork tárgyalás Munka Törvénykönyve tárgyalástechnika stressz munka coach Linkedin Dr. Kocsis Ildikó képzés felmondás kiválasztás scotwork szervezetfejlesztés vezetőfejlesztés változás érthető jog tippek online tanulás profitárgyaló szabadság tanulás siker tárgyalásikészség-fejlesztás önismeret
Widget Image

Főszerkesztő: Karácsony Zoltán

E-mail : zoltan.karacsony kukac hrportal.hu

Felelős kiadó: Markovics András

A HR Blog.hu kiadója a HR Portal.hu

A szerkesztőség címe: 1135 Budapest, Petneházy u. 55. I./7.

Telefon: +36 (1) 781 75 96

Gépház

Blogger bejelentkezés

Blogger regisztráció

Adatvédelem

Kiadónk további kiadványai

hrportal.hu

munkaugyi.hu

hrclub.hu

allasportal.hu

edenkert.hu

haziallat.hu