kapubanner for mobile

3 cikk a(z) Global Entrepreneurship Monitor címkével - 1. oldal

A tipikus női vállalkozó 42 éves és 1 gyereke van

2 hónapja Megtalálni a módot a megélhetés biztosítására úgy, hogy közben a társadalmi elvárásoknak is megfeleljenek a magánéletükben – ez motiválja elsősorban a vállalkozóvá válásra a magyar nőket a BGE Budapest LAB által végzett kutatás szerint, amely a Global Entrepreneurship Monitor (GEM) részeként készült. Az eredmények szerint a nők, bár a vizsgált mutatók alapján a férfi vállalkozásokhoz hasonlóan teljesítenek, vállalkozói aspirációs szintjük átlagosan alacsonyabb, vállalkozói önértékelésük pedig gyengébb a férfiakénál. Teljes cikk...


Minden tizedik magyar tervez a következő három évben vállalkozást indítani

12 hónapja A legtöbb vállalkozást az építőiparban, a szállítási ágazatban és a szolgáltató szektorban alapították. Teljes cikk...


Elkészült a tipikus magyar vállalkozó portréja

2 éve Rózsaszín öltönyös? Lesötétített autóval jár? Baseballsapkás? Mobilozik? Sok sztereotipikus kép él a magyar vállalkozókról a fejekben. A BGE Budapest LAB reprezentatív kutatása alapján most többet tudhatunk meg arról, hogy milyenek valójában a vállalkozók. Teljes cikk...