kapubanner for mobile

2005. április 21. - április 22.
Hatékony asszisztens tréning

Helyszín:szervezés alatt

A vállalatokon belül és a vállalat ügyfeleivel is a személyes munkakapcsolatok és megbeszélések jelentik a leggyakoribb érintkezési formát. A nem megfelelő kommunikáció rányomhatja bélyegét az egyéni és vállalati eredményekre is. A külső ügyfelekkel történő kapcsolattartás minősége pedig talán még ennél is fontosabb, hiszen az egész vállalat megítélése sok esetben egyetlen kapcsolattartón keresztül történik.
Szeretne Ön olyan munkatársakat, akik nemcsak hatékonyan segítik vezetőik munkáját, hanem megfelelő kommunikációs készségek birtokában hozzájárulnak a vállalat jó hírének öregbítéséhez, eredményességének javításához?


A képzés célja:

  • A résztvevők munkahelyi szerepének tudatosítása.
  • A kommunikációs készségek hatékony fejlesztése.
  • Az ellenvetések, visszajelzések fogadásának és feldolgozásának elsajátítása.
  • A munka során felmerülő kommunikációs hibák felismerése és kezelése.
  • Képessé tenni a résztvevőket a partneri viszony kialakítására a kommunikáció során.


    Programpontok:

  • Önismeret, asszisztensi szerepismeret
  • Személyes hatékonyság: prioritások, ön- és munkaszervezés, időbeosztás
  • Kommunikációs alapok, a kommunikáció elemei, a személyes és telefonos kommunikáció sajátosságai
  • Felnőtt, partneri kommunikáció, hatékony konfliktuskezelés
  • Etikett, protokoll: öltözködési és udvariassági szabályok, megjelenés, céges elvárások, normák


    Célcsoport:

    Tréningünket elsősorban vezetői asszisztenseknek, titkárnőknek, vállalati kapcsolattartóknak, koordinátoroknak ajánljuk.


    Ajánlott kapcsolódó program:

    Asszertív konfliktuskezelés, Stresszkezelés, Insights - Személyes hatékonyság


    További információ: www.develor.hu