kapubanner for mobile
         
Módosítva: 18 éve

2007. március 20. - 2007. március 22.
A sikeres emberek 7 szokása

Helyszín: 1124 Budapest, Németvölgyi út 64., a Sämling Kft. oktatóterme

Részletes leírás:

Kiváló eredményeket azok az emberek érnek el, akiket a sikeresség elve vezérel munkahelyükön és magánéletükben egyaránt.

Ez a 3 napos tréning Stephen R. Covey azonos címen magyarul is megjelent könyvére alapul. (angol címe: The 7 Habits of Highly Effective People). A könyv méltán a világ legsikeresebb és legkeresettebb menedzsment könyve. 1989-es kiadása óta több, mint 15 millió példányban kelt el, 38 különböző nyelvre fordították le.

A szerzőről:

A tréning során a résztvevők részletesen megismerkednek azzal a 7 szokással, melyek - ha életük részévé teszik azokat -- kellő alapot biztosítanak az egyéni, a személyek közötti, a vezetői és a szervezeti hatékonyság növeléséhez, a kiegyensúlyozott élethez.


Néhány, a tanfolyam nyújtotta előnyök közül:

jobb csapatmunka, egyéni és csapatsikerek
egységesebb szervezeti kultúra,
a legfontosabb célok előtérbe helyezése,
hatékonyabb kommunikáció,
sikeresebb problémamegoldás,
jobb alkalmazkodóképesség a változásokhoz.


A tréning 7 szokást ölel fel, melyek mögött egy-egy természetes alapelv áll. Alapelveinkre támaszkodva alakítjuk ki világképünket, értékrendünket, paradigmáinkat a szervezetben és a magánéletünkben egyaránt.

A lényeg a szokások között lévő kapcsolatban és a szokások egymásra épülésében található. A 7 szokás egy belső fejlődési folyamaton vezeti végig a résztvevőt, ahol interaktív módon juthatnak olyan felismerésekhez, melyek a magánélet és a munka közötti egészséges harmónia megteremtésére adnak lehetőséget..

A 7 szokás röviden:

1. szokás - Légy proaktív!
Életünk minden napján döntési helyzetekbe kerülünk. Ismerjük fel a választásainkban rejlő erőt! Fedezzük fel, hogyan győzhetjük le alulmotiváltságunkat és merjünk kezdeményezni!

2. szokás - Már a kezdetkor lásd a célt!
Alakítsuk ki személyes jövőképünket, ami keretet ad munkahelyi és magánéleti értékeink meghatározásához és életcéljaink kitűzéséhez! Fogalmazzuk meg a szervezeten belüli közös célokat!

3. szokás - A fontos dolgokat tedd az első helyre!
A hatékony tervezés segítségével tanuljuk meg a helyes időbeosztást, hogy a fontos dolgok valóban elsőbbséget élvezzenek a sürgősekkel szemben! Találjuk meg a munkahelyi elfoglaltságok és a családi élet közötti egészséges egyensúlyt!

4. szokás - Törekedj a kölcsönös győzelemre!
Inkább kölcsönös előnyökre és együttműködésre törekedjünk, mint a versengésre és a különállásra! Határozzuk meg, hogyan teremtsünk bizalomteli és korrekt légkört a problémamegoldások során!

5. szokás - Először a másikat értsd meg, aztán értesd meg magad!
Ismerjük fel, hogy ha elég időt fordítunk mások teljes megértésére, viszonzásul minket is jobban megértenek majd! Tanuljunk meg a hatékony kommunikáció eszközeivel, a bizalom elve alapján erős kapcsolatokat kiépíteni!

6. szokás - Használd ki a szinergiákat!
Ismerjük fel a kölcsönös tiszteleten és mások értékeinek elfogadásán alapuló, hatékony csapatmunka előnyeit!
Találjuk meg a konfliktusok feloldásának helyes módját, amely számol a mindenkinek kedvező, ám korábban figyelmen kívül hagyott megoldási lehetőségekkel!

7. szokás - Élezd meg a fűrészt!
Tudatosítsuk, hogy a folyamatos testi és lelki terhelések mellett, az egészséges kondíció megtartásához szükségünk van a folyamatos megújulásra is: önfejlesztésre, szellemi kikapcsolódásra és aktív pihenésre!


Bruttó ár:
172 800 Ft