kapubanner for mobile

Válságkezelés és katasztrófamenedzsment kríziskommunikációval


Kinek ajánljuk?



A workshop- és tréningmódszertannal feldolgozot tematika ajánlott azon
vezetőknek, akik saját területükön szeretnének felkészülni a kényelmetlen,
kellemetlen, szorongástkeltő vagy kínos, de mégis elkerülhetetlen
kommunikációs eseményekre. A krízishelyzetek, konfliktusszituációk,
katasztrófák kommunikációjának elemzése, a saját válságkommunikációs tervek
kidolgozása előnyösen befolyásolhatja majd az adott probléma
médiamegjelenését is.



Tematikája:



  • A krízisek jellemzői (konfliktusok, válságok, katasztrófahelyzetek) és a
    kríziskeltő humántényezők, a krízisek megelőzése és kezelése

  • Konfliktusok, krízisek kommunikációs megoldási lehetőségei.

  • A kreatív problémamegoldás lehetőségei a krízishelyzetekben

  • Az alkalmazott válságkommunikáció sajátosságai: válságkommunikációs terv,
    kríziskommunkációs kézikönyv, a válságkommunikáció kivitelezése,
    dokumentálása és értékelése.

  • A kríziskommunikáció kivitelezése során fellépő stressztünetek hatékony
    elrejtése



Miért érdemes részt vennie a képzésen?



A "krízis" kifejezést sokáig kizárólag orvosi szakkifejezésként érhettük
utol: az organizmus működési zavara során előállt nehéz helyzetek döntő
fordulataként olyan szituációkat jelöltek vele, amelyekben a még súlyosabb
események még elkerülhetőek, és ezzel később minden jóra fordulhat.



A szervezeti vezetők többsége ösztönösen szeretne hinni abban, hogy az általa
irányított rendszereket elkerülik majd a válságok, így nem lesz szüksége
kríziskommunikációs ismeretekre. A tapasztalat azonban azt
mutatja,
hogy kisebb-nagyobb válságok, a gazdasági, társadalmi,
politikai krízishelyzetek száma folyamatosan nő, így a
válság- és katasztrófaszituációk alkalmazott kommunikációs technikáival is
érdemes megismerkedni.



Kisházy Gergely - munka- és szervezetpszichológiai
szakpszichológus. A Budapesti Kommunikációs és ܜzleti Főiskola docense, a
Magyar Rádió beszédtanára, a Szociális és Munkaügyi Minisztérium
munkapszichológiai szakértője. Kutatási területei a politikai-, a
szervezeti-, a média- és a kríziskommunikáció alkalmazott pszichológiai
hatásmechanizmusai. Jelenleg a Corporate Values Kft. vezető pszichológusaként
készségfejlesztő programsorozatokat vezet, emellett a beszédalapú kiválasztás
és teljesítményértékelés alkalmazott módszertanával foglalkozik.


Bővebb információk: Válságkezelés és katasztrófamenedzsment kríziskommunikációval
A szeminárium indul: 2008.09.16
Időtartama: 1 nap.
Ár: 39,900 ft.
Helyszín: Boutique Hotel Zara Budapest, Só u. 6.
Kontakt: Csordás Izabella, +36-1-428-3897