Nemzetközi ügyfélszolgálati központ nyílt Szegeden
Megnyitotta második magyarországi szolgáltató központját pénteken a Transcom Hungary Kft. Szegeden, a modern többcsatornás contact center a Telenor Magyarország ügyfélszolgálati tevékenységét szolgálja ki.
Roberto Boggio, a Transcom Worlwide Közép- és Dél-Európaért felelős vezérigazgatója elmondta, az új központba eddig több mint száz embert vettek föl, és a munkahelyek további bővítését tervezik. A Telenor nemzetközi szinten a Transcom csoport egyik legfontosabb partnere hosszú évek óta, fontos lépés volt az együttműködés kiterjesztése Magyarországra is, amelynek egyik mérföldköve a szegedi központ megnyitása – közölte a szakember.
Nem ez az első ilyen központ Szegeden
Botka László (MSZP) szegedi polgármester elmondta, a gazdasági válság miatt az Európai Unió lehetővé tette az önkormányzatoknak, hogy közvetlen támogatást nyújtsanak munkahelyteremtő beruházásokhoz. A város így 15 millió forinttal segítette a nyelveket beszélő, közép- és felső fokú végzettséggel rendelkező dolgozókat foglalkoztató központ kialakítását.
Hasonló jellegű ügyfélszolgálati központok már évek óta sikerrel működnek Szegeden, köszönhetően a magasan képzett munkaerőnek. A telekommunikációs szolgáltatások mellett a szoftverfejlesztés a másik ágazat, amely bizonyítja, egy-egy iparág beruházásai egymást vonzzák – tudatta a politikus.
550 főt foglalkoztatnak Magyarországon
A Transcom Hungary Kft.-t 2005-ben alapították, két helyen működik, Budapesten és Szegeden, összesen több mint 550 munkahellyel. A cég többnyelvű szolgáltatás nyújtására szakosodott több nemzetközi ügyfél részére, számos iparágban. Emellett Budapesten is van egy a Transcom globális infokommunikációs támogató központjai közül, ahol 31 IT-szakértő nyújt folyamatos segítséget világszerte az összes Transcom központnak. Közép- és Dél-Európában a Transcom összesen húsz ügyfélkapcsolati központot működtet, a világ 24 országában, 57 contact centerben pedig mintegy 29 ezer munkavállalót foglalkoztat.
(MTI)
- 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége. Részletek Jegyek
- 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerni Részletek Jegyek
- 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. Részletek Jegyek
- 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat. Részletek Jegyek
Budapest, 2018. szeptember 3. - A Monster Magyarország Kft. tulajdonosa, a finnországi székhelyű Alma Career Oy üzleti és stratégiai okokból a magyar... Teljes cikk
A nyári diákmunka – mindenféle jövedelemszerző tevékenységhez hasonlóan – adóköteles tevékenység. Ez az egyik közös tulajdonság a számos... Teljes cikk
- Nem a vezető neme a lényeg - Aurelia Luca, Skanska 3 hete
- Vezetők és HR-esek továbbkattintani nem ér, foglalkozni kell a menopauzával! 3 hete
- Mocskos irodai titkok: Brit dolgozók vallottak munkahelyi higiénés szokásaikról 1 hónapja
- Uniós pénzt csak olyan cégek kaphatnának, amelyek tiszteletben tartják a munkavállalók jogait 1 hónapja
- Minél több a mesterséges intelligencia a munkahelyen, annál rosszabb a dolgozók életminősége 1 hónapja
- Agresszivitás kezelése a munkahelyen és azon kívül 1 hónapja
- Ez a gazdasági terület magyar családok százezreinek ad majd munkát 1 hónapja
- Átadták a Kerékpárosbarát Munkahely díjat 1 hónapja
- Minden váltáson gondolkodó munkavállaló potenciális jelölt 1 hónapja
- A brit munkavállalók harmada már dolgozott mérgező vezetővel 1 hónapja
- 160 új munkahely jön létre Debrecenben és Kecskeméten 2 hónapja