kapubanner for mobile

Hatékony ügyfélszolgálat-menedzsment


Kinek ajánljuk?



Képzésünket a vezető és beosztott vállalati munkatársak közül elsősorban az
ügyfelekkel közvetlen kapcsolatban álló beszerzési, értékesítési és
ügyfélszolgálati munkatársaknak
ajánljuk, továbbá olyan
szolgáltató szakembereknek, akik fellépése és készsége
nagymértékben befolyásolja az ügyfelek elégedettségét.



Tematika



A képzés során áttekintjük az üzleti élet fontosabb
ügyfél-típusait, az értékorientáció szerepét a fogyasztói
magatartásban, az életstílusok és kultúra szerepét különféle
ügyfél-szituációkban, a testbeszéd lényegét, a konfliktuskezelés eszközeit,
az ügyfél-elégedettség lélektani tényezőit, továbbá a
Customer Relationship Management (CRM) elvi alapjait és
megoldásait.



A gyakorlófeladat egy jellegzetes problémát hordozó
ügyfél-szituációhoz
kapcsolódik, amelyet az elsajátított
konfliktuskezelési módszerek alkalmazásával kell megoldani az ügyfél
elégedettségére.






dr. Varsányi Judit - tréningvezető, főiskolai tanár. Több
évtizedes oktatási és üzleti tanácsadási tapasztalattal rendelkezik -
gazdálkodási és menedzsment ismeretek különféle témaköreiben többszáz
tréninget vezetett. Az előadások a hazai és nemzetközi szakirodalom
klasszikus és legfrissebb ismereteire, valamint saját tréningtapasztalatokra
épülnek. A gyakorlati foglalkozások előre kidolgozott saját esetjátékok
segítségével segítenek kialakítani az előadáson szerzett ismeretek
elmélyítését és rutinos alkalmazását.


Bővebb információk: Hatékony ügyfélszolgálat-menedzsment
A szeminárium indul: 2008.11.03
Időtartama: 1 nap.
Ár: 39,900 ft.
Helyszín: Boutique Hotel Zara Budapest, Só u. 6.
Kontakt: Csordás Izabella, +36-1-428-3897