2 cikk a(z) bevonzás címkével:

Tudatoson kívül: toborzás, kiválasztás és beillesztés

2 hónapja Alig voltak jelentkezők. Aki eljött az interjúra, és megfelelt volna, nem fogadta el az ajánlatot. Aki elfogadta, még a próbaidőben kilépett, sokan az első két hétben. Pedig igazából ez egy „normális” IT cég, korrekt juttatásokkal, kulturált munkakörülményekkel és alapvetően jó hangulattal. Hat hónap múlva nem volt se visszautasított ajánlat, se próbaidős fluktuáció náluk. Hogy csináltuk? A Karrier Intézet az ügyféllel szorosan együttműködve a felvételi folyamatot alakította át főleg a tudatoson kívüli komponensekre fókuszálva. Teljes cikk...


A vonzó szlogenek kikopnak

4 éve Első cikkünk arról szólt, hogy tisztázzuk mi is az employer branding valójában. Mit jelent, melyek a jellemző tartalmi elemei és miért kell, hogy stratégiai szerepe legyen a szervezeten belül. Összefoglaltuk a szakmai komplexitást, illetve azon fő kritériumokat, melyek betartása és megvalósítása szerintünk elengedhetetlen a sikeres munkáltatói márkaépítés során. Cikksorozatunkat most azzal folytatjuk, hogy bemutassuk, hogyan álljunk neki ennek a folyamatnak. Teljes cikk...