kapubanner for mobile

5 cikk a(z) bevonzás címkével - 1. oldal

Miért küzdenek munkaerőhiánnyal a cégek?

2 éve Vajon megtesznek-e a cégek minden tőlük telhetőt a munkatársak megtartásáért, bevonzásáért, és vajon a munkatársak hajlandók-e maguk is időt és energiát beletenni ennek az egyébként kétoldalú kapcsolatnak az építésébe? A szervezeti és egyéni önismeret elmélyülése sokat tudna változtatni a kialakult helyzeten, írja a Borealis blogjában a cég ügyvezetője, Katona Melinda. Teljes cikk...


KOMPENZÁCIÓ: Juttatások

2 éve Milyen juttatási csomag segít a dolgozók bevonzásában, megtartásában? Teljes cikk...


Mitől környezettudatos egy munkahely?

4 éve A háztartásokba egyre jobban begyűrűznek a fenntartható fejlődést és a fogyasztás visszaszorítását célzó intézkedések, vállalati oldalon azonban van még hova fejlődnünk. Pedig a környezettudatos munkahely, a zöld szervezeti kultúra nemcsak a környezetünk védelme miatt fontos, de versenyelőnyt is jelent. A környezettudatosságnak a környezetvédelmen túl, kiemelt szerepe van a tehetségek bevonzásában. Egy friss kutatás szerint a munkakeresők 75 százaléka szívesebben megy dolgozni egy zöld céghez, így a környezettudatos működés egyértelmű előnyhöz juttatja a vállalatokat a munkaerőért folytatott harcban. Erről ír az XForest a HR Blogon. Teljes cikk...


Tudatoson kívül: toborzás, kiválasztás és beillesztés

4 éve Alig voltak jelentkezők. Aki eljött az interjúra, és megfelelt volna, nem fogadta el az ajánlatot. Aki elfogadta, még a próbaidőben kilépett, sokan az első két hétben. Pedig igazából ez egy „normális” IT cég, korrekt juttatásokkal, kulturált munkakörülményekkel és alapvetően jó hangulattal. Hat hónap múlva nem volt se visszautasított ajánlat, se próbaidős fluktuáció náluk. Hogy csináltuk? A Karrier Intézet az ügyféllel szorosan együttműködve a felvételi folyamatot alakította át főleg a tudatoson kívüli komponensekre fókuszálva. Teljes cikk...


A vonzó szlogenek kikopnak

8 éve Első cikkünk arról szólt, hogy tisztázzuk mi is az employer branding valójában. Mit jelent, melyek a jellemző tartalmi elemei és miért kell, hogy stratégiai szerepe legyen a szervezeten belül. Összefoglaltuk a szakmai komplexitást, illetve azon fő kritériumokat, melyek betartása és megvalósítása szerintünk elengedhetetlen a sikeres munkáltatói márkaépítés során. Cikksorozatunkat most azzal folytatjuk, hogy bemutassuk, hogyan álljunk neki ennek a folyamatnak. Teljes cikk...