kapubanner for mobile

3 cikk a(z) fogyasztóbarát címkével - 1. oldal

Kihirdették az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit

5 éve A több mint 1.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kihirdette az idei „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” díjak győzteseit. Több kategóriában is vizsgálták a magyarországi cégek teljesítményét: a nagyvállalatok közül a Telenor Magyarország Zrt. és a dm Kft. végzett az első helyeken, a kis- és középvállalkozások között pedig a DHL és a KIA Motors Hungary Kft. bizonyult a legjobbnak. Az összetett díjak mellett kiosztották a legjobb élményt nyújtó szolgáltató, a legjobb családbarát kiszolgálás és a legjobb munkahelyi csapat címét is. Teljes cikk...


2300 jogkövető vállalkozás

10 éve Legalábbis ennyien vannak a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság listáján. Bevezették a fogyasztóbarát tanúsítási rendszert, ami már túlmutat a pozitív listán, mivel nem a vállalkozások jogszabály adta kötelezettségeinek teljesítését vizsgálja, egyben hozzájárul a fogyasztói megelégedettségi indexhez. Teljes cikk...


Megvan a nyolcadik fogyasztóbarát minősítésű cég

11 éve Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében elsőként kapta meg a fogyasztóbarát minősítést a balkányi székhelyű Marján és Társa Kft., immár nyolc ilyen minősítésű vállalkozás van az országban. Teljes cikk...