A szervezeti együttműködés 4 akadálya 2015.04.26 A 21. században nem létezhet sikeresen értékesítő, innováló vagy gazdálkodó szervezet fegyelmezett belső együttműködés nélkül.
Gamification – teljesítmény játszi könnyedséggel 2015.03.02 A játék a munka ellentéte. Ez volt az ipari forradalom egyik fő üzenete a dolgozók és vezetők számára. Ma épp ellenkezőleg azt gondoljuk, hogy a játék éppen a munkához kapcsolódó...
Miért olyan boldogtalanok a középvezetők? 2014.12.14 Van egy téma, amelyik folyamatosan napirenden van a vállalatoknál, gyakran már-már az unalomig ismételgetve. Felsővezetők panaszkodnak róla a meetingeken, dolgozók frusztrálják miatta...
Vezetés játszmák nélkül 2014.10.26 Életünk jó részét játszmákkal töltjük. Ez így van a vezetői munkában is. Miként ismerhetjük fel és állíthatjuk le ezeket a játszmákat? Hívjuk a tranzakcióanalízist segítségül.
6 tipp a láthatóságod növelésére 2014.05.26 Szüleink és a népmesék arra tanítottak, hogyha elkötelezetten dolgozunk és csapatjátékosok vagyunk, akkor egyszer automatikusan észreveszik majd azt a zsenit, ami mi vagyunk, és megkapjuk...
Otthon milyen vezető vagy? 2014.03.17 Ha az emberek úgy vezetnék a cégeiket, mint az otthoni életüket, akkor már rég csődbe mentek volna. Ezt a menedzsment guru Patrick Lencioni írta néhány évvel ezelőtt. Igaza lehet?
Fókusz: az egyik leginkább alábecsült vezetői készség 2013.09.29 Egy holland kollégám nyugdíj előtti búcsúbeszédében egy szót emelt ki a sikere titkának: fókusz. Régi mániám ez a téma, mert kritikusan alábecsült vezetői készségnek tartom.
Ne dolgozzunk mások helyett 2013.09.10 Borbála pénteken este 7-kor körbenézett az irodában, és látta azt a pár szokásos arcot, akik még ekkor is itt szoktak lenni. Összecsukta laptopját, betette táskájába, ami szokatlanul...
Digitális detox - Ki mersz kapcsolni? 2013.07.22 A britek 49, az amerikaiak 64 százaléka a vakációja alatt is naponta megnézi munkahelyi emailjeit. Ez derül ki egy idei brit életstílus felmérésből. A teljes kikapcsolás már a múlté lenne?
A brandet értékesítsd, ne a terméket 2013.02.17 Ma egy kétéves gyermek is felismeri a McDonald's vagy a Shell logót az autópálya szélén, sőt ekkorra már gyakran erős érzelmi kötődésük is kialakult ezekhez a brandekhez.
Irracionális hiedelmek - Miként frusztráljuk önmagunkat? 2012.09.19 Legnagyobb ellenségünk – gyakran – éppen önmagunk vagyunk. Egyik „legzseniálisabb módszerünk" erre az ún. irracionális hiedelmek, amelyek leírása a méltatlanul kevéssé ismert...