kapubanner for mobile

2005. július 11. - 2005. július 13.
Kommunikáció mesterfokon - Face to face kommunikáció

Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.

Napjainkban a döntéshozatali folyamatok felgyorsulásával a személyes hatékonyság a vállalatok működésének kulcstényezőjévé válik. Aki eredményesen kíván tevékenykedni, annak nem csak kiváló gondolatokkal, érvekkel kell rendelkeznie, hanem azokat megfelelő módon át is kell tudni adnia partnerének.

Tréningünket a személyes kommunikáció hatékonyságának fejlesztésére dolgoztuk ki. Egyéni készségfejlesztésre orientált, valós vállalati szituációkat modelláló gyakorlatokra épülő képzési programunk sikeresen járul hozzá az Ön eredményesebb kommunikációjához.

KIKNEK AJÁNLJUK?

Mindenkinek, akinek a kommunikáció szerves részét képezi munkatevékenységének, és tudja azt, hogy a kommunikáció, a meggyőzés hatékonysága alapvető szerepet játszik vállalata, csapata és munkatársai eredményességében, a feladatok megoldásában és a célok elérésében.

A CÉL

A résztvevők

  • ismerjék meg saját kommunikációs stílusukat,
  • fejlesszék kommunikációs készségüket, és bővítsék kommunikációs eszköztárukat annak érdekében, hogy elérjék céljaikat, és eredményesebb tevékenységet folytassanak,
  • értsék meg az egyes kommunikációs helyzetek jellegzetességeit, és fejlesszék repertoárjukat annak érdekében, hogy az adott helyzethez és a partnerhez leginkább alkalmas módon legyenek képesek gondolataikat megfogalmazni.

    A PROGRAM

    1. A kommunikáció céljai és alapelvei, alapfogalmai

    2. A kommunikáció eszközei

    3. A kommunikációs üzenetek

    4. A kommunikáció módjának meghatározása a célok függvényében

    5. A verbális és a nem verbális kommunikáció sajátosságai és eszközei

    6. A kétszereplős kommunikációs helyzetek

  • a tárgyalások kommunikációja
  • a tárgyalások jellemzői
  • a tárgyalások eredményességét növelő eszközök
  • a tárgyalások kézben tartása
  • interjúk vezetése
  • az optimális helyzet megteremtése
  • a partner őszinte feltárulkozásának elősegítése
  • az interjúkészítő magatartása
  • kommunikáció nehéz helyzetekben
  • a népszerűtlen intézkedések bevezetése
  • kedvezőtlen hírek bejelentése
  • a megbeszélések
  • az együttműködés elősegítése
  • a megbeszélések dinamikája

    AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE A TRÉNINGEN

    Ön tudatosítja a sikeres kommunikáció feltételeit és eszközeit.
    Fejleszti kompetenciáját és egyéni kommunikációs hatékonyságát.
    Megérti és eredményesen alkalmazza a helyzettől és céloktól függő kommunikációs eszközöket.

    További információ: www.cegos.hu