2005. július 11. - 2005. július 13.
Kommunikáció mesterfokon - Face to face kommunikáció
Rubin Hotel Business Center, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3.
Tréningünket a személyes kommunikáció hatékonyságának fejlesztésére dolgoztuk ki. Egyéni készségfejlesztésre orientált, valós vállalati szituációkat modelláló gyakorlatokra épülő képzési programunk sikeresen járul hozzá az Ön eredményesebb kommunikációjához.
KIKNEK AJÁNLJUK?
Mindenkinek, akinek a kommunikáció szerves részét képezi munkatevékenységének, és tudja azt, hogy a kommunikáció, a meggyőzés hatékonysága alapvető szerepet játszik vállalata, csapata és munkatársai eredményességében, a feladatok megoldásában és a célok elérésében.
A CÉL
A résztvevők
A PROGRAM
1. A kommunikáció céljai és alapelvei, alapfogalmai
2. A kommunikáció eszközei
3. A kommunikációs üzenetek
4. A kommunikáció módjának meghatározása a célok függvényében
5. A verbális és a nem verbális kommunikáció sajátosságai és eszközei
6. A kétszereplős kommunikációs helyzetek
AMIÉRT ÉRDEMES RÉSZT VENNIE A TRÉNINGEN
Ön tudatosítja a sikeres kommunikáció feltételeit és eszközeit.
Fejleszti kompetenciáját és egyéni kommunikációs hatékonyságát.
Megérti és eredményesen alkalmazza a helyzettől és céloktól függő kommunikációs eszközöket.
További információ: www.cegos.hu