2006. december 6.
Értjük egymást? - Értsük egymást! Ügyfél-kommunikációs tréning
Helyszín: Hotel Ében, Budapest
Ügyfél-kommunikációs tréning
A tréning időpontja: 2006. december 6. szerda 10.00-17.00
Akiknek ajánljuk: Cégvezetők, ügyfélszolgálati vezetők, értékesítési vezetők, minőségbiztosítási vezetők és mindenki, aki napi ügyfélkapcsolatban van.
Cél: Gyakorlati példákon keresztül bemutatni a hatékony ügyfél-kommunikációt.
Módszertan: Kiscsoportos, interaktív formában zajlik a képzés. A megértést és a későbbi gyakorlati alkalmazást munkafüzet segíti.
Helyszíne: Hotel Ében (XIV., Nagy Lajos király út 15-17.) ingyenes parkolással
Trénere: Bohnné Keleti Katalin
Részvételi díj: 39.000 Ft + 20% ÁFA
(a fenti díj tartalmaz: svédasztalos ebédet, frissítőket, munkafüzetet, 1 óra személyes tanácsadást, egy későbbi, egyeztetett időpontban.)
Tematika:
Beszélj úgy, hogy az ügyfél is pontosan értse, mit mondasz!
Az ügyfél-kommunikáció "húsz parancsolata"
A kommunikációs formák jellemzői az ügyfélkapcsolatokban
Konfliktus, harc, vagy kommunikáció?
Az internet kiszélesíti és kiterjeszti a teret
A telefonálás tíz "arany szabálya"
Meghívott vendégelőadónk Damjanovich Nebojsa, online kommunikációs tréner és tanácsadó.
Argumentum Marketing Tanácsadó Kft.
1139. Budapest, Petneházy u. 50-52.
1-236-7324, 1-236-7325
www.argumentum.hu
[email protected]