kapubanner for mobile
         
Módosítva: 19 éve

2006. október 27.
Konfliktuskezelés

Helyszín:Érdkelődjön a szervezőnél!

A munkahelyi változások kezelésében újabban a hatékony együttműködésre helyezik a hangsúlyt.

A cég minden szintjén elvárják az egyéntől, hogy tudjon együtt dolgozni másokkal, olykor még keresztfunkciókat betöltve is, kezelje a problémákat és olyan döntéseket hozzon, amelyek egykor a vezetők kizárólagos feladatai voltak.

Bár az együttműködés a teljesítmény javulásához vezet, konfliktusok forrásává is válhat. Ennek megfelelően az egyénnek a szervezet minden szintjén képesnek kell lennie sikeres konfliktuskezelésre.

A modul segít a konfliktushoz való viszonyulásunk megértésében. Egy strukturált folyamatot tanít meg, amellyel konstruktívan láthatunk hozzá a konfliktusok kezeléséhez. A folyamat segítséget nyújt abban, hogy a konfliktus által gerjesztett energiát olyan pozitív irányba tereljük; mint például munkakapcsolataink javítása és közös megoldások keresése.

Kulcslépések, amelyek a program vázát képezik:

kölcsönös érdekeltség kialakítása
a másik személy álláspontjának megismerése
a problémával kapcsolatos saját megközelítésünk és kihatásának bemutatása
döntés a megfelelő cselekvési tervről
elismerés kifejezése a másik személy erőfeszítéseivel kapcsolatban.

További információ: http://www.achieveglobal.hu/oktatas.html#coaching