2006. október 27.
Konfliktuskezelés
Helyszín:Érdkelődjön a szervezőnél!
A cég minden szintjén elvárják az egyéntől, hogy tudjon együtt dolgozni másokkal, olykor még keresztfunkciókat betöltve is, kezelje a problémákat és olyan döntéseket hozzon, amelyek egykor a vezetők kizárólagos feladatai voltak.
Bár az együttműködés a teljesítmény javulásához vezet, konfliktusok forrásává is válhat. Ennek megfelelően az egyénnek a szervezet minden szintjén képesnek kell lennie sikeres konfliktuskezelésre.
A modul segít a konfliktushoz való viszonyulásunk megértésében. Egy strukturált folyamatot tanít meg, amellyel konstruktívan láthatunk hozzá a konfliktusok kezeléséhez. A folyamat segítséget nyújt abban, hogy a konfliktus által gerjesztett energiát olyan pozitív irányba tereljük; mint például munkakapcsolataink javítása és közös megoldások keresése.
Kulcslépések, amelyek a program vázát képezik:
kölcsönös érdekeltség kialakítása
a másik személy álláspontjának megismerése
a problémával kapcsolatos saját megközelítésünk és kihatásának bemutatása
döntés a megfelelő cselekvési tervről
elismerés kifejezése a másik személy erőfeszítéseivel kapcsolatban.
További információ: http://www.achieveglobal.hu/oktatas.html#coaching