2008. szeptember 16.
Válságkezelés és katasztrófamenedzsment kríziskommunikációval
Helyszín: Boutique Hotel Zara Budapest, Só u. 6. Szervező: Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft., 1062 Budapest, Andrássy út 126. Tel:(06-1) 428-3800,i [email protected]
Kinek ajánljuk?
A workshop- és tréningmódszertannal feldolgozot tematika ajánlott azon vezetőknek, akik saját területükön szeretnének felkészülni a kényelmetlen, kellemetlen, szorongástkeltő vagy kínos, de mégis elkerülhetetlen kommunikációs eseményekre. A krízishelyzetek, konfliktusszituációk, katasztrófák kommunikációjának elemzése, a saját válságkommunikációs tervek kidolgozása előnyösen befolyásolhatja majd az adott probléma médiamegjelenését is.
Tematikája:
A "krízis" kifejezést sokáig kizárólag orvosi szakkifejezésként érhettük utol: az organizmus működési zavara során előállt nehéz helyzetek döntő fordulataként olyan szituációkat jelöltek vele, amelyekben a még súlyosabb események még elkerülhetőek, és ezzel később minden jóra fordulhat.
A szervezeti vezetők többsége ösztönösen szeretne hinni abban, hogy az általa irányított rendszereket elkerülik majd a válságok, így nem lesz szüksége kríziskommunikációs ismeretekre. A tapasztalat azonban azt mutatja, hogy kisebb-nagyobb válságok, a gazdasági, társadalmi, politikai krízishelyzetek száma folyamatosan nő, így a válság- és katasztrófaszituációk alkalmazott kommunikációs technikáival is érdemes megismerkedni.
További információ:
Csordás Izabella
Tel: 36 1 428 3897
E-mail: [email protected]
http://www.dashofer.hu