kapubanner for mobile
         
Módosítva: 17 éve

2008. szeptember 16.
Válságkezelés és katasztrófamenedzsment kríziskommunikációval

Helyszín: Boutique Hotel Zara Budapest, Só u. 6. Szervező: Verlag Dashöfer Szakkiadó Kft., 1062 Budapest, Andrássy út 126. Tel:(06-1) 428-3800,i [email protected]

A képzés helyzetgyakorlatok elemzésével, esettanulmányok feldolgozásával, tesztek és vizsgálóeljárások segítségével ismerteti meg a résztvevőket a konfliktusok, a válságok, a katasztrófák és a krízisek legfontosabb típusaival, lényegi motívumaival, jellemzőivel, és a kríziskommunikáció tartalmával, alkalmazott lehetőségeivel.

Kinek ajánljuk?

A workshop- és tréningmódszertannal feldolgozot tematika ajánlott azon vezetőknek, akik saját területükön szeretnének felkészülni a kényelmetlen, kellemetlen, szorongástkeltő vagy kínos, de mégis elkerülhetetlen kommunikációs eseményekre. A krízishelyzetek, konfliktusszituációk, katasztrófák kommunikációjának elemzése, a saját válságkommunikációs tervek kidolgozása előnyösen befolyásolhatja majd az adott probléma médiamegjelenését is.

Tematikája:

  • A krízisek jellemzői (konfliktusok, válságok, katasztrófahelyzetek) és a kríziskeltő humántényezők, a krízisek megelőzése és kezelése
  • Konfliktusok, krízisek kommunikációs megoldási lehetőségei.
  • A kreatív problémamegoldás lehetőségei a krízishelyzetekben
  • Az alkalmazott válságkommunikáció sajátosságai: válságkommunikációs terv, kríziskommunkációs kézikönyv, a válságkommunikáció kivitelezése, dokumentálása és értékelése.
  • A kríziskommunikáció kivitelezése során fellépő stressztünetek hatékony elrejtése
  • Miért érdemes részt vennie a képzésen?

    A "krízis" kifejezést sokáig kizárólag orvosi szakkifejezésként érhettük utol: az organizmus működési zavara során előállt nehéz helyzetek döntő fordulataként olyan szituációkat jelöltek vele, amelyekben a még súlyosabb események még elkerülhetőek, és ezzel később minden jóra fordulhat.

    A szervezeti vezetők többsége ösztönösen szeretne hinni abban, hogy az általa irányított rendszereket elkerülik majd a válságok, így nem lesz szüksége kríziskommunikációs ismeretekre. A tapasztalat azonban azt mutatja, hogy kisebb-nagyobb válságok, a gazdasági, társadalmi, politikai krízishelyzetek száma folyamatosan nő, így a válság- és katasztrófaszituációk alkalmazott kommunikációs technikáival is érdemes megismerkedni.

    További információ:

    Csordás Izabella
    Tel: 36 1 428 3897
    E-mail: [email protected]

    http://www.dashofer.hu