kapubanner for mobile
         
Módosítva: 16 éve

2009. április 17.
Business Coach Akadémia - Konfliktuskezelés támogatása coachinggal, mediáció a konfliktuskezelésben

Helyszín: Budapest Belváros

Szervez?: Business Coach Akadémia, [email protected]

A workshop célja
A konfliktuskezelés workshop célja, hogy segítsen átlátni a konfliktusok kialakulásának okait, megismertesse a f?bb konfliktuskezelési módokat, és azok használhatóságát különböz? helyzetekben. Továbbá foglalkozunk azokkal a témákkal, amikre egy leend? coachnak szüksége van, hogy képes legyen segítséget nyújtani az ügyfeleknek abban, hogy felkészülhessenek a kényes helyzetekre, lássák a konfliktusokban rejl? pozitív változások lehet?ségét, és hogy segítséget tudjanak nyújtani a konfliktusokból ered? feszültség levezetésében.


Kiknek ajánljuk?
Ajánlom azoknak, akik szeretnék kib?víteni eszköztárukat a konfliktuskezelésben, akik szeretnének fejl?dni a konfliktuskezelésükben, és akiket érdekel a lehetséges megoldások kidolgozása.

Tematika
 Konfliktuskezelési alapismeretek:
• A konfliktusok okai, típusai
• A megoldatlan konfliktusok következménye
• Mire jó egy konfliktus?
• Hogyan viselkedem egy konfliktusban? Konfliktuskezelési stílusok
• A vezet? szerepe a konfliktusban
• Hogyan segítsen, és hogyan ne segítsen a vezet??
• A vezet?t?l ered? konfliktusok
• Felkészülés a konfliktushelyzetekre
• A mindenki számára megfelel? konfliktusok keresése
• Hatékony kommunikáció, Nyílt, együttm?köd? kommunikáció –asszertív kommunikációs stílus alkalmazása, az együttm?ködés kultúrája
• A konfliktus és a stressz
 Milyen eszközökkel, tesztekkel mérhet? a vezet? konfliktuskezelése?
 Milyen eszközökkel segíthet a coach ügyfelének, hogy még jobban kezelje a konfliktusokat
 Konkrét esetek, hogyan segített a coach

El?adó: Oborni Kata - business coach és tréner
/ Fürjes Balázs

A workshop id?pontja: 2009.04.17 9:00-18:00