kapubanner for mobile
         
Módosítva: 16 éve

2009. május 8.
Kaizen tevékenység: 5S tanfolyam

Helyszín: Kecskemét

Szervező: László Kristóf, 06-1/279-1047 [email protected]

Kaizen (改善): Japánul „változtass a jóért" vagy „fejlesztés"; „continual improvement - CIP„ (angol) „Kontinuierliche Verbesserung Prozesse – KVP” (német). Filozófia, mely a munkahely ‘minőség’ stratégiáját jelenti és gyakran társul más minőség-szabályozó rendszerekkel és módszerekkel, mint például Deming PDCA ciklusával. A Kaizen célja a veszteségek kiküszöbölése, azaz „azon tevékenységeké, melyek költséget okoznak, de nem teremtenek értéket”. Standardizálás követi, mely a szabályozott munkafolyamatokban testesül meg.

Képzés ideje és tartalma - (8 óra):

Kaizen tevékenység, a dolgozók bevonása:

- A Kaizen filozófia lényege, a folyamatos fejlesztés módszertana
- A Kaizen 4 alapelve
- A Kaizen formái (egyéni/csoportos)
- A csoportos Kaizen szervezése, folyamata
- Az egyéni Kaizen szervezeti és motivációs feltételei, példák
- A Kaizen integrálása a napi munkafolyamatokba

5S:

- Az 5S mint a Lean megalapozásának alapeleme
- Az 5S lépései
- 5S gyakorlat
- Az 5S továbbfejlesztése a vállalat teljes területén

Tudjon meg többet a Lean tréningsorozatról:
http://www.tuvakademia.hu/index.php?o=46&tf=144

PANAC és MAJOSZ tagok 15% kedvezménnyel jelentkezhetnek a képzésre!