2009. november 5.

Válság-kommunikáció
Helyszín: Budapest Szervező: Kormosné Krajcsovics Katalin, 1/212-4412
A leggondosabb vezetés, a legelőretekintőbb tervezés sem tudja kizárni a váratlanul fellépő válsághelyzeteket, amelyek súlyos károkat okozhatnak a vállalat életében, - de segíthetnek is az új lehetőségek felismerésében, a szervezet megújulásában.
A szervezeti válságban, - amelyet átélni meglehetősen nehéz,- benne rejlik a lehetőség a sikeres megoldásra, a szervezet életképesebbé válására.
Mind a vezetők, mind a felelős HR-esek számára különösen fontos a válsághelyzetek tudatos kezelése. A krízis során minden munkatárs a vezetőre, és a HR-esre tekint, az Ő reakcióik, a válságban tanúsított képességeik megerősítik a szervezet működtetésében betöltött pozíciójukat és elismertségüket.
A szervezetek számára a válság a kommunikáció intenzívebbé válását, a köz- és sajtófigyelem megélénkülését hozza. Ez elől nem szabad elzárkózni, sőt, elébe kell menni, hiszen így lehet kihasználni az ilyenkor megnyilvánuló, pénzben kifejezhetetlenül magas médiaértéket.
A képzés a "HR technikák", és a "HR eszközök, HR módszerek" programokon belül is látogatható - kedvezőbb feltételekkel. (Minél hosszabb képzésen vesz részt Valaki, annál kedvezőbb díjért juthat ugyanannak a képzési tartalomnak a birtokába).
További információ:
www.samling.hu