2010. október 13. - 2010. október 14.
Ügyfélszolgálat és reklamációkezelés
Helyszín: 1062. Budapest, Bajza utca 24.
Szervező: WIFI Hungária Oktató és Továbbképző Intézet, Tel.: (1) 4 880 880, E-mail: [email protected]; Web: www.wifi.hu
a hatékony, megbízható és pontos ügyfélkezelés művészetének elsajátítása. A panasz, mint értékteremtő forrás tudatosítása, az ügyfélpanaszok kezelésének fogásai, az ügyfelek megelégedésének növelése a reklamációkból kiindulva, mint a vállalati imázs javításának eszköze.
Résztvevők:
vevő/ügyfészolgálati munkatársaknak és vezetőknek, kereskedelmi és vezetői asszisztenseknek, minőségbiztosítási munkatársaknak.
Tartalom:
az ügyfélszolgálat fő céljai, folyamatai, adminisztrációja; a reklamáció helye az ügyfélkapcsolatokban
írásos válasz a reklamációra, minőség a reklamációk mögött: a gyakori esetek gyűjtése, osztályozása, azonosítása
célravezető viselkedési módok, érvelés- és tárgyalástechnika, asszertivitás, hatásos lezárás, strukturált reklamációkezelés
Időtartam: 20 Képzés órák száma
Ár (Ft): 155000
További információ:
[email protected]