kapubanner for mobile

2011. április 14.
Értékesítési controlling

Helyszín: Budapest

Szervező: Erényi Stella, Telefon: +3612124412 Fax: +3612125071 Email: [email protected]

ISMERTETŐ
Az értékesítési controlling alapjainak ismertetése, adatgyűjtési módszerek bemutatása.
Árképzési technikák ismertetése.
Fedezet, költség elemzés és optimalizálás.
Termék portfolió kialakítása, döntés előkészítés
Termék és vállalati értékesítés tervkészítésnek képessége.
Fedezeti számítások, termékrangsor, termék portfolió kialakításának,
döntési variánsok készítésének ismerete.
Célköltség számítási módszer ismerete, valamint az árképzés és ármenedzsment eszközeinek alkalmazási képessége.


BIZONYÍTVÁNY
Sämling tanúsítvány


TEMATIKA
A legfontosabb termékek, vevők, értékesítési csatornák kiválasztására és csoportosítására alkalmazott módszerek (Lorenz görbe, ABC-elemzés, XYZ- elemzés)
A termékek hozamát értékelő és reprezentáló módszerek
Az értékesítés nyereségének vizsgálata piacok, értékesítési csatornák, vevőcsoportok szerint (az eredmény kimutatása a fix költségek lépcsőzetes lebontásával)
A termékek iránti kereslet, illetve a vevők aktivitásának változását jelző módszerek
A várható értékesítési paraméterek becslésére szolgáló stochasztikus módszerek
Az árra ható tényezők elemzése (gyakorlatgörbe, az ár-árbevétel, ár-fedezet, összefüggése, kedvezmények)
Az értékesítés tervezése és ellenőrzése
Az értékesítési terv elkészítése a piaci viszonyok figyelembevételével
A forgalom alakulásának ellenőrzése
Az árbevétel-eltérés okainak felderítésére szolgáló módszerek
Az értékesítés napi és havi információs jelentése