kapubanner for mobile
Megjelent: 9 éve

150.000. ügyfelét köszöntötte a Budai Egészségközpont

A Budai Egészségközpont Magyarország egyik vezető magánegészségügyi szolgáltatója, amely teljes körű járóbeteg szakellátást nyújt magánszemélyek és vállalati dolgozók számára. Az intézményben az átfogó menedzserszűrő csomagok mellett mintegy 150 orvos 40 féle magánrendelése és a kapcsolódó diagnosztikai vizsgálatok érhetők el. A szolgáltatások előzetes időpont egyeztetés alapján, számla ellenében, kulturált körülmények között vehetők igénybe. Interjú Kiss Andrással, az egészségközpont marketing igazgatójával.

Mit jelent a Budai Egészségközpont számára ez a mérföldkő?

Mindenekelőtt fontos visszajelzés az ügyfelek részéről, legyen szó magánszemélyekről vagy vállalati partnerekről: azt jelenti, hogy magas szakmai színvonalú, korrekt, piaci alapon működő privát egészségügyi járóbeteg ellátásra igenis nagy igény van ebben az országban. Külön öröm számunkra, hogy míg a 100.000. ügyfél eléréshez 10 évre volt szükségünk, addig alig két és fél év alatt sikerült újabb 50.000 páciens bizalmát elnyerni.




Minek köszönhető az egészségközpont sikere az ügyfelek körében?



Meggyőződésünk, hogy a siker elsősorban annak a szemléletnek köszönhető, melynek lényege, hogy az egészségügyi ellátásra szolgáltatásként tekintünk, ahol orvos és beteg egyenrangú partnerként, együtt dolgozik a közös célért: az egészség megőrzéséért. A sikerünk másik kulcsa az, hogy a szolgáltatásainkat aprólékosan fejlesztjük, ennek során nemcsak a páciensek, hanem az ellátásban részvevő minden munkatárs - orvosok, asszisztensek, recepciósok - visszajelzéseit, javaslatait is figyelembe vesszük. Emellett természetesen tisztában vagyunk azzal, hogy az állami egészségügyi ellátásban tapasztalható problémák is hozzájárulnak ahhoz, hogy egyre többen fordulnak a magánellátók felé.


Változott-e az elmúlt években a páciensek elvárása a privát egészségügyi szolgáltatásokkal kapcsolatban?



Egyértelműen tudatosabbak lettek a páciensek. Már nemcsak az állami egészségügy ideiglenes alternatívájaként tekintenek a magán ellátásra, hanem egyre inkább klasszikus szolgáltatásként, ahol értük, mint ügyfelekért versengenek a piaci szereplők. Ennek megfelelően nagyon tudatosan is választanak. Ugyanez igaz a vállalati piacra is, ahol a döntéshozók többsége ma már tisztában van azzal, mennyire fontos a munkavállalók egészsége a cég versenyképessége szempontjából.


Van információ arról, hogy mi alapján választanak a páciensek magánrendelőt?



Igen, mi ezt folyamatosan mérjük. Szembetűnő, hogy mindinkább előtérbe kerülnek a nem egészség-specifikus szempontok: kell-e várakozni, udvariasak-e az orvosok és a recepciósok, lehet-e online időpontot foglalni, adnak-e számlát, van-e parkolási lehetőség, stb. Mindeközben természetesen elvárás a magas szakmai színvonal is, de ezt – legalábbis a mi ügyfeleink – magától értetődőnek tekintik.



A választás során egyre fontosabb információforrás az internet, ami az intézményi honlapok mellett egyre inkább a közösségi médiát jelenti, ahol lehetőségük van megismerni más páciensek véleményét egy adott szolgáltatóról vagy orvosról, illetve megoszthatják saját tapasztalataikat másokkal. Mi egyébként kifejezetten örülünk ennek, hiszen ez a színvonal további javítására ösztönzi a szolgáltatókat.


Melyik korosztály keresi leginkább a központ szolgáltatásait?



Egy ekkora létszám esetén nyilván minden korosztály képviselteti magát. Az elmúlt 12 év demográfiai statisztikáját elemezve azt figyeltük meg, hogy míg az ezredforduló tájékán többségben voltak a 40 év feletti páciensek, addig az utóbbi pár évben már több 40 év alatti ügyfél fordul hozzánk. Ebben valószínűleg nemcsak annak van szerepe, hogy túlnyomóan olyan kommunikációs csatornákat használunk, melyeket ez a korosztály használ, hanem annak is, hogy a mai fiatalok egészségtudatosabbak, mint a szüleik. Ők azok, akik leginkább fogékonyak a preventív szolgáltatások iránt, legyen szó rákszűrésről, menedzserszűrésről vagy akár védőoltásról.

Cím: 1126 Budapest, Nagy Jenő u. 8. ; Királyhágó u. 1-3.
Telefon: (+36) 1 489-5200, Fax: (+36) 1 489-5210
Web: www.bhc.hu
E-mail: [email protected]
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.16Atipikus foglalkoztatási formák – Dr. Bankó Zoltán Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.24Kiváló vezető képzés Tanteremben, 6 képzési napon, 4 szakmai vezetőtől tanulhat kis létszámú csoportban alap vezetői kompetenciákat, hogy HR vezetőként is versenyképes legyen! Most 15% kedvezmény!info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Több mint 27 éves HR vezetői tapasztalatát viszi be a Corvinus képzésébe

Jakobsen Petra HR tanácsadóval, a Flow Consulting HR üzletágának vezetőjével a teljesítményértékelés változásáról, a HR analitika üzleti... Teljes cikk

Új, innovatív kezdeményezés Duális egyetemi mentor programot indít a szombathelyi Schaeffler

A Schaeffler-csoport egyik legnagyobb vállalata, a Schaeffler Savaria Kft. új, innovatív projektbe kezdett. Duális egyetemi mentor programot indított a... Teljes cikk