kapubanner for mobile
Szerző: HRPortal.hu hírszerkesztő - Forrás: MTI
Megjelent: 11 éve

200 munkahelyet teremt az új szolgáltatóközpont Budapesten

A Systemax EMEA európai, közel-keleti és afrikai piacokért felelős Páneurópai Technológia Termékcsoportja új szolgáltatóközpontot nyit tavasszal Budapesten - jelentették be a Nemzetközi Külgazdasági Hivatal (HITA) és a cég képviselői kedden Budapesten sajtótájékoztatón.

A számítástechnikai cikkeket és alkatrészeket forgalmazó amerikai vállalat terjeszkedését a páneurópai térségben támogatni hivatott budapesti központ a tervek szerint az idén tavasszal nyílik meg a Corvin sétányon. Az alkalmazottak száma az év végéig várhatóan eléri a kétszázat.

A szolgáltatóközpont back-office és adminisztratív feladatok ellátásával támogatja majd a Systemax európai terjeszkedését, egyúttal a Systemax kelet-közép-európai értékesítési és marketing tevékenységének is helyszínt biztosít. A projekt a Systemax és a Nemzeti Külgazdasági Hivatal együttműködése eredményeként valósult meg.

Pim Dale, a Systemax Európai Technológia Csoportjának vezérigazgatója a sajtótájékoztatón hangsúlyozta: Budapest ideális helyszín bővülő európai tevékenységük támogatására, különösen, mert a magyar piacon nagyon jól képzett a munkaerő. Számos tényezőt kellett mérlegelniük, és ebben az egyik legfontosabb a munkaerő nyelvtudása volt - mondta el.

"Két-három idegen nyelven beszélő szakembereket is találtunk, ami Európában meglehetősen ritka - mutatott rá. - A térség összes országát megvizsgáltuk, és Budapest földrajzi elhelyezkedését találtuk a legmegfelelőbbnek arra, hogy kelet-közép-európai tevékenységünk központjaként szolgáljon. Budapest kiváló infrastruktúrával rendelkezik, emellett befogadó üzleti környezetet is kínál" - fogalmazott Pim Dale. Faragó Péter, a Nemzeti Külgazdasági Hivatal alelnöke ismertette: a HITA 2012 elejétől projektmenedzserként nyújtott támogatást a Systemax vállalatnak beruházási tervei megvalósításában.

Tájékoztatása szerint Budapesten a kedvező infrastruktúrának és üzleti környezetnek köszönhetően már hetven nemzetközi szolgáltató központ működik, amelyek együttesen több mint 30 ezer, főként magasan képzett fiatal munkavállalót alkalmaznak. A sajtótájékoztatóra kiadott közlemény szerint a Systemax EMEA Technológiai Csoportjának árbevétele 2011-ben meghaladta az 1,1 milliárd dollárt. A cég többcsatornás értékesítési platformján keresztül lakossági ügyfeleket, cégeket, állami szervezeteket és mikrovállalkozásokat egyaránt kiszolgál. A termékek és szolgáltatások forgalmazása többek közt webáruházak (online sales platformok) és a célpiacokon működő, az adott piacnak megfelelő nyelven elérhető telefonközpontokon (call center) keresztül, MISCO és WStore márkanév alatt történik. A társaság több százezer számítástechnikai márkaterméket is forgalmaz a legnagyobb gyártóktól.
  • 2024.05.09Egy jól működő csapat titka – Vezetői reziliencia fejlesztése A vezetői reziliencia fejlesztése képzésünk arra világít rá, hogyan lehet úgy tekinteni a tényekre, hogy relativizáljuk őket, kezelhető megvilágításba helyezzük a nehézségeket és igyekezzünk megőrizni a racionalitásunkat, hogy ebben a nehéz helyzetben is fejlődni tudjon a csapatunk. Segítve a csapattagoknak abban, hogy a problémalátásukat a megoldás keresés fókusza váltsa fel és megváltozzon az interakcióik minősége.info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.09Munkaidő, pihenőidő – Dr. Takács Gábor Pannon Munkajogi Akadémia - Pannon Munkajogi Akadémia előadás-sorozatunkat, melyben kiváló és elismert szakmai előadók támogatásával ismerhetjük meg a munkajog különböző területeit, ajánljuk mindazoknak, akik szeretnék ismereteiket bővíteni, gyakorlati megközelítésben szeretnék az alkalmazott jogi hátteret megismerniinfo button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.05.14Mesterséges intelligencia használata a marketing munkában Képzésünk célja, hogy bemutassuk 2024-ben mi mindenre képes a mesterséges intelligencia, használata mennyire meg tudja könnyíteni a marketing szakemberek - vagy erre a pályára készülők - munkáját. A képzés során a résztvevő megtanulja, hogy milyen kiaknázatlan lehetőségek rejlenek a mesterséges intelligenciában. Ezen túl megtanulja, hogy a különböző AI eszközöket milyen stratégiai kombinációban érdemes használni a lehető legnagyobb hatékonyság elérése érdekében. info button Részletek ticket button Jegyek
  • 2024.06.10Szakemberből vezető A szerepváltás nézőpontváltással is jár, nem csak névjegykártyád változott meg. Ha szakemberből lettél vezető érdemes feltenned a kérdéseket: Mi a feladatom? Miért vagyok felelős? Mi változott? Ez a képzés abban segít, hogy tisztábban tudd megfogalmazni és megérteni a saját vezetői szerepedet, az ezzel kapcsolatos változásokat és elvárásokat.info button Részletek ticket button Jegyek
További cikkek
Ezermilliárd forint feletti forgalmat realizált tavaly a SPAR

A vállalatnál az elmúlt évben több mint 1500 munkatárs részesült szakoktatásban. Teljes cikk

Jön a hatnapos munkahét, de csak a felsővezetőknek

A Samsung Group hatnapos munkahetet vezet be a vezetők számára Koreában. Az értesülések szerint ez a sürgősségi intézkedésnek titulált... Teljes cikk

Új szervezeti struktúrát vezet be a nemzetközi Generali Csoport

A nemeztközi Generali Csoport június 1-jétől átalakítja szervezeti struktúráját a biztosításra és a vagyonkezelésre összpontosítva - írja a... Teljes cikk